Daniel H. Pink

Daniel H. Pink számos New York TImes bestseller szerzője, amelyeket 42 nyelvre fordítottak le, és több millió példányban adtak el szerte a világon.

Sales és meggyőzés témában népszerű MasterClass tanfolyama van. Korábban a National Geographic csatornán Crowd Control címmel futott sorozata, és dolgozott a Wired és a Fast Company magazinok társszerkesztőjeként. A kilencvenes években politikai kommunikációs pozíciókban tevékenykedett, 1995 és 1997 között Al Gore beszédírója volt.

Jelenleg Washingtonban él családjával.

A megújult elme

Használd az agyad jobbik felét!

Az ipari kort felváltotta az információs kor, most pedig közeleg a konceptuális kor. Az emberek erejére épített társadalomtól eljutottunk az emberek bal agyféltekéjére épített társadalmon át oda, ami most van kialakulóban: az egyre inkább az emberek jobb agyféltekéjére épített társadalomig.
A jövő teljesen megújult elmét kíván. A bal agyfélteke által irányított érzelemmentes, számfaló, részleteket látó, lineáris gondolkodás helyett, a jobb agyfélteke által vezérelt fejlett alkotó- és kapcsolatteremtő képességre lesz szükségünk.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Készletfigyelés

Motiváció 3.0

Ösztönzés másképp

A legtöbben azt hisszük, hogy mind önmagunk, mind pedig mások motiválására a legjobb eszköz valamilyen kívülről jövő jutalom, például, a pénz. Ez a "jutalmazás-büntetés" elmélete. Provokatív és igen meggyőző, új könyvében Daniel H. Pink azt állítja, hogy ez bizony hibás elgondolás, ugyanis a kimagasló teljesítmény és megelégedettség titka - mind a munkában, az iskolában, mind pedig a magánéletben - az a mélyen gyökerező emberi szükséglet, hogy mi irányítsuk a saját életünket, új dolgokat tanuljunk és alkossunk, és jobbá tegyünk saját életünket és a világunkat.

Az emberi motiváció 4 évtizeden át tartó tudományos kutatásával a háta mögött, Pink feltárja a tudományos ismeretek és az üzleti gyakorlat közötti szakadékot, és azt, hogy ez milyen hatással van az élet minden területére. Levezeti, hogy a jutalmazás és büntetés rendszere miért működött jól a XX. században, és miért alkalmatlan az emberek motiválására a XXI. században. Ebben a könyvben Pink megvizsgálja a motiváció 3 elemét: az önállóságot, a mesterséget és a célt, majd okos, és igen meglepő módszereket kínál ezek mozgásba hozására. Menet közben megismerteti olvasóit olyan cégekkel, amelyek új megközelítésből tekintenek a motivációra, és olyan tudósokkal és vállalkozókkal, akik kijelöltek egy - meglehetősen merész - új utat.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 1950 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1950 Ft
Kosárba

Johnny Bunk kalandjai

6 hasznos tanács, hogy megtaláld a neked való munkát

Johnny Bunk nagyjából olyan, mint te meg én. Azt tette, amire mindenki biztatta - a szülei, a tanárai, a pályaválasztási tanácsadó. De most, hogy leragadt egy kilátástalan állásnál, kezdi gyanítani, hogy minden, amit eddig biztosnak hitt, egyszerűen tévedés. Aztán egy szürreális estén találkozik egy különös lénnyel, Dianával, a világ legfurább tanácsadójával, aki meglehetősen kalandos módon felfedi Johnny előtt azt a 6 legfontosabb szabályt, amivel valóban megtalálhatja a neki való munkát és tényleg érvényesülhet az életben.

A Johnny Bunk kalandjai az első karriermanga, olyan egyedülálló üzleti témájú japán képregény, amely okos, életre szóló tanácsokkal szolgál a munka világáról és a pályaválasztásról.

Borító ár: 1900 Ft
Aktuális ár: 1615 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1520 Ft
Készletfigyelés

Eladni emberi dolog

Meglepõ igazságok mások meggyõzésérõl

Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját.
Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
Daniel H. Pink a HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: A megújult elme, Motiváció 3.0 és Johnny Bunk kalandjai.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Készletfigyelés

Mikor

A tökéletes időzítés tudományos titkai

Miért van olyan nagy jelentősége a kezdésnek?

És hogyan kezdjük újra, ha az elején elrontottuk?

Miért ajánlatos elkerülni a kórházakat délután?

Mikor ideális állásinterjúra menni, felmondani vagy megházasodni?

 

Életünk a „mikor” döntések soha véget nem érő sorozata: mikor indítsunk el egy vállalkozást, mikorra ütemezzük be a napi testedzést, mikor vegyünk komolyan egy adott embert, vagy kötelezzük el magunkat egy projekt mellett. Szinte közhely, hogy minden időzítés kérdése, mégis a legtöbb döntésünk intuíción és esetlegességen alapul. A bestsellerszerző Daniel H. Pink rávilágít, hogy az időzítés nem művészet, hanem tényleges tudomány, amelynek segítségével még jobban, sikeresebben élhetünk, dolgozhatunk és teljesíthetünk.

 

A Motiváció 3.0 és az Eladni emberi dolog című könyvek szerzője a legmodernebb pszichológiai, biológiai és közgazdaságtani kutatásokat és az időzítéssel kapcsolatos adatokat ötvözi ebben az olvasmányos kötetben. A Mikor ellenállhatatlan történeteivel és gyakorlatias tanácsaival átalakítja gondolkodásunkat a múltról, jelenről és jövőről.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 1950 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1950 Ft
Kosárba

A megbánásban rejlő erő

Hogyan segíthetnek újragondolt kudarcaink a döntéshozásban?

Miért boldogabbak a bronzérmesek az ezüstérmeseknél? Vajon a kihagyott lehetőséget vagy a nem teljesített kötelességet bánjuk meg inkább? Miért ne vegyük félvállról a bűntudatunkat, és miért ne merüljünk el túlságosan benne? A „semmit sem bánok” filozófiája – gondoljunk csak a sok-sok könyvre, slágerre vagy tetoválásra – rendkívül elterjedt, csakhogy a legkevésbé sem célravezető. A megbánás érzése ugyanis nemcsak gyakoribb, mint hinnénk, de ha megfelelően kezeljük, életünk számos területén előnyt is kovácsolhatunk belőle. Daniel Pink praktikus tanácsokat tartalmazó, szellemesen megírt könyvében pszichológiai, idegtudományi, közgazdasági és biológiai kutatásokra támaszkodva megkérdőjelezi a közkeletű elképzeléseket, miszerint a hibáink szégyellni valóak és csak hátráltatnak. Széles körű vizsgálatokra és hétköznapi történetekre alapozva meghatározza a megbánás alaptípusait, és bemutatja, hogyan alakíthatjuk építő erővé és fordíthatjuk előnyünkre a kudarcainkat, hogy bölcsebb döntéseket hozhassunk a munkánkban és a magánéletünkben.

Borító ár: 4900 Ft
Korábbi ár: 3675 Ft
Aktuális ár: 4165 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3920 Ft
Kosárba