Eladni emberi dolog

Meglepõ igazságok mások meggyõzésérõl

Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját.
Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
Daniel H. Pink a HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: A megújult elme, Motiváció 3.0 és Johnny Bunk kalandjai.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nem rendelhető
Várható szállítás: Nem rendelhető
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2013. 06. 04.
Terjedelem 288 oldal
ISBN 9789633041208

A szerzőről

Daniel H. Pink

Daniel H. Pink számos New York TImes bestseller szerzője, amelyeket 42 nyelvre fordítottak le, és több millió példányban adtak el szerte a világon.

Sales és meggyőzés témában népszerű MasterClass tanfolyama van. Korábban a National Geographic csatornán Crowd Control címmel futott sorozata, és dolgozott a Wired és a Fast Company magazinok társszerkesztőjeként. A kilencvenes években politikai kommunikációs pozíciókban tevékenykedett, 1995 és 1997 között Al Gore beszédírója volt.

Jelenleg Washingtonban él családjával.