Olvasson bele könyvünkbe!

Kék óceán váltás

Hatékony és magabiztos növekedés verseny nélkül

Mik a lehetőségeink, ha túltelített piacon működünk?

Miként fejleszthetünk olyan terméket, amellyel teljesen új vevőcsoportokat érünk el?

Hogyan győzzük meg csapatunkat a szemléletváltás szükségességéről?

 

A telített, versengésen alapuló iparágakban egyre nehézkesebbé válik a jövőbe mutató innováció, a szervezetek hosszú távú életképessége pedig egyre kérdésesebb. Ezért tanácsos eltávolodnunk a versenytársaktól hemzsegő vörös óceántól, és stratégiánkat a kék óceánra alapozni. Merőben új szemléletmóddal egy teljesen új iparágat is létrehozhatunk, vagy újításainkkal a reménybeli vevők számunkra eddig elérhetetlen csoportjait tehetjük iparágunk fogyasztóivá – de csak akkor, ha csapatunk minden tagja magabiztosan és elkötelezetten a változás mellé áll.

W. Chan Kim és Renée Mauborgne, a kék óceán stratégia kidolgozói, az INSEAD nemzetközileg elismert menedzsmentgurui gyakorlatias könyvükben bemutatják, hogyan érdemes belevágni a kék óceán váltásba. Közismert vállalatok, nonprofit szervezetek és állami intézmények köréből vett esettanulmányokkal és példákkal szemléltetik módszerüket, és lépésről lépésre vezetnek végig a folyamaton. Közérthető útmutatásuk alapján szervezetünk egészében elterjeszthetjük az emberséges hozzáálláson alapuló új szemléletmódot, és biztosíthatjuk hosszú távú kreatív működésünket.

 

W. Chan Kim és Renée Mauborgne az INSEAD oktatói és az INSEAD Kék Óceán Stratégiai Intézetének igazgatói. A Thinkers50 lista első három menedzsmentguruja között szerepel a nevük, és számos díjat nyertek szerte a világon. A Világgazdasági Fórum Global Leadership Fellows programjának tagjai, a Kék Óceán Globális Hálózat alapítói. A Kék óceán stratégia című könyvük ikonikus és nagy hatású stratégiakönyvként vált nemzetközi bestsellerré.

 

„Kim és Mauborgne egyik sikerkönyvet írja a másik után. A Kék óceán váltás a korábbi bestsellerük korszakalkotó elveinek alkalmazására kínál alaposan kidolgozott, elmés módszert. Ennek segítségével bármely szervezet elmozdulhat a jelenlegi piacáról, és teljesen új piacot hozhat létre magának. Tanácsaik azonban nem csak a vállalkozók és innovátorok számára hasznosak. Egyszerűen nyitottnak kell lennünk iparágunk vagy területünk alapfeltevéseinek megkérdőjelezésére, újszerű kérdéseket kell feltennünk, és bármilyen meglepő, de az emberséges hozzáállást kell előtérbe helyeznünk.”

Daniel H. Pink, az Eladni emberi dolog, a Motiváció 3.0 és a Johnny Bunk kalandjai szerzője

Borító ár: 4500 Ft
Aktuális ár: 2700 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2700 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Megjelenés 2018. 10. 26.
Terjedelem 344 oldal
ISBN 9789633047118