Az Amazon üzleti modellje megtévesztően egyszerű: "Vásároljon most, egyetlen kattintással!"
De honnan jött az ötlet? Hogyan repítette Jeff Bezos, a cég alapítója és vezérigazgatója, az Amazont az online kereskedelem élére? Hogyan lett a számítógépes geekből az üzleti világot átformáló vállalkozó?
RICHARD L. BRANDT elismert újságíró több mint húsz éve publikál a Szilícium-völgy innovatív szerepéről. Ebben a könyvében Bezosszal, valamint versenytársaival és kollégáival készített interjúk alapján hitelesen tárja fel az Amazon sikerének titkát, és ábrázolja Bezos rendkívüli személyiségét és vezetői képességét:
-Miért tartja fontosnak a negatív visszajelzéseket?
-Hogyan jutott arra a gondolatra, hogy a cég iránti bizalom megteremtése a legfontosabb?
-Miért őriz még most is szinte fanatikusan bizonyos szabadalmakat, míg másokat ingyen megoszt?
-Miből gondolja, hogy 1997-ben a cég legnagyobb vesztesége a nyereségessége volt?
-Miként tudta elkerülni a 2000-es évek elején a dotkom válságot?
-Hogyan tudott felépíteni a semmiből egy egész iparágat?
-Miben látja az online kereskedelem a jövőjét?