Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.
A szerző:
Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.
Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerűbb online kurzusának előadója, több tucat tudományos cikk szerzője és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.
„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."
Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3825 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3600 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját.
Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
Daniel H. Pink a HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: A megújult elme, Motiváció 3.0 és Johnny Bunk kalandjai.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja.
A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során.
![]() |
(-15%) 1615 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 1520 Ft |
---|
A kérdezés művészete a sikeres vezetés alapja.
Sokszor megszokásból, előítéletekkel kérdezünk, vagy túl bonyolult kérdéseket teszünk fel, amelyek legtöbbször magukban foglalják a válaszokat is. A szerző szórakoztató példákon keresztül mutatja be, hogyan sajátítsuk el a kérdezés művészetét, és kiváló ötleteket ad arra, hogyan fejlesszük kérdezési képességeinket.
Többek között megtudhatjuk:
Melyek azok az alapvető kérdések, amelyeknek minden vezető eszköztárában szerepelniük kell?
Melyek a kérdezés alapszabályai?
Hogyan válasszuk ki a megfelelő kérdéseket?
Hogyan kérdezzünk célirányosan?
Hogyan kerülhetjük el az üzleti életben leggyakrabban elkövetett kérdezési hibákat?
Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
Hogyan biztassuk az embereket ellenvéleményük kimondására?
Miként állítsuk testbeszédünket a kérdezés szolgálatába?
Hogyan tegyünk fel olyan kérdéseket, amelyek új problémákat és megoldásokat hoznak felszínre?
Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?
Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|