Jonah Berger

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?

Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?

Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?

Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.

A szerző:

Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.

Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerűbb online kurzusának előadója, több tucat tudományos cikk szerzője és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Ian Mills

Mark Ridley

Ben Laker

Tim Chapman

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

Robert Kegan

Immunis a változásra

Hogyan ismerjük fel és győzzük le önmagunk és csapatunk ellenállását?

Hogyan és miért akadályozzuk önmagunkat céljaink elérésében?
Meddig fejleszthető gondolkodásmódunk rugalmassága? 
Hogyan segíthetjük az általunk vezetett szervezetben dolgozó tehetségek kibontakozását?
 
A fejlődés természetetét gyakran tévesen értelmezzük. Úgy véljük, hogy azért kell tanulnunk és jobbá válnunk, mert a világ egyre bonyolultabb lesz, nekünk pedig alkalmazkodnunk kell hozzá. Ám az új képességek elsajátítása és a régi szokások elhagyása nem feltétlenül jelenti azt, hogy fejlődünk is, az emberi agy ugyanis sokkal immunisabb a változásra, mint gondolnánk. 
Robert Kegan és Lisa Laskow Lahey változásmenedzsment-professzorok szerint egy új kihívás esetén hiába szánjuk el magunkat a változásra, gyakran mégis úgy viselkedünk, mintha egyik lábunkkal a gázpedált, a másikkal pedig a féket taposnánk. Ezért  óriási szakadék tátong aközött, amit szeretnénk elérni és aközött, amire valójában képesek vagyunk.  Könyvük elméleti és gyakorlati útmutató, amellyel feltárhatjuk, milyen feltételezések és aggodalmak akadályoznak minket, és kitűzhetjük a megfelelő céljainkat. Módszerükkel bármely életkorban komplexebbé tehetjük gondolkodásmódunkat, így valódi változást érhetünk el önmagunkban, csapatunkban és egész vállalatunk illetve szervezetünk szintjén is. 
 
ROBERT KEGAN a Harvard Egyetem Meehan-díjas professzora. Harminc éve kutatja a felnőttkori fejlődés témakörét. Munkásságával jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy szakmai körökben is elfogadják: a folyamatos pszichológiai fejlődés a serdülőkor után is lehetséges, sőt szükséges is ahhoz, hogy az ember meg tudjon felelni a modern élet követelményeinek..
LISA LASKOW LAHEY a Harvard Egyetemen működő, változásmenedzsmenttel foglalkozó Change Leadership Group kutatási igazgatója. Pszichológus és oktató, az ő kutatócsapata alkotta meg azt a ma már világszerte használt, a felnőttek jelentésalkotó rendszerét feltérképező fejlődésdiagnosztikai módszert.. Publikációi és kutatásai kettős célra fókuszálnak: segítik a csapatokat abban, hogy eredményesebben tudják támogatni az egyén fejlődését, valamint az egyéneket abban, hogy a csapatok, amelyeknek a tagjai, optimálisabban teljesítsenek.
 
KEGAN és LAHEY több mint huszonöt éve dolgoznak együtt, közös cégük a Minds At Work, amely az állami és magánszférában működő vállalatok felső vezetői és az ő csapataik személyes és szakmai fejlődését támogatja. Munkásságuk elismeréseképp elnyerték a Bostoni Egyetem menedzsment karának Gislason-díját.
 
 
„Briliáns gondolatok a személyes és a szervezeti siker kulcsát jelentő változás folyamatának rejtélyeiről.  Kötelező olvasmány minden olyan vezetőnek, akit komolyan érdekel, hogyan tudna új erősségeket kifejleszteni az embereiben és önmagában is.”
– Daniel Goleman, az Érzelmi intelligencia szerzője
 
„Az Immunis a változásra azt az ismerős problémát járja körül, elképesztően eredeti módon, hogy miért dőlnek dugába a legfontosabb változtatási kísérletek is. Megmutatja, hogy a változással szembeni ellenállás alapproblémái abból fakadnak, hogy a vezetők saját hozzáállása és az általuk támasztott elvárások közt néha óriási szakadék tátong. Nem ismerek még egy olyan könyvet, amely nagyobb segítséget adna a vezetőknek ahhoz, hogy megértsék, hogyan kötelezhetik el magukat a változás mellett, és hogyan ültethetik át a gyakorlatba ezen elhatározásukat.”
– Peter Senge, Az 5. alapelv szerzője,
 
„Ami a változást illeti, a vágy és a motiváció kevés. Kegan és Lahey megvizsgálja, miért olyan nehéz a változás, valamint innovatív és praktikus meglátásokat kínálnak arra, hogyan győzzük le a belső és külső akadályokat, és nézzünk szembe a változás jelentette kihívással.”
– Anne Sweeney, a Disney Media Works társelnöke, a Disney-ABC Television Group elnöke
 

 

15%
4500 Ft
Internetes ár: (-15%) 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3600 Ft
Kosárba

Brad Stone

Minden eladó

Jeff Bezos és az Amazon kora

Az Amazon.com nagyszabású álmokat dédelgető alapítója, Jeff Bezos nem elégedett meg az online könyvkereskedő szerepével: kíméletlenül felforgatja a kiskereskedelmet és elkötelezett az első osztályú vásárlói élmény iránt. Alacsony árakon korlátlan méretű választékot és csábító kényelmi szolgáltatásokat kínál a vevőinek, ráadásul a titokzatosságra és töretlen ambícióra épülő vállalati kultúrát épített ki.
A megszállott, briliáns, sok szempontból megosztó Bezos a technológiai ipar sok más innovátorához – Steve Jobshoz és Elon Muskhoz – hasonlóan fáradhatatlanul keresi az új piacokat: forradalmasította az e-könyv-olvasókat, a felhő alapú számítástechnikát és a magánűrhajózást. A Minden eladó az Amazon jelenlegi és korábbi alkalmazottaival, valamint a Bezos család tagjaival készített interjúk alapján bemutatja korunk meghatározó vállalkozásának és vezérigazgatójának történetét.
 
 
 
15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

Daniel H. Pink

Eladni emberi dolog

Meglepõ igazságok mások meggyõzésérõl

Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz: Mind értékesítők vagyunk.
Szinte sokkolta ez a felismerés, miután egy alkalommal kétheti tennivalóit, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját.
Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
A bemutatott hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal sokkal érthetőbbé és meggyőzőbbé tehetjük üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
Daniel H. Pink a HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: A megújult elme, Motiváció 3.0 és Johnny Bunk kalandjai.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Készletfigyelés

A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja.

A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során.

15%
1900 Ft
Internetes ár: (-15%) 1615 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 1520 Ft
Készletfigyelés

T. J. Fadem

A kérdezés művészete

Jobb kérdések - jobb válaszok - jobb eredmények

A kérdezés művészete a sikeres vezetés alapja.
Sokszor megszokásból, előítéletekkel kérdezünk, vagy túl bonyolult kérdéseket teszünk fel, amelyek legtöbbször magukban foglalják a válaszokat is. A szerző szórakoztató példákon keresztül mutatja be, hogyan sajátítsuk el a kérdezés művészetét, és kiváló ötleteket ad arra, hogyan fejlesszük kérdezési képességeinket.

Többek között megtudhatjuk:

Melyek azok az alapvető kérdések, amelyeknek minden vezető eszköztárában szerepelniük kell?
Melyek a kérdezés alapszabályai?
Hogyan válasszuk ki a megfelelő kérdéseket?
Hogyan kérdezzünk célirányosan?
Hogyan kerülhetjük el az üzleti életben leggyakrabban elkövetett kérdezési hibákat?
Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
Hogyan biztassuk az embereket ellenvéleményük kimondására?
Miként állítsuk testbeszédünket a kérdezés szolgálatába?
Hogyan tegyünk fel olyan kérdéseket, amelyek új problémákat és megoldásokat hoznak felszínre?
Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?
Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Készletfigyelés