Tom May

Inspiráló TED-előadások: Kreativitás

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan tegyünk szert aha-élményekre?

Miként birkózzunk meg az alkotói válsággal?

Miért beszélgessünk sokat gyerekekkel?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb kreativitásról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan kreatív lehetőségeket.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a neves szervezetpszichológus, Adam Grant, a közgazdász-újságíró, Tim Harford, valamint a művészvilág kiválóságai: Sting, Marina Abramović vagy Elizabeth Gilbert.

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Kosárba

Neil C. Hughes

Inspiráló TED-előadások: Innováció

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan állítsunk össze munkahelyi álomcsapatot?

Miként tanulhatunk a kudarcainkból?

Miért érdemes kilépni a komfortzónánkból?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében. Ez az összeállítás a 100 legjobb innovációról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, felébresztve bennünk a vágyat az innovációra.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a Microsoft alapítója, Bill Gates, a világ leggazdagabb embere, Jeff Bezos, az Apple társalapítója, Steve Wozniak, a Facebook ügyvezető igazgatója, Sheryl Sandberg, vagy a világhírű etológus, Jane Goodall.

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Kosárba

Harriet Minter

Inspiráló TED-előadások: Vezetés

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan legyünk igazi stratégák?

Miként tűnjünk ki a tömegből?

Miért osszuk meg a tudásunkat szélesebb körben?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb vezetésről szóló
TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival
és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére
és önmagunk fejlesztésére sarkall, de
nyitott gondolkodásra is ösztönöz a hatékonyabb
és emberközpontúbb vezetési stílus érdekében.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől
tanulhatunk, mint a vezetési és marketing-tanácsadó
Simon Sinek, a filmrendező James Cameron,
Sierra Leone államfője, Julius Maada Bio, és az üzleti
világ kihívásait behatóan ismerő neves pszichológusok,
mint Carol S. Dweck és Barry Schwartz.

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Kosárba

Inspiráló TED-előadások díszdobozban

Nem hivatalos válogatás 300 előadó legfontosabb gondolataiból

Szeretnénk megváltoztatni a gondolkodásmódunkat, megismerni új nézőpontokat, és kiteljesedni a munkánkban vagy a magánéletünkben?

Merüljünk el a TED-előadások világában! Útmutatónk lehet ez a három tematikus kötet (Kreativitás, Innováció és Vezetés), valamint gondolatébresztő, önismeretet mélyítő gyakorlataival a hozzájuk kapcsolódó Motivációs napló. Az inspiráló idézetek, frappáns grafikák és interaktív gyakorlatok amellett, hogy cselekvésre ösztönöznek, elősegítik készségeink fejlesztését, alkotóerőnk kiteljesedését, gondolkodásmódunk meghaladását, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan lehetőségeket.

A kivételes gyűjteménynek köszönhetően most olyan mesterektől tanulhatunk, mint Bill Gates, Steve Wozniak, Jeff Bezos, Jane Goodall, Elon Musk, Sting, Elizabeth Gilbert, Barabási Albert-László, J. J. Abrams vagy Simon Sinek.

20%
14000 Ft
Internetes ár: (-20%) 11200 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 9800 Ft
Kosárba

Chris Anderson

Így készülnek a TED-előadások

Hivatalos TED-útmutató a nyilvános beszédhez

Hogyan tegyünk felejthetetlenné egy előadást? Miként legyünk igazán meggyőzőek a színpadon? Hogyan állítsuk össze az előadásunk tartalmát?
Egy előadás hatásosabb lehet bármilyen írott szövegnél. Egy alaposan kidolgozott, ám rövid, közérthető beszéddel tudunk a leghatékonyabban tudást és információkat átadni, megosztani az álmainkat és másokat lelkesíteni.
Chris Anderson, a TED konferenciák elnöke és vezető kurátora elmagyarázza, mi történik a TED színpadán. A nagy kedvencek ‒ Sir Ken Robinson, Amy Cuddy, Elizabeth Gilbert, Simon Sinek és Brené Brown ‒ előadásain keresztül és az elmúlt évek tapasztalatai segítségével jól használható kiindulópontot ad egy újfajta prezentációs készség megteremtéséhez. Az Így készülnek a TED-előadások kötelező olvasmány mindazoknak, akik gondolataikkal nyomot akarnak hagyni a világban.
 
Chris Anderson és a TED csapata most először összeszedte, mi mindent tanultak arról, hogyan kell előadást tartani. A jó előadásnak természetesen nincsen biztos receptje, ám a TED-esek tömören, lelkesen és szellemesen ismertetik a nélkülözhetetlen hozzávalókat. 
Sir Ken Robinson, oktatásreformer, az Elemedben vagy?, Az alkotó elme és Az alkotó tér szerzője
 
Nincs még egy ember a világon, aki jobban ismerné az előadások csínját-bínját, mint Chris Anderson. Az elmúlt évek során számtalan előadót vett a szárnyai alá – köztük engem is. Unszolt és bátorított, hogy segítsen kihozni magunkból a létező legjobbat, akkor is, ha épp eluralkodott rajtunk a pánik.
Elizabeth Gilbert, az Ízek, imák, szerelmek és A lélek botanikája szerzője
 
A TED-előadások a retorika reneszánszát hozták el  a 21. század számára. Viszlát, dagályos akadémiai eszmefuttatások, viszlát, tudományos halandzsa, viszlát, fellengzős erkölcsi prédikációk, viszlát, kábító PowerPoint prezentációk! 
Steven Pinker, a Harvard pszichológiaprofesszora, a Hogyan működik az elme? szerzője
 
20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Kosárba

Carmine Gallo

Storytelling

A történetmesélés ereje

Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik?
Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani?
Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán jó történet?
A hatékony kommunikáció alapját az üzleti életben is a történetek képezik. Akár konferencián tartunk előadást, akár befektetők előtt prezentáljuk az ötletünket, vagy épp az ügyfeleinket szólítjuk meg – hallgatóságunkat elsősorban nem adathalmazokkal, hanem hiteles és érzelmeket kiváltó történetekkel tudjuk meggyőzni.
A storytelling elismert szakértője, Carmine Gallo legújabb könyvében ehhez nyújt segítséget mintegy ötven kiváló történetmesélő, többek között Steve Jobs, Richard Branson, Sheryl Sandberg és Oprah Winfrey példáján keresztül. Az inspiráló előadóktól megtanulhatjuk a storytelling alapelveit és technikáit, továbbá praktikus tippeket kapunk, hogy minél jobb történetmesélőkké váljunk.
„Az ötlet a 21. század valutája. Az információs korban, a tudásgazdaságban mindenki annyit ér, amennyit az ötletei. A történet pedig az az eszköz, amellyel ezeket az ötleteket átadjuk egymásnak.”
Carmine Gallo kommunikációs coachként kiemelkedően sikeres vállalatok felső vezetőinek segít a kifinomult storytelling-technikák elsajátításában. Ügyfelei közé tartozik a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft és a Walmart. Keresett előadó és népszerű publicista, a Gallo Communications Group alapítója.
Számos bestseller, köztük A TED-előadások, a Steve Jobs a prezentáció mestere és a Steve Jobs az innováció mestere szerzője.
Feleségével, Vanessa Gallóval és két lányukkal a Kalifornia állambeli Pleasantonban élnek.
20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Kosárba

Lee LeFever

A magyarázás művészete

Tedd érthetõbbé gondolataidat!

Képzeljük csak el, milyen jó lenne, ha azonnal megértenének bennünket, és mi sem értetlenkednénk másokon! Mi lenne, ha főnökünk, könyvelőnk, csapatunk egyik tagja, vagy édesanyánk egyszer csak érthetőbben magyarázná el elképzeléseit?

A szerző szerint mindez rajtunk is múlik, mert a magyarázás tanulható, fejleszthető. Sikeresebbek lehetünk, ha a legkülönbözőbb helyzetekben, egyéniségünket megőrizve érthetően, világosan és hatásosan tudjuk átadni gondolatainkat.

Lee LeFever a Common Craft alapítója, főmagyarázója, hangja és illusztrátora szellemes videomagyarázataival vált híressé. 2007 óta számos díjat nyert. Különösen nagy sikert aratott az Intel, a Google, a Dropbox és a Ford termékeiről készített magyarázataival. Könyvében sokéves tapasztalatai alapján számtalan eszközt és módszert mutat be, miként tervezzük, csomagoljuk és adjuk elő mondanivalónkat, hogy valóban hatással lehessünk másokra.

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Készletfigyelés

Robert Hoffman

Glenn Parker

A tökéletes megbeszélés

33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek

Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény a megbeszélés. Sok múlik az előkészítésen, a levezetésen, a lezáráson és az utókövetésen. De hogyan lehet mindezt jól csinálni? A szerzők többéves tapasztalataik alapján a legjobb módszereket gyűjtötték össze, hogy jól áttekinthető módon, problémaorientáltan, minél több praktikus tanáccsal, ötlettel és mintával szolgáljanak.

20%
4200 Ft
Internetes ár: (-20%) 3360 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2940 Ft
Kosárba

Seth Godin

Minden marketinges sztorizik

Egy jó történettel minden eladható

A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.

20%
3200 Ft
Internetes ár: (-20%) 2560 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2240 Ft
Készletfigyelés

Gallo Carmine

Steve Jobs a prezentáció mestere

Hogyan legyünk õrülten hatásos elõadók

Lerántjuk a leplet! Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget

Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi.
Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyeket őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő.

A következőkről lesz szó:

Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet!
Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést!
Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót!
Tegyük érthetővé a számokat!
Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat!
Készítsünk megragadó diákat!
Legyünk a színpadi előadás mesterei!
Csináljuk könnyedén!
Próbáljunk hatékonyan!
Érezzük jól magunkat!

Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink.

A Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket - egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk.
Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni.

Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investor

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Készletfigyelés

Garr Reynolds

Garr Reynolds nemzetközi hírű kommunikációs szakember, prezentációtervező, a világ legnépszerűbb prezentációtervezésről szóló weboldalának létrehozója könyvében friss, közvetlen stílusban magyarázza el, hogyan készíthetünk jobb vetített prezentációkat PowerPoint vagy Keynote segítségével. Prezentáció című könyve egyszerű, szemléletes példákkal érzékelteti, hogy a napjainkban szokásos előadások miért nem hatásosak, és olyan szemléletváltást javasol, amellyel saját kreativitásunk felfedezésével készíthetünk a bevett formáknál sokkal inkább lényegre törő, színvonalas és ezért persze sikeresebb bemutatókat. Reynolds a prezentálás kommunikációs és üzleti vonatkozásait a keleti zen filozófia tisztaságra, gazdaságosságra és egyszerűségre törekvő elveinek megfeleltetve mutatja be.

20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2730 Ft
Készletfigyelés

Edward De Bono

A kreatív elme

62 gyakorlat a kreativitás növelésére

Képzeljük el, hogy valamit azonnal meg kellett oldanunk, egy ragyogó ötletet vár tőlünk a főnök, de a világon semmi nem jut eszünkbe.

20%
3500 Ft
Internetes ár: (-20%) 2800 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30%) 2450 Ft
Készletfigyelés