Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív.”
„John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát.”
Hajnóczy Soma
kétszeres bűvészvilágbajnok
Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék – olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk.
Borító ár: | 2500 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 1750 Ft |
Aktuális ár: | 2125 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2000 Ft |
---|
Hogyan tegyünk szert aha-élményekre?
Miként birkózzunk meg az alkotói válsággal?
Miért beszélgessünk sokat gyerekekkel?
Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb kreativitásról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan kreatív lehetőségeket.
A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a neves szervezetpszichológus, Adam Grant, a közgazdász-újságíró, Tim Harford, valamint a művészvilág kiválóságai: Sting, Marina Abramović vagy Elizabeth Gilbert.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2340 Ft |
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Hogyan állítsunk össze munkahelyi álomcsapatot?
Miként tanulhatunk a kudarcainkból?
Miért érdemes kilépni a komfortzónánkból?
Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében. Ez az összeállítás a 100 legjobb innovációról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, felébresztve bennünk a vágyat az innovációra.
A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a Microsoft alapítója, Bill Gates, a világ leggazdagabb embere, Jeff Bezos, az Apple társalapítója, Steve Wozniak, a Facebook ügyvezető igazgatója, Sheryl Sandberg, vagy a világhírű etológus, Jane Goodall.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2340 Ft |
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Hogyan legyünk igazi stratégák?
Miként tűnjünk ki a tömegből?
Miért osszuk meg a tudásunkat szélesebb körben?
Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb vezetésről szóló
TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival
és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére
és önmagunk fejlesztésére sarkall, de
nyitott gondolkodásra is ösztönöz a hatékonyabb
és emberközpontúbb vezetési stílus érdekében.
A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől
tanulhatunk, mint a vezetési és marketing-tanácsadó
Simon Sinek, a filmrendező James Cameron,
Sierra Leone államfője, Julius Maada Bio, és az üzleti
világ kihívásait behatóan ismerő neves pszichológusok,
mint Carol S. Dweck és Barry Schwartz.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2340 Ft |
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Szeretnénk megváltoztatni a gondolkodásmódunkat, megismerni új nézőpontokat, és kiteljesedni a munkánkban vagy a magánéletünkben?
Merüljünk el a TED-előadások világában! Útmutatónk lehet ez a három tematikus kötet (Kreativitás, Innováció és Vezetés), valamint gondolatébresztő, önismeretet mélyítő gyakorlataival a hozzájuk kapcsolódó Motivációs napló. Az inspiráló idézetek, frappáns grafikák és interaktív gyakorlatok amellett, hogy cselekvésre ösztönöznek, elősegítik készségeink fejlesztését, alkotóerőnk kiteljesedését, gondolkodásmódunk meghaladását, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan lehetőségeket.
A kivételes gyűjteménynek köszönhetően most olyan mesterektől tanulhatunk, mint Bill Gates, Steve Wozniak, Jeff Bezos, Jane Goodall, Elon Musk, Sting, Elizabeth Gilbert, Barabási Albert-László, J. J. Abrams vagy Simon Sinek.
Borító ár: | 14000 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 8400 Ft |
Aktuális ár: | 11900 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
11200 Ft |
---|
Hogyan teremthetünk hatékonyabban kapcsolatot a közönségünkkel az egyszerűség és a történetmesélés segítségével?
Garr Reynolds menedzsmentszakértő, a prezentációkészítés mestere harcba száll a szokványos, hosszú és unalmas előadásokkal, és bemutatja, miként tarthatunk sikeres és provokatív prezentációkat. A PreZENtáció a dizájn szigorú elveit a zen egyszerűségre épülő tanaival ötvözi.
A második, átdolgozott és bővített kiadást számos új, inspiráló példával frissítette. Technikáival túlterhelt napjaink forgatagában is képesek leszünk összeszedett és lényegre törő előadást készíteni, hogy valóban lebilincselhessük közönségünket.
„A PreZENtáció megváltoztatta az életemet. Sőt az ügyfeleimét is. Kommunikációs szakemberként olyan módszer után kutattam, amely úgy segíti vizuálisan a narrációt, hogy közben nem vesz el a történetből. Elegánsan bemutatott megközelítésmódja segítségével magunk is inspirálhatjuk a közönségünket. Nem érdemes e könyv nélkül prezentációkészítésbe fogni.”
Carmine Gallo, a TED-előadások és a Storytelling című könyvek szerzője
„Garr megmutatta, hogy másként is gondolkodhatunk a hatékony prezentációkról. Ami pedig még fontosabb: kommunikációs szakemberek teljes generációját tanította meg arra, hogyan végezhetik eredményesebben a munkájukat. Éljünk a lehetőséggel!”
Seth Godin, világhírű előadó, az Ikarosz tévedése? és a Vágj bele! című könyvek szerzője.
Borító ár: | 4500 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2700 Ft |
Aktuális ár: | 3825 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3600 Ft |
---|
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2984 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 2940 Ft |
Aktuális ár: | 3570 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
---|
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2984 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2808 Ft |
---|
Képzeljük csak el, milyen jó lenne, ha azonnal megértenének bennünket, és mi sem értetlenkednénk másokon! Mi lenne, ha főnökünk, könyvelőnk, csapatunk egyik tagja, vagy édesanyánk egyszer csak érthetőbben magyarázná el elképzeléseit?
A szerző szerint mindez rajtunk is múlik, mert a magyarázás tanulható, fejleszthető. Sikeresebbek lehetünk, ha a legkülönbözőbb helyzetekben, egyéniségünket megőrizve érthetően, világosan és hatásosan tudjuk átadni gondolatainkat.
Lee LeFever a Common Craft alapítója, főmagyarázója, hangja és illusztrátora szellemes videomagyarázataival vált híressé. 2007 óta számos díjat nyert. Különösen nagy sikert aratott az Intel, a Google, a Dropbox és a Ford termékeiről készített magyarázataival. Könyvében sokéves tapasztalatai alapján számtalan eszközt és módszert mutat be, miként tervezzük, csomagoljuk és adjuk elő mondanivalónkat, hogy valóban hatással lehessünk másokra.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Minden szervezet életében az egyik legmeghatározóbb élmény a megbeszélés. Sok múlik az előkészítésen, a levezetésen, a lezáráson és az utókövetésen. De hogyan lehet mindezt jól csinálni? A szerzők többéves tapasztalataik alapján a legjobb módszereket gyűjtötték össze, hogy jól áttekinthető módon, problémaorientáltan, minél több praktikus tanáccsal, ötlettel és mintával szolgáljanak.
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3570 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
---|
A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.
Borító ár: | 3200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2720 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2560 Ft |
---|
Lerántjuk a leplet! Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget
Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi.
Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyeket őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő.
A következőkről lesz szó:
Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet!
Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést!
Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót!
Tegyük érthetővé a számokat!
Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat!
Készítsünk megragadó diákat!
Legyünk a színpadi előadás mesterei!
Csináljuk könnyedén!
Próbáljunk hatékonyan!
Érezzük jól magunkat!
Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink.
A Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket - egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk.
Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni.
Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investor
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Garr Reynolds nemzetközi hírű kommunikációs szakember, prezentációtervező, a világ legnépszerűbb prezentációtervezésről szóló weboldalának létrehozója könyvében friss, közvetlen stílusban magyarázza el, hogyan készíthetünk jobb vetített prezentációkat PowerPoint vagy Keynote segítségével. Prezentáció című könyve egyszerű, szemléletes példákkal érzékelteti, hogy a napjainkban szokásos előadások miért nem hatásosak, és olyan szemléletváltást javasol, amellyel saját kreativitásunk felfedezésével készíthetünk a bevett formáknál sokkal inkább lényegre törő, színvonalas és ezért persze sikeresebb bemutatókat. Reynolds a prezentálás kommunikációs és üzleti vonatkozásait a keleti zen filozófia tisztaságra, gazdaságosságra és egyszerűségre törekvő elveinek megfeleltetve mutatja be.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3315 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
---|
Képzeljük el, hogy valamit azonnal meg kellett oldanunk, egy ragyogó ötletet vár tőlünk a főnök, de a világon semmi nem jut eszünkbe.
Borító ár: | 3500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2975 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2800 Ft |
---|