Szántó Péter

Válj valóra!

Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek

Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?

Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?

Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?

Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.

Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Előrendelem

Inspiráló TED-előadások díszdobozban

Nem hivatalos válogatás 300 előadó legfontosabb gondolataiból

Szeretnénk megváltoztatni a gondolkodásmódunkat, megismerni új nézőpontokat, és kiteljesedni a munkánkban vagy a magánéletünkben?

Merüljünk el a TED-előadások világában! Útmutatónk lehet ez a három tematikus kötet (Kreativitás, Innováció és Vezetés), valamint gondolatébresztő, önismeretet mélyítő gyakorlataival a hozzájuk kapcsolódó Motivációs napló. Az inspiráló idézetek, frappáns grafikák és interaktív gyakorlatok amellett, hogy cselekvésre ösztönöznek, elősegítik készségeink fejlesztését, alkotóerőnk kiteljesedését, gondolkodásmódunk meghaladását, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan lehetőségeket.

A kivételes gyűjteménynek köszönhetően most olyan mesterektől tanulhatunk, mint Bill Gates, Steve Wozniak, Jeff Bezos, Jane Goodall, Elon Musk, Sting, Elizabeth Gilbert, Barabási Albert-László, J. J. Abrams vagy Simon Sinek.

15%
14000 Ft
Internetes ár: (-15%) 11900 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 11200 Ft
Kosárba

Szlafkai Éva

ÉLJ KREATÍVAN!

Önmegvalósítás és problémamegoldás a mindennapokban

Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?

Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?

Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?

Hogyan találjunk rá az egyedi és elégedett önmagunkra?

A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.

Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.

Töltsd le ingyen a könyvhöz tartozó 60 oldalas munkafüzetet a www.eljkreativan.hu weboldalról!

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Mikael Krogerus

Roman Tchäppeler

44 kommunikációs modell

A hatékony önkifejezés és eredményes együttműködés könyve

Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak?
A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb kommunikációs elméleteteket, és a bonyolultabb modelleket is szórakoztató, a mindennapi helyzetekben jól használható ábrákkal szemlélteti. Segítségükkel nemcsak az önkifejezésben, de mások és a világ megértésében is fejlődhetünk.

 

A könyv elérhető e-könyv formában is.

15%
3700 Ft
Internetes ár: (-15%) 3145 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2960 Ft
Kosárba

Seth Godin

Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

 „Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla. 

Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják tovább másoknak is a jóhírünket.

E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel együtt a munkád minősége is.  Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat alkotsz.

Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!”

– Seth Godin

Legyél büszke a munkádra!

A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.

E könyvből megtanulhatod, hogyan

- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;

- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;

- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;

- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.

 

Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!

Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!

Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba

Kaszás György

Reklámcsinálás

A kis adrenalinjáték

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?

A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:

„Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.”

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba

A sikeres értékesítést a jól kidolgozott üzleti stratégia, a megfelelő kommunikáció, valamint a magabiztosság és a pozitív hozzáállás garantálja.

A kártyacsomag pszichológusok által összeállított 52 praktikus, egyszerűen megvalósítható, önfejlesztő gyakorlatot tartalmaz, hogy az értékesítés igazán izgalmas kihívást jelentsen számodra. Segít, hogy elnyerd ügyfeleid bizalmát, hasznos tippeket ad, hogy felkészült és magabiztos légy munkád során.

15%
1900 Ft
Internetes ár: (-15%) 1615 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 1520 Ft
Készletfigyelés

Seth Godin

Minden marketinges sztorizik

Egy jó történettel minden eladható

A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Készletfigyelés

Szigszalagmarketing

Praktikus marketingkalauz vállalkozásoknak

A jó marketing egyszerűen megragadó, praktikus, hatékony és olcsó, mint a szigszalag.
John Jantsch a kisvállalkozói marketing elismert szakértője félretéve a bonyolult meghatározásokat, elméleti fejtegetéseket és hókuszpókuszokat egyszerűen és világosan mutatja be azt a mindenki számára elérhető, megfizethető és megragadó eszköztárat, amely garantálja, hogy partnereink, ügyfeleink és vevőink

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Készletfigyelés

P. F. Anthonissen

Ki hihetné el, hogy bármikor hosszabb időre – és történetesen épp az ő idejében – marad válságmentes a gazdasági élet, s benne az ő cége? Válságok pedig voltak, vannak és lesznek.
S ki hihetné el, hogy a válság sajtója nem képes lerombolni, felszántani és sóval beszórni az egész cég helyét, tönkretéve mindazt, amit addigi munkásságával hozott létre?

Álmodozik, aki úgy gondolja, hogy egy ponton túl úgysem születik több negatív sajtómegjelenés, ami már igazán kínos helyzetbe hozza a szervezetet, pénzügyi károkat okozva s a jó hírét tönkretéve... Elsősorban nekik javasoljuk: olvassák el ezt a könyvet és gondolják át még egyszer!

A rossz hír a legkelendőbb sajtóportéka. A jó vezető nem arra az életszerűtlen állapotra áhítozik, amelyben soha nem következik be krízis – ehelyett inkább felkészül a válság kezelésére és kommunikálására.
A krízisre való felkészülésnek, majd a konkrét helyzet okozta károk elhárításának szerves, elhanyagolhatatlanul fontos része a válság kommunikációja. A jól megtervezett és bölcsen lebonyolított kríziskommunikáció nemcsak elháríthatja a válság további káros következményeit, de előnyös helyzetbe is hozhatja a szervezetet – a válsághelyzetben tanúsított magatartás és helyes kommunikálása nemcsak megőrizheti a cég hírnevét, hanem még meg is erősítheti a szervezet korábbi reputációját.
Ehhez azonban minden cégnek szüksége van proaktív kríziskommunikációs tervre – és lehetőleg még az első válságtapasztalat előtt.
A kríziskommunikációra való elméleti és gyakorlati felkészüléshez nyújt alapvető és azonnal alkalmazható segítséget ez az átfogó mű, amelynek fejezeteiben neves szakemberek osztják meg elméleti tudásukat és gyakorlati tapasztalataikat az érintett – vagy előrelátó – cégvezetőkkel, kommunikációs szakemberekkel, vagy a koruk problémái iránt érdeklődő nyitott szellemű laikus olvasókkal.

Könyvünk a válság egyes részterületeinek fogalmi áttekintésével, a legsúlyosabb valóságból vett esettanulmányaival és a kríziskommunikáció dokumentációjához adott mintáival a kríziskommunikáció kézikönyveként használható.
15%
4500 Ft
Internetes ár: (-15%) 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3600 Ft
Készletfigyelés

T. J. Fadem

A kérdezés művészete

Jobb kérdések - jobb válaszok - jobb eredmények

A kérdezés művészete a sikeres vezetés alapja.
Sokszor megszokásból, előítéletekkel kérdezünk, vagy túl bonyolult kérdéseket teszünk fel, amelyek legtöbbször magukban foglalják a válaszokat is. A szerző szórakoztató példákon keresztül mutatja be, hogyan sajátítsuk el a kérdezés művészetét, és kiváló ötleteket ad arra, hogyan fejlesszük kérdezési képességeinket.

Többek között megtudhatjuk:

Melyek azok az alapvető kérdések, amelyeknek minden vezető eszköztárában szerepelniük kell?
Melyek a kérdezés alapszabályai?
Hogyan válasszuk ki a megfelelő kérdéseket?
Hogyan kérdezzünk célirányosan?
Hogyan kerülhetjük el az üzleti életben leggyakrabban elkövetett kérdezési hibákat?
Hogyan tegyünk fel kínos kérdéseket?
Hogyan biztassuk az embereket ellenvéleményük kimondására?
Miként állítsuk testbeszédünket a kérdezés szolgálatába?
Hogyan tegyünk fel olyan kérdéseket, amelyek új problémákat és megoldásokat hoznak felszínre?
Hogyan reagáljunk a meglepetésekre?
Hogyan akadályozzuk meg a kitérő válaszokat?

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Készletfigyelés

Paul Garrison

A vállalatok marketingtevékenységének megújítása mindenütt időszerű - de talán sehol sincs akkora szükség a továbblépésre, mint a közép-kelet-európai országok gyorsan fejlődő gazdaságaiban. A térséget jól ismerő marketingszakemberként Paul Garrison sokat tett a helyi marketingkultúra felvirágoztatásáért. Exponenciális marketingje nemcsak elméletben vázolja, de esettanulmányaival is bizonyítja, hogy a térség marketingszakembereinek érdemes a mércét az eddigieknél magasabbra helyezni. Az Exponenciális marketing alapján készített stratégia biztos talajra épít: a fogyasztói igények mélyebb ismeretére, releváns márkaelőnyökre és tisztán megfogalmazott üzleti célokra. Ne azon töprengjünk, hogyan hozhatnák be a Nyugatot, inkább azon gondolkodjunk, hogy folyamatos változásban levő környezetükben hogyan lehet ugrásszerű előrehaladást elérni! A növekedés fenntartása minden vállalat számára komoly feladat. Paul Garrison sok év sikeres marketing-pályafutásának tapasztalataira támaszkodva osztja meg olvasóival a marketingvezérelt növekedés receptjét. A könyv - nem utolsósorban rövid esettanulmányaira is építve - hasznos olvasmánya lehet mind a fiatal szakembereknek, mind a tapasztalt vezetőknek, akik növekedési stratégiák mellett kötelezik el magukat. Bauer András egyetemi docens, a Marketing tanszék vezetője, Budapesti Corvinus Egyetem Paul Garrison újraértelmezi a marketinggel és a stratégiai gondolkodással kapcsolatos eddigi elképzeléseinket. Exponenciális marketing című könyvében arra ösztönöz minden márkatulajdonost, hogy gondolkodásuk fókuszába a fogyasztót - és csakis a fogyasztót helyezzék; a márkához kapcsolódó minden egyéb tényező csak másodlagos. Szerinte a siker titka az, hogy a fogyasztóközpontú marketinges gondolkodást a cégen belül ne csak a marketingosztály munkatársai, de a recepcióstól a vezérigazgatóig minden egyes ember magáénak érezze. Az Exponenciális marketing egy vérbeli profi szakember szellemes, szórakoztató, jól megírt munkája. Kötelező olvasmány nemcsak marketingszakemberek számára, hanem mindenkinek, aki a kommunikáció területén dolgozik.
15%
4900 Ft
Internetes ár: (-15%) 4165 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3920 Ft
Kosárba