Vezetés, HR

Mindenki számít

Mindenki számít

Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban!

A bizonytalan gazdasági helyzet, a távmunka elterjedése és az elbocsátások destabilizálhatják a munkahelyi közösségeket. Válaszként a vezetők gyakran szigorú ellenőrzéssel és erőteljes irányítással próbálják fenntartani a rendet. Ennek következtében a munkatársak gyakran úgy érzik, hogy csak a szakmai képességeikre van szükség, és nem értékelik őket teljes emberként. Ez sokakat arra késztet, hogy a „csendes felmondást” válasszák, vagyis lelkileg kivonuljanak a munkából, és csak a minimális erőfeszítést tegyék bele a feladataikba.
Azonban ez nem szükségszerű. Seth Godin, a neves üzleti tanácsadó, megvilágítja, mi húzódik meg ezen tendenciák mögött, és arra ösztönöz, hogy újraértelmezzük a munkavégzést és a vezetést egy emberközpontú, bizalmon alapuló megközelítésben. A választás a mi kezünkben van: Beletörődünk az ipari kapitalizmus kiábrándító következményeibe, ahol az embereket eldobható eszközökként kezelik, és vakon rohanunk az MI által gerjesztett versenyben? Vagy inkább összefogunk, megbízunk egymásban, és olyan szervezeteket építünk, ahol a közösség javára végzett, testhez álló munkával érhetjük el a legjobb eredményeket? Godin szerint az utóbbi út az, amely hosszú távon sikerhez és valódi elégedettséghez vezet.


„Hiszek a kreativitásban, az emberségben. Hiszek abban, hogy ha leváltjuk a vakon követett parancsok világát, képesek lehetünk valami nagyobbra, többre. Hogy lehet közös a belső zene, amely meghatározza, hogy hova tartozunk, és általa együtt tudjuk játszani a fontosság dalát. Seth ismét felnyitja a szemeket olyan gondolatokkal, amelyeket minden vállalkozás ars poeticájává tennék.”
Karácson Tamás, Fluor


Borító ár: 4500 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba
Karrier és önismeret

Karrier és önismeret

Találd meg önmagad a munkában!

Hogyan befolyásolják szakmai pályafutásunkat a szülői minták és elvárások? Miképp küzdjünk meg a munkahelyi stresszel, a kiégés vagy a munkanélküliség krízisével? Milyen készségek szükségesek a munkaerőpiacon változó világunkban? Hogyan támogathatjuk gyermekünk pályaválasztását?
Életünk egyik meghatározó eleme a munkánk, amely során a pályaválasztástól a munka és a magánélet összehangolásán át a nyugdíjazásig számtalan döntési helyzettel találkozunk. Munkával töltött éveink során több krízissel és változással szembesülünk: a gyermekvállalás, az elbocsátás, a munkanélküliség, a kiégés, a munkafüggőség vagy akár a vállalkozóvá válás rengeteg dilemmát vet fel.
Szabó Renáta tanácsadó szakpszichológus és karrier-tanácsadó esetrészletek bemutatásával, valamint hasznos tippek és önismereti feladatok segítségével nyújt támogatást, hogy minden életszakaszban megvalósítsuk személyiségünk, szükségleteink és pályánk legjobb illeszkedését. A gyakorlatias kötet útmutatásait követve megtalálhatjuk a nekünk való munkát, és válaszokat kaphatunk az önmagunkkal és a munkával kapcsolatos kérdéseinkre.
Ez a könyv segít eligazodni a szakmai életünk során felmerülő kihívások között, és támogatást nyújt abban, hogy megtaláljuk a számunkra legmegfelelőbb karrierutat.ajánlásával.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
A Bezos-módszer

A Bezos-módszer

Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái

Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?

Carmine Gallo könyve mélyrehatóan elemzi Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit, bemutatva, hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni ötleteinket az üzleti kommunikáció területén. Gallo Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit vizsgálja, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján ismerteti az általuk használt kommunikációs eszközöket, amelyeket az Amazon volt dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.


A könyv szemléletes példák és gyakorlati tanácsok segítségével tanít meg arra, hogyan prezentáljunk érthetően egészen komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. Az itt található gyakorlatok révén fejleszthetjük előadói és íráskészségünket, lehetővé téve, hogy hatékonyabb prezentációkat tartsunk, ütősebb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint eredményesebben kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek hozzájárulhatnak szervezetünk sikeréhez és javíthatják üzleti kommunikációnk hatékonyságát.

„Jeff Bezos részvényeseknek írt első levele minden vállalkozó számára kötelező olvasmány. Egy mappában tartom az asztalomon, és évente legalább egyszer újraolvasom. Carmine Gallo több mint két évtized Bezos-levelei alapján feltárja azokat az írói és kommunikációs stratégiákat, amelyeket mindenkinek el kellene sajátítania, akinek van mondanivalója.”
Marc Randolph, a Netflix társalapítója és első vezérigazgatója

„Carmine ezúttal a látnoki képességekkel megáldott vállalatvezetőre, Jeff Bezosra fókuszál. Az Amazon-alapító írásainak és beszédeinek hatalmas gyűjteményét elemezve olyan egyedi és jól hasznosítható következtetésekre jut, amelyek segítségével tökéletesíthetjük kommunikációs készségeinket. Minden vezető számára erősen ajánlott!”
James Stavridis nyugalmazott tengernagy, a NATO volt európai főparancsnoka

„Gallo a legapróbb részletekig feltérképezi Bezos kommunikációs módszerét a történet felépítésétől a hatásos meggyőzésig, középpontba állítva a legfontosabbat: az egyszerűséget.”
The New York Times

Carmine Gallo népszerű előadó és újságíró, a Forbes, az Inc és a Harvard Business Review munkatársa, a Harvard oktatója. A Gallo Communications Group elnöke, a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft, a Walmart és más márkák kommunikációs tanácsadója. Számos bestseller szerzője, magyarul megjelent művei a Storytelling, a TED-előadások, a Steve Jobs, az innováció mestere, illetve a Steve Jobs, a prezentáció mestere.
További információk: carminegallo.com
Twitter: @carminegallo

Borító ár: 6500 Ft
Aktuális ár: 5525 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
5200 Ft
Készletfigyelés
Szolgálj, hogy vezethess! - Bővített kiadás

Szolgálj, hogy vezethess! - Bővített kiadás

Amit egy katonától tanulhatunk az üzleti életben

Hogyan vezessünk és motiváljunk egy csapatot kilátástalan helyzetekben?
Miként kezeljük a feladatokkal együtt járó stresszt és kimerültséget?
Hogyan vonjunk be a megoldás keresésébe a saját szervezetünkön kívül másokat is?

Porkoláb Imre harminc évvel ezelőtt, az egykori Varsói Szerződés országainak katonái közül az elsők egyikeként került be a világ legjobbnak tartott tisztképző intézményébe. A rendhagyó vezetéselméleti könyv a több mint 250 éves hagyományokkal rendelkező Sandhursti Királyi Katonai Akadémia egyéves kiképzésének történetein alapul, emellett a szerző saját, rendkívüli helyzetekben szerzett vezetési tapasztalatait osztja meg.
A Szolgálj, hogy vezethess második, bővített kiadásában dr. Porkoláb Imre dandártábornok, a gerillaharc és a terrorellenes hadviselés szakértője, az elmúlt harminc év vezetési tapasztalatait osztja meg, és rengeteg tanáccsal lát el napjaink kiszámíthatatlan környezetéhez.

„Manapság a vezetők legfőbb hiányosságai a dinamikusan változó környezetben mutatkoznak meg igazán, ahol a változás és a kiszámíthatatlanság szinte mindennap kihívások elé állítja az embereket. A bemutatott módszerek hatékonyak, ám néha biztosan extrémnek tűnnek, mivel szélsőséges környezetre találták ki és optimalizálták őket olyan vezetők, akiknek saját és embereik élete múlott a megoldáson.”

Dr. Porkoláb Imre dandártábornok a hazai katonai felsőfokú tanulmányait követően a 270 éves múlttal rendelkező Sandhursti Királyi Katonai Akadémián végzett, ezt követően több hazai és külföldi egyetemen szerzett másoddiplomákat és PhD-fokozatot.
2018 óta Magyarország védelmi innováció terén végzett átalakító munkáját vezeti, jelenleg a Honvédelmi Minisztérium védelmi innovációért felelős miniszteri biztosaként. A NATO innovációs akcelerátor hálózata (DIANA) igazgatótanácsának elnökhelyettese.
A különleges műveleti képességfejlesztés kapcsán a gerillaharc és a terrorellenes hadviselés szakértője, az ehhez kapcsolódó vezetéselméletet – a hagyományostól eltérő küldetés alapú vezetést –, a VUCA környezetben sikeres változásmenedzsmentet, illetve a szervezeti átalakítás innovatív módszereit és annak az üzleti életben való alkalmazhatóságát kutatja. Rendszeresen publikál, és előadásokat is tart a témában. Több sikerkönyv szerzője.


Borító ár: 4990 Ft
Aktuális ár: 4242 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3992 Ft
Kosárba
Vállalatok életciklusai

Vállalatok életciklusai

Növekedés és tartós siker a szervezet minden életszakaszában – bővített, átdolgozott kiadás

Miképpen azonosíthatjuk a szervezeti életszakaszok problémáit?
Hogyan juttathatjuk el cégünket a csúcsra, hogy tartósan ott maradhasson?
Melyek a hanyatlás jelei, és hogyan fordíthatjuk vissza vállalatunk öregedését?

A szervezeteknek is életciklusaik vannak, akárcsak az élő organizmusoknak, a szokványos küzdelmeken túl pedig szembekerülnek a fejlődés következő szakaszára való átváltás nehézségeivel. Ha nem küzdenek meg mindezekkel, rendellenességek fejlődnek ki bennük, amelyek gátat vetnek a növekedésüknek.
Ichak Adizes menedzsmentszakértő szerint ezek a problémák sok esetben nem oldhatók meg szakszerű beavatkozás nélkül. A klasszikussá vált Vállalatok életciklusai bővített, átdolgozott kiadása, amely az elmúlt évtizedek szervezetfejlesztési és -terápiás munkájának tapasztalataival egészült ki, az átmenetekkel kapcsolatos buktatókat segít leküzdeni. A könyvből megtudhatjuk, hogyan érhetünk el mélyreható változásokat, amelyekkel javíthatjuk a cég önmagáról alkotott képét, a munkatársak egymás közötti viszonyát, a csoportfolyamatokat, a döntéshozatalt és a problémamegoldást. A bemutatott stratégiák hatása a piaci részesedésen, a jövedelmezőségen, a szolgáltatások minőségén és az emberek elkötelezettségén egyaránt lemérhető. Az Adizes-módszert, amelynek ismertetését esettanulmányok és sztorik teszik szemléletesebbé, startupok, kis- és nagyvállalatok, kormányzati, egyházi és politikai szervezetek vezetői és tanácsadói világszerte sikerrel alkalmazzák. A kötet jól használható gyakorlati tudást nyújt arról, hogy a tartós siker érdekében hogyan fejleszthetjük a szervezeti viselkedést, kultúrát és hatékonyságot.


„Adizes felbecsülhetetlen értékű ötletforrásként és nagy tudású tanácsadóként segített feléleszteni a vállalkozói szellemet és visszahozni a vitalitást szervezeteinkbe világszerte.”
Steven L. Miller, a Shell Oil Company egykori igazgatótanács-elnöke és vezérigazgatója

„Ahhoz, hogy gyorsan növekvő iparágunkban piacvezetők maradjunk, folyamatosan át kell szerveznünk vállalatunkat. Az Adizes-módszer a legfontosabb eszközünk belső átalakításaink irányítására.”
Eli Harari, a SanDisk Corporation elnök-vezérigazgatója

„Ichakkal megvizsgáltuk szervezeti struktúránkat, hogy felismerjük, hogyan határozhatnánk meg pontosabban a feladatokat és fókuszálhatnánk jobban. Kidolgoztuk a szervezeti diagramunkat is, és hatalmas eredményeket értünk el!”
Ernest Fleischmann
a Los Angeles-i Filharmonikusok egykori ügyvezető alelnöke és ügyvezető igazgatója

Dr. Ichak Adizes, a Los Angeles-i Adizes Intézet alapítója és igazgatója. Szervezetterápiás módszertanát számos országban több mint ezer vállalat és nonprofit szervezet alkalmazza.
Négy nyelven tart előadásokat, munkáját többek között a Fortune, a Business Week, a The New York Times és a Financial Times mutatta be, írásai számos folyóiratban megjelentek. Könyveit 22 nyelvre fordították le.
A Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem Anderson Üzleti Kara posztgraduális képzésének egyetemi tanára, emellett a Stanford Egyetemen, a Tel-avivi Egyetemen és a jeruzsálemi Héber Egyetemen vendégprofesszorként oktat. A Kalifornia állambeli Santa Barbarában, valamint az izraeli Caesariában él feleségével és hat gyermekükkel.

Borító ár: 7900 Ft
Aktuális ár: 6715 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
6320 Ft
Kosárba
BE 2.0 – Tartósan kiváló

BE 2.0 – Tartósan kiváló

A kis- és középvállalkozások hosszú távú üzleti sikere

Hogyan válhat egy startup vagy kisvállalkozás tartósan kiváló vállalattá? Miért veszélyes a „megérkeztünk” érzés? Miért alapvető, hogy a szervezeti kultúra a kölcsönös bizalmon alapuljon? Milyen vezetői módszerekkel ösztönözhetjük a kreativitást?
Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve világszerte elismert vezetési alapmű, amely számos sikeres vállalatvezetőnek nyújtott iránymutatást. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti gondolatokat több évtizedes kutatásaival bővíti ki. A könyv bemutatja, hogyan válhat egy vállalkozás a jóból kiválóvá, majd hosszú távon is sikeressé.
Lépésről lépésre vezeti az olvasót a jövőkép kialakításától a stratégiai döntéshozatalon át a kreativitás ösztönzéséig, konkrét példákkal és esettanulmányokkal alátámasztva.
Jim Collins a vezetéstudomány egyik kiemelkedő alakja, akinek könyvei, mint a Jóból kiváló és a Tudatosan kiváló, világszerte bestsellerek. Vezetőképző műhelyében a tartósan sikeres szervezetek működését kutatja, és a Forbes a világ 100 legnagyobb üzleti elméje közé sorolta. Bill Lazier, a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa és a Bristol Investment Company alapítója, szintén jelentős szereplője volt az üzleti életnek.


„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója


Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.

Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.


„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”

Borító ár: 7900 Ft
Aktuális ár: 6715 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
6320 Ft
Kosárba
Szuperképességek a csapatban

Szuperképességek a csapatban

Tudd meg, mitől szárnyalsz és mitől égsz ki!

Melyek csapatunk tagjainak erősségei és gyengeségei, és hogyan építhetünk rájuk?
Miként formálhatjuk lehetőséggé munkahelyi frusztrációnkat?
Hogyan teljesedjünk ki önismeretünknek köszönhetően?


Ha többségében az adottságainkat kiaknázó feladattípusokat végzünk, akkor szívesen és jóval hatékonyabban dolgozunk. Amennyiben nincs lehetőségünk az erősségeinkre építeni, idővel egyre kevésbé élvezzük a munkánkat, és hamar kiéghetünk.

Patrick Lencioni olvasmányos tanmesén keresztül mutatja be fontos képességeink feltérképezésére szolgáló, könnyen elsajátítható és alkalmazható modelljét. Ennek segítségével megtudhatjuk, melyek a „szuperképességeink”, a kevésbé testhezálló teendők esetén használt jártasságaink, és mi okoz kifejezetten nehézséget az egyes feladatok elvégzése során. Így nemcsak önmagunkról, de csapatunk tagjairól is kideríthetjük, hogy az adottságainknak megfelelő munkakörben dolgozunk-e. Szuperképességeink optimális kihasználásával sokkal élvezetesebb és hatékonyabb lesz a munkavégzés.

„Lencioni a munkatársaink megértésére és motiválására alkalmas, egyszerű eszközt kínál, a szokásos eleganciával tálalva. Segítségével vezetőként fejleszthetjük a munkatársaink személyes és szakmai hatékonyságát.”
– Sam Weinstein, a SpecialtyCare, Inc. vezérigazgatója

„Ez a szemléletformáló könyv tökéletesen illeszkedik a vezetéssel kapcsolatos ismereteink sorába, miszerint a legjobb csapatok és vállalatok vezetői tudatosan felkutatják, értékelik és alkalmazzák a munkatársaik erősségeit – avagy szuperképességeit.”
– Jennifer McCollum, a Linkage, Inc. vezérigazgatója

„Még soha nem éltem át ilyen elsöprő aha-élményt, mint a Szuperképességek a csapatban olvasása során. Választ adott egy nagy kérdésre, amely évek óta gyötört.”
– Michael Hyatt, a The New York Times sikerlistás szerzője

Borító ár: 4800 Ft
Aktuális ár: 4080 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3840 Ft
Kosárba
A tanácsadás csapdája

A tanácsadás csapdája

Őrizd meg a kíváncsiságod, és hagyd kibontakozni a csapatod tagjait!

Vezetőként az első reakciónk, amikor valaki hozzánk fordul egy problémával, hogy megpróbáljuk – helyette – megoldani a helyzetet. Ösztönösen tanácsokat osztogatunk, emiatt nem jutunk el addig, hogy kiderüljön, mi a valódi gond. Ráadásul ha meg is oldódik az adott helyzet, elszalasztottunk egy kiváló coacholási lehetőséget. Pedig ha ilyenkor a megfelelő kérdéseket tesszük fel, lehetőséget adunk a csapatunk tagjainak a fejlődésre. Ezzel pedig mindenki nyer: autonóm, önálló döntéshozásra képes munkatársak között több időnk marad a saját feladatainkra, és több közös sikerre számíthatunk.

A coaching egyik legkiválóbb szakértőjeként elismert szerző Szokj rá a coacholásra! című kötetéből megismertük a coacholás hét alapvető kérdését. Legújabb, praktikus módszereket felvonultató könyvében most bemutatja, miként tudjuk ténylegesen megváltoztatni viselkedésünket, hogy megőrizhessük kíváncsiságunkat, mindennapos gyakorlattá tehessük a coacholást, és a legjobbat hozhassuk ki csapatunk tagjaiból.

„A coachingszemlélet az élet bármely területén formálhatja a társas érintkezést. Ilyen beszélgetésekhez kapunk szemléletformáló javaslatokat a tanácsadás fonákságairól, a kíváncsiság erejéről és a kérdezés hatalmáról élvezetes és gyakorlatias stílusban tálalva.”

Járdán Tamás MCC, felső vezetői coach, stratégiai tanácsadó, A coaching by drawing™ módszer megalkotója


„Michael Bungay Staniert a coaching első számú szellemi vezetőjének tartják. Ezzel a könyvvel is sokat tesz azért, hogy az embereket és a szervezeteket a tanácsadás helyett inkább a kíváncsiság vezérelje.”

Marshall Goldsmith, a Hogyan érvényesüljünk nőként? társszerzője, a Triggers és az Ami eddig működött, az nem visz tovább szerzője


„A coachingot eszközként használó vezetők és maga a coacholás is központi elemei a Microsoft szervezeti kultúrájának – hiszen ezek segítségével tudnak a tehetségek igazán kibontakozni és fejlődni. Michael Bungay Stanier segített elmélyíteni a coachinggal kapcsolatos gondolkodásmódunkat és életre kelteni fejlődési szemléletmódunkat.”

Jean-Philippe Courtois, a Microsoft Global Sales, Marketing and Operations EVP elnöke


„A könyv igazat ír: minél kevesebb dolgot végez el maga a vezető, annál többet kaphat másoktól. Ugyanakkor fájdalmasan nehéz megtanulni, hogyan tegyünk kevesebbet. Szerencsére Michael Bungay Stanier szellemes és érthető stílusával újfent áll a kihívás elébe, és jelentősen megkönnyíti számunkra a változás nehéz folyamatát.”

Liz Wiseman, a Multipliers és a Rookie Smarts című könyvek szerzője


„Tömör, erőteljes, igaz. MBS újra ébresztőt fúj, és valódi értéket ad át.”

Seth Godin


„A tanácsadás csapdája a bürokratikus tehetetlenség ellenszere. Aki jó vezető akar lenni, szerezze be ezt a könyvet!”

Jennifer Paylor, az IBM Felső Vezetői Képzésekért és Coachingért felelős igazgatója

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
A rejtélyes Z generáció

A rejtélyes Z generáció

Együttműködés a mai tizen- és huszonévesekkel


Hogyan kezelhetjük hatékonyan a generációs különbségeket szülőként vagy tanárként? Hogyan dolgozhatunk együtt eredményesen a Z generációval? Miért érik el a youtuberek és tiktokerek könnyebben a fiatalokat, mint a hagyományos média?
A Z generáció, a jelenlegi 13–26 éves korosztály, számos sztereotípiával küzd, mint például hogy nehezen motiválhatók, érdektelenek, csak a telefonjukra figyelnek, képtelenek a kitartó munkára, és nem akarnak felnőni. Ezek a tévhitek sokszor abból erednek, hogy keveset tudunk a világukról. Szülőként, pedagógusként, munkaadóként vagy munkatársként azonban elengedhetetlen, hogy megértsük őket, túllépjünk az előítéleteken, és hatékonyan kezeljük a generációs konfliktusokat. Fontos, hogy ne mélyítsük tovább a generációk közötti szakadékot, hanem inkább építsük a kölcsönös megértést.
Bereczki Enikő, ifjúsági és generációs szakértő, gondolatébresztő és hiánypótló könyvében tudományos kutatások eredményeit és saját tapasztalatait osztja meg, amelyeket számos ismert szakember és több mint húsz hazai influenszer véleményével egészít ki. A könyv bemutatja a Z generáció sajátosságait, különös tekintettel az online térben aktív fiatalokra, és rávilágít, milyen kihívásokkal néznek szembe, valamint hogyan segíthetjük őket ezek leküzdésében. Az olvasó nemcsak elméleti ismereteket szerez, hanem gyakorlati megoldásokat is talál arra, hogyan kommunikálhat és működhet együtt hatékonyan ezzel a generációval. Az új nézőpontok és készségek elsajátításával pedig sokszínű, multigenerációs közösségek jöhetnek létre, amelyek hozzájárulhatnak a jövő kihívásainak megoldásához.


Borító ár: 4500 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Készletfigyelés
KAIZEN™ stratégia

KAIZEN™ stratégia

A működési teljesítmény mérése és megerősítése az áramlás, szinkronizálás és kiegyenlítés (FSL™) értékelésével

Hogyan lehet a hagyományos vállalatokat lean vállalatokká alakítani?
Miként érhetünk el jelentősebb teljesítményt gyorsabban és alacsonyabb költségekkel?
Miért elengedhetetlen a kaizen szemléletet holisztikusan, az egész szervezetre kiterjedően alkalmazni?
A vállalatok nagy részénél elsősorban a pénzügyi teljesítményt tekintik a siker fokmérőjének. A száraz számadatokból azonban nem derül ki, mekkora a fejlődési potenciál a cégünk működésében. Ezt csak akkor tudjuk meg, ha közvetlenül a termelés helyén, a gembán a kaizen stratégiát alkalmazva megvizsgáljuk, egy-egy folyamaton hogyan „változtathatunk a jó irányba” – vagyis ha hagyományos vállalatból lean vállalattá válunk.

A szervezeti kiválóság egyik vezető szaktekintélye, Imai Maszaaki szerint az évtizedek óta ismert sikertörténetek dacára eddig megdöbbentően kevés szervezetnél sikerült az átállás. A kudarc egyik oka pedig általában az, hogy a menedzsment nem elkötelezett a lean szemlélet bevezetése iránt, és mindeddig hiányzott az általánosan elfogadott kritériumrendszer, amely alapján a működési teljesítmény is mérhető lett volna.

Hiánypótló, esettanulmányokban bővelkedő könyvéből megismerhetjük az erre kidolgozott FSL™, vagyis az áramlás, szinkronizálás és kiegyenlítés értékelésének forradalmian új eszközét, és annak alkalmazási lehetőségeit. Ha a hosszú távú fejlődést szem előtt tartó, felelős vezetőként szervezeti kultúránk részévé tesszük a kaizen stratégiát, páratlan hatékonyságnövelésre számíthatunk, és biztosíthatjuk, hogy szervezetünk rugalmasan alkalmazkodjon a változó körülményekhez.

A könyv megjelenését a Kaizen Institute Hungary támogatta.

„Imai Maszaaki nagyon emberi módon, gyakorlatias példákon át mutatja be az emberek és gépek egymásrautaltságát, a folyamatok összehangolásának fontosságát, a felső vezetés kiemelt szerepét. Lélek, holisztikus szemlélet, vevői hozzáadott érték és részvényesi elvárások szembeállítása: hiszem, hogy a világ komplexitásának megértéséhez és feldolgozásához ilyen könyvek olvasása által kerülünk közelebb."
Gazsi Zoltán, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

„Több mint 30 éves tanácsadói, cégvezetői tapasztalattal a hátam mögött is folyamatosan használom ezt a könyvet, mert a benne szereplő gondolatok inspirálnak, eligazítanak, a bemutatott esetpéldák pedig gondolkodásra késztetnek. Ajánlom mindazoknak, akik a problémák megoldásában nem az egyszeri választ kutatják, hanem azok ismételt megjelenését kívánják megelőzni.”
Kormány Tamás, a Controll Holding Zrt. vezérigazgatója

"Ezzel a könyvvel forrásnak tekinthető művet vesz kezébe az olvasó. A jelen és a jövő vállalatvezetői számára jelentős szemléletformáló és összegző tudás. Remélem sokukhoz eljut és beépítik gondolkodásmódjukba Maszaaki Imai úr tanítását.
Prof. Dr. Szűcs Edit, a Debreceni Egyetem Műszaki Karának oktatója

A legtöbb ember arról álmodik, hogy valamiben kimagasló teljesítményt érjen el. A bizonyítási vágy egy olyan alapvető emberi tulajdonság, motiváló erő, amely a legtöbb embert a kiválóság felé hajtja. A KAIZEN szemlélet fontos szerepet tölt be a céljaink elérésében. Ez egy óriási tanulási-, változási folyamat, ahol saját, és mások hibáiból esetleges kudarcaiból, egyaránt képesek vagyunk tanulni. Nos, ezen kiválóság rögös útján indulhat el minden olyan ember, aki elolvassa, értelmezi, majd alkalmazza a könyv gyakorlatias esettanulmányainak mondanivalóját!
Szilágyi Roland, Operatív Igazgató, CSABAcast Könnyűfémöntöde Kft.



Borító ár: 5500 Ft
Aktuális ár: 4675 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
4400 Ft
Kosárba
Távmunka Zrt.

Távmunka Zrt.

Hogyan dolgozzunk hatékonyan és vezessük csapatunkat bárhonnan a világon?

Miként érjük el, hogy csapatunk tagjai jól haladjanak a feladataikkal?
Miért tekintsünk a főnökünkre is fontos ügyfélként, ha otthonról dolgozunk?
Hogyan hozzuk ki a legtöbbet az online megbeszélésekből?
Hogyan zárjuk ki a zavaró tényezőket az otthoni munkavégzés során?

Az elmúlt években a világ átállt a távmunkára, és a folyamat már nem is fog visszafordulni. Sokan teljesen otthonról vagy hibrid munkarendben dolgozunk, sok esetben hatékonyabban, mint a hagyományos keretek között. Ez nem mindenkinek megy azonban magától: megfelelő keretek és készségek, valamint támogató szervezeti kultúra és vezetői magatartás is kell hozzá.

Robert C. Pozen és Alexandra Samuel hatékonyság-szakértők hiánypótló könyvüket maguk is távmunkában, mégis közösen írták meg. Elképzelésük szerint úgy kell menedzselnünk saját időbeosztásunkat, munkavégzésünket és kommunikációnkat,

mintha egyszemélyes cégként működnénk. A legfrissebb kutatási eredmények alapján meghatározzák azokat a kulcskompetenciákat, stratégiákat és módszereket, amelyeket home office-ban dolgozó vezetőként és beosztottként egyaránt érdemes

elsajátítanunk. Bemutatják továbbá a térben szétszórt és a hibrid munkarendben dolgozó csapatok vezetéséhez szükséges gondolkodásmódot és jó gyakorlatokat is, hogy a nagyobb szabadság kínálta potenciális előnyöket a közös siker szolgálatába állíthassuk.


„Időszerű, gyakorlatias útmutató a távolból végzett munkához. Bemutatja, hogyan térhetünk vissza a startvonalra, hogy teljes figyelmünket a valóban fontos feladatokra fordíthassuk.”

– Arianna Huffington, a Thrive Global alapító vezérigazgatója

„Hiánypótló térképet ad a kezünkbe, amelynek segítségével alkalmazottak, vezetők és szabadúszók egyaránt sikeressé válhatnak. Kötelező olvasmány a modern munkavállalók számára.”

– Jenny Rooney, a Forbes korábbi szerkesztőségi igazgatója és a CMO Network rovatának igazgatója


„Ha szeretnénk megérteni, hogyan nyújthatják a legjobb formájukat a vezetők és a beosztottak, a munkavégzés helyétől és módjától függetlenül, akkor a Távmunka Zrt. nekünk szól.”

– Ragy Thomas, a Sprinklr vezérigazgatója


„A világ átállt a távmunkára, és a folyamat már nem is fog visszafordulni. Ez a könyv rendkívül nagy segítséget nyújt az új világban való eligazodáshoz.”

– David Rubenstein, a Carlyle Group társalapítója és társigazgatója

„A távmunka tanulható tudás, a Távmunka Zrt. pedig tökéletes kalauz a tanulási folyamat felgyorsításához. Gyorsan elolvasható, így csapatunkkal együtt már holnap reggeltől hatékonyabban dolgozhatunk!”

– Barb Bidan, a Peloton globális tehetségkutatásért felelős igazgatója


Borító ár: 4500 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba
Csináljuk jól az agilitást!

Csináljuk jól az agilitást!

Transzformáció káosz nélkül

A túlélés kulcsa az agilitás – de csak akkor, ha helyesen alkalmazzuk.

Mára szinte minden vállalat felismerte, hogy az állandóan változó,váratlan időpontokban újítást kívánó üzleti környezetben nem boldogulunk a hagyományos vezetési módszerekkel. Folyamatos innovációra, rugalmasságra és alkalmazkodásra van szükség, ezért fordulnak sokan az agilis módszertan felé. Ám önmagában ez kevés. A sikeres transzformációhoz az agilis szemléletmódot is magunkévá kell tennünk, ha nem akarjuk, hogy kudarc és zűrzavar legyen a vége.

Darrell Rigby, Sarah Elk és Steve Berez innovatív vállalatok elismert tanácsadójaként hiánypótló, gyakorlatias könyvükben tanulságos, valódi agilis átállásokat bemutató esettanulmányokkal rombolják le az agilitással kapcsolatos hamis mítoszokat. Rávilágítanak, hogy a káosz elkerülésének kulcsa az egyensúly kialakítása: egy elkötelezett, agilis vezetői csapatra van szükség, amelyben a bürokraták és az innovációért felelős vezetők együttműködnek. Megtudhatjuk azt is, milyen buktatókat kell elkerülnünk, és hogy miként skálázható az agilitás. Végül megismerhetjük az igazi agilis vállalattá alakulás folyamatának állomásait. Ha jól csináljuk, akkor élvezni is fogjuk – és egy olyan innovatív szervezetben találjuk magunkat, ahol a tehetséges munkatársak örömmel dolgoznak, a hatékonyság és megbízhatóság fenntartása mellett pedig az ügyfélközpontúság és a tanulás a fejlődés motorja.

Borító ár: 4900 Ft
Aktuális ár: 4165 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3920 Ft
Kosárba
Vállalati gerillák

Vállalati gerillák

Változz - változtass - vezess a káosz küszöbén

Milyen szokások szükségesek ahhoz, hogy megújuljunk egyéni és szervezeti szinten?

Hogyan buzdítsunk másokat egy innovatív stratégia megvalósítására?

Miképp hozzunk létre olyan vállalati kultúrát, amely megteremti az innováció feltételeit?

Az innovációra mindig egy hollywoodi filmbe illő sikertörténetként gondolunk, pedig mindez távolabb sem állhatna a valóságtól. Porkoláb Imre és Porkoláb-Minarik Annamária szerint ugyanis a legtöbb esetben a nagyvállalatoknál dolgozó vállalati gerillák végzik a tényleges innovációs munkát. Ők azok a különcök, akiknek sikerül a változás tüzét belobbantani és életben tartani egy bürokratikus szervezetben.

A szerzők négy archetípus (harcos, művész, mágus, törzsfőnök) bemutatásával 20 küldetésen keresztül, több száz szokás bemutatásával segítenek megtöbbszörözni önmagunk és csapatunk teljesítményét, legyen szó akár kreativitásról, hatékonyságról, stressztűrésről, felelősségvállalásról vagy bizalomépítésről. Lerombolják azt a mítoszt, hogy valami óriási dologra van szükség a szervezeti változáshoz, hiszen valójában mindennapi szokásaink átalakítása révén is képesek vagyunk tartós és valódi változást véghez vinni.

Könyvük a közép- és nagyvállalatok minden szintjén dolgozó embereknek szól, azokhoz, akiknek naponta kell döntéseket hozniuk egy stresszes és bizonytalan világban, és mindezt úgy, hogy nemcsak önmagukat, de a körülöttük lévőket is motiválva elkerüljék a kiégést és közösen jobbá tegyék a világot.


Könyvbemutató beszélgetés Porkoláb Imrével és Steven Kotlerrel:


Borító ár: 4500 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba
Hogyan érvényesüljünk nőként?

Hogyan érvényesüljünk nőként?

Változtassuk meg a sikerünk útjában álló 12 szokást!

Mely hiedelmeink gátolnak minket nőként az előrejutásban?

Milyen gondolkodásmód jellemző a karrierépítésben sokszor tudatosabb férfiakra?

Hogyan támogathatjuk női beosztottainkat a kiteljesedésben?

„Kiváló útmutató, amely segít, hogy pozitív változásokat érhessünk el az általunk választott életúton. Akár beosztottként, akár vezetőként dolgozunk, jól jön a könyvben átadott elemző tudás, amely rólunk, indítékainkról, tudattalan hiedelmeinkről, hozzáállásunkról, szokásainkról és sztereotípiáinkról is szól, ezért ajánlom nőknek és férfiaknak egyaránt.”

Liptay Gabriella marketing- és kommunikációs igazgató, KPMG Hungary

„Hiánypótló könyv. Teljes szívemből ajánlom valamennyi nőnek, aki szeretné jobban megérteni a saját korlátozó hiedelmeit, és valamennyi férfinak, aki szeretne sikeresebben együtt dolgozni női kollégáival. Coachként és trénerként magam is rengeteget tanultam belőle, és munkám során sokaknak sikerült átadnom a könyvben bemutatott alapelveket.”

Bincze Bea

PCC, executive coach, beszédcoach, tréner, Business Coach Kft.

A 21. században egyre nagyobb szükség van női vezetőkre, a legtöbb szervezetben azonban továbbra is elsősorban férfiak kerülnek magasabb pozíciókba. Ennek egyik magyarázata sok nő számára ismerős lehet: készen állunk ugyan továbblépni a karrierünkben, a tudásunk és tapasztalatunk is megvan hozzá, de valami mégis visszatart bennünket. Nem csoda, hiszen a társadalmi elvárások miatt kialakuló, a nőkben általában leginkább preferált tulajdonságaink és viselkedésformáink nem feltétlenül segítenek az előrejutásban.

Sally Helgesen – a női vezetéstudomány szakértője – és Marshall Goldsmith¬ az egyik legelismertebb felső vezetői coach – különféle vállalatoknál szerzett tapasztalataik alapján arra jutottak, hogy a nők karrierjének útjában alapvetően tizenkét kifejezetten a nőkre jellemző akadály áll. Esettanulmányokban bővelkedő, gyakorlatias és hiánypótló könyvükben sorra veszik, mely erősségeinkre építsünk, és mely szokásainkkal kell leszámolnunk – még ha éppen ezek juttattak is el odáig, ahol most tartunk. Lépésről lépésre bemutatják, hogyan tudunk változni, így nem pusztán eredményesebbek lehetünk a munkánkban, hanem nagyobb befolyást szerezve jelentősebb hatást gyakorolhatunk, így még jobban kiteljesedhetünk.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
A coaching by drawing™ módszer

A coaching by drawing™ módszer

Hogyan indíts el változást egy rajzzal?

Hozzuk ki a legtöbbet a coachingból a rajzolás segítségével!

A vizualizációnak egyre jelentősebb szerepe van az élet szinte minden területén – így a gondolkodásban és a tanulásban is. Járdán Tamás, a coaching by drawingTM módszer megalkotója, és szerzőtársa, Pataki Anna szerint a rajzzal támogatott coaching segítségével hatékonyabban indíthatunk el mélyrehatóbb változást a coachingjellegű beszélgetések során.

Könnyen áttekinthető, ötletes és praktikus könyvükben 33 egyszerű, a legkülönfélébb helyzetekben is jól használható rajzos coachingeszközt mutatnak be. Akár hivatásos coachként, akár a coachingszemléletű vezetés híveként, tanárként, edzőként vagy egyéb segítő szakma képviselőjeként támogatunk másokat a változásban, vagy ha saját magunkat fejlesztjük, a módszerük komoly segítségünkre lehet. Ehhez nem szükséges rajztudás, csak egy toll és egy papír. A szerzők végigvezetnek a rajzolás lépésein, a folyamat során feltehető kérdéseken, miközben hasznos tippekkel és mindennapi helyzetekből vett példákkal is megismertetnek.

A Coaching by Drawing™ módszer a gyakorlatban: Járdán Tamással és Pataki Annával Osvárt Andrea beszélget

Borító ár: 6500 Ft
Aktuális ár: 5525 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
5200 Ft
Kosárba
Inspiráló TED-előadások: Vezetés

Inspiráló TED-előadások: Vezetés

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan legyünk igazi stratégák?

Miként tűnjünk ki a tömegből?

Miért osszuk meg a tudásunkat szélesebb körben?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb vezetésről szóló
TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival
és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére
és önmagunk fejlesztésére sarkall, de
nyitott gondolkodásra is ösztönöz a hatékonyabb
és emberközpontúbb vezetési stílus érdekében.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől
tanulhatunk, mint a vezetési és marketing-tanácsadó
Simon Sinek, a filmrendező James Cameron,
Sierra Leone államfője, Julius Maada Bio, és az üzleti
világ kihívásait behatóan ismerő neves pszichológusok,
mint Carol S. Dweck és Barry Schwartz.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Inspiráló TED-előadások díszdobozban

Inspiráló TED-előadások díszdobozban

Nem hivatalos válogatás 300 előadó legfontosabb gondolataiból

Szeretnénk megváltoztatni a gondolkodásmódunkat, megismerni új nézőpontokat, és kiteljesedni a munkánkban vagy a magánéletünkben?

Merüljünk el a TED-előadások világában! Útmutatónk lehet ez a három tematikus kötet (Kreativitás, Innováció és Vezetés), valamint gondolatébresztő, önismeretet mélyítő gyakorlataival a hozzájuk kapcsolódó Motivációs napló. Az inspiráló idézetek, frappáns grafikák és interaktív gyakorlatok amellett, hogy cselekvésre ösztönöznek, elősegítik készségeink fejlesztését, alkotóerőnk kiteljesedését, gondolkodásmódunk meghaladását, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan lehetőségeket.

A kivételes gyűjteménynek köszönhetően most olyan mesterektől tanulhatunk, mint Bill Gates, Steve Wozniak, Jeff Bezos, Jane Goodall, Elon Musk, Sting, Elizabeth Gilbert, Barabási Albert-László, J. J. Abrams vagy Simon Sinek.

Borító ár: 14000 Ft
Aktuális ár: 11900 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
11200 Ft
Kosárba
Szemléletváltás - átdolgozott

Szemléletváltás - átdolgozott

A siker új pszichológiája - átdolgozott, bővített kiadás

Miért nem segíti gyermekeink fejlődését, ha készségeiket és intelligenciájukat dicsérjük?
A harsány, karizmatikus vagy a szerény, befelé forduló vezetők sikeresebbek?
Vajon az akaraterőnkön múlik, hogy be tudjuk-e tartani fogadalmainkat?


Nem csupán képességeinktől vagy tehetségünktől, sokkal inkább szemléletmódunktól függ, elérjük-e céljainkat. A megfelelő szemlélettel nemcsak gyerekeinket motiválhatjuk iskolai teljesítményük javítására, de mi is rengeteget fejlődhetünk mind személyes, mind szakmai téren.
Carol S. Dweck, a Stanford Egyetem világszerte ismert pszichológiaprofesszora évtizedekig kutatta a siker titkát. Könyvében számos kutatás segítségével, a legkiválóbb vezetők, sportolók, szülők és tanárok példáin keresztül bebizonyítja, hogy ha fejlődési szemlélettel tekintünk önmagunkra és a világra, az olyan tudásvágyra és kitartásra sarkall bennünket, amelynek köszönhetően az élet minden területén sikeresebbek leszünk.
A Szemléletváltás átdolgozott, bővített kiadásában Dweck további megfigyelésekkel egészíti ki immár híressé vált és széles körben elfogadott elméletét. Bevezeti a hamis fejlődési szemléletmód koncepcióját, és megmutatja, hogyan alakíthatunk ki mélyebb, igazabb fejlődési szemléletmódot. A szemléletmód fogalmát emellett az egyénen túlra, a csoportok és szervezetek kultúrájára is kiterjeszti. A helyes szemléletmóddal motiválhatjuk mindazokat, akiket vezetünk, tanítunk vagy szeretünk, és ezzel átalakíthatjuk az életüket, a sajátunkkal együtt.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Szokj rá a coacholásra!

Szokj rá a coacholásra!

Beszélj kevesebbet, kérdezz többet, és hozd ki a csapatod tagjaiból a maximumot!

Miért kell vezetőként rászoknunk a coacholásra?

Hogyan kerülhetjük el a mikromenedzselés csapdáját?

Miként lehetnek valóban építők a coachingbeszélgetések?

Vezetőként sokszor egyszerűbbnek tűnik, hogy megmondjuk másoknak, szerintünk mit kell tenniük, vagy hogy megoldjunk helyettük egy-egy problémát. Pedig ez hosszú távon nem célravezető, mivel túlterheljük magunkat. A coacholás lényege, hogy egyszerű, jól megfogalmazott kérdésekkel támogassuk és fejlesszük csapatunk tagjait.

A téma elismert szakértője, Michael Bungay Stanier könyvében a legfrissebb idegtudományi és pszichológiai kutatásokra támaszkodva bemutatja a hét legfontosabb kérdést és használatukat. Ha a kérdezést mindennapos rutinná tesszük, akkor mindössze tízperces, jól strukturált coachingbeszélgetésekkel nemcsak fókuszáltabbak és rugalmasabbak leszünk, de jelentősen növelhetjük munkatársaink önállóságát és teljesítményét.

„Napjainkban a coachingszemlélet az egyik kulcsa annak, hogy hatékonyabban kommunikálhassunk vezetőként és életünk valamennyi területén egyaránt. Michael Bungay Stanier nemcsak nagyon jól használtható módszert ad, de segít abban is, hogy beépítsük a mindennapokba – akár már holnaptól.”

Bincze Bea PCC, executive coach

Business Coach Kft.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
Végtelen játék

Hogyan lehetünk nyertesek, ha a játék soha nem ér véget?

A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött, ki veszített – mint a fociban vagy a sakkban. A végtelen játékokban – az üzleti életben, a politikában, vagy általában a nagybetűs életben – azonban nincsenek győztesek és vesztesek: csak előrébb jutni lehet vagy lemaradni.

Egyes vállalatok és szervezetek problémái abból erednek, hogy a vezetőik véges gondolkodásmóddal játszanak egy végtelen játékot. Így sok tekintetben elmaradnak versenytársaiktól – lassul az innováció, elfogy a lendület, hanyatlani kezd a munkamorál, és ez végül a teljesítményre is kihat. Ezzel szemben a végtelen gondolkodású vezetők erősebb, innovatívabb, inspirálóbb környezetet teremtenek, ahol az embereik megbíznak egymásban és a vezetőikben is. Az ő vállalataik kellőképp reziliensek ahhoz, hogy talpon maradjanak az álladó változás közepette, miközben versenytársaik sorra maradnak el mögöttük. Végső soron ezek a szervezetek vezetnek át minket a jövőbe, ezért fontos, hogy mielőbb átformáljuk eddigi viselkedésünket, és végtelen gondolkodásmódunkkal hatást gyakorolhassunk a világra.

A könyv elérhető e-könyv formában is.

Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba