Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?
Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?
Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?
Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.
Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
Hogyan lehetünk nyertesek, ha a játék soha nem ér véget?
A véges játékokban minden játékos ismert, kötöttek a szabályok, és világos a végpont; könnyű eldönteni, ki győzött, ki veszített – mint a fociban vagy a sakkban. A végtelen játékokban – az üzleti életben, a politikában, vagy általában a nagybetűs életben – azonban nincsenek győztesek és vesztesek: csak előrébb jutni lehet vagy lemaradni.
Egyes vállalatok és szervezetek problémái abból erednek, hogy a vezetőik véges gondolkodásmóddal játszanak egy végtelen játékot. Így sok tekintetben elmaradnak versenytársaiktól – lassul az innováció, elfogy a lendület, hanyatlani kezd a munkamorál, és ez végül a teljesítményre is kihat. Ezzel szemben a végtelen gondolkodású vezetők erősebb, innovatívabb, inspirálóbb környezetet teremtenek, ahol az embereik megbíznak egymásban és a vezetőikben is. Az ő vállalataik kellőképp reziliensek ahhoz, hogy talpon maradjanak az álladó változás közepette, miközben versenytársaik sorra maradnak el mögöttük. Végső soron ezek a szervezetek vezetnek át minket a jövőbe, ezért fontos, hogy mielőbb átformáljuk eddigi viselkedésünket, és végtelen gondolkodásmódunkkal hatást gyakorolhassunk a világra.
A könyv elérhető e-könyv formában is.
Online könyvbemutató-sorozatunkban Budaházy Árpád, a HVG Könyvek kiadóvezetője a Végtelen játék c. könyvről beszél.
![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-30%) 2940 Ft |
---|
Eric Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat.
A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
Mitől lesz egy sportoló eredményes?
Hogyan érhetjük el a maximumot anélkül, hogy kiégnénk?
Mit tanulhatunk a sikeres sportolóktól a civil életben?
Sokak szerint a sikerre születni kell, pedig az valójában kitartó tanulás eredménye. Egy sportoló mentális tudatossága, felkészültsége – sportágától függetlenül – aktívan támogatja a fejlődését. Ha megtanuljuk, hogy mit tudunk elérni saját akaratunkból, megismerjük erősségeinket és gyengeségeinket, és ha ezeken tudatosan dolgozunk, akkor olyan munícióra teszünk szert, amire egész életünkben építhetünk. Ha beépítjük hétköznapjainkba a könyvben bemutatott módszereket, jobb sportolóvá válhatunk, és önismeretünket is fejleszthetjük.
A könyv nemcsak mentális állóképességünk javításának elméleti hátterét vázolja fel, de hazai és külföldi sportolók példáin és könnyen elsajátítható gyakorlatokon keresztül segít a teljesítmény fokozásában.
Kenyeres András coach, a magyar férfi vízilabda-válogatott mentáltrénere és kommunikációs tanácsadója hathatós segítséget nyújt annak, aki ki akarja hozni magából a maximumot mind fizikailag, mind szellemileg, ugyanakkor pozitívan meg akarja élni az élsport mindennapjait.
„A csapat sikere közös munkák eredménye. A győztes gondolkodás elsajátítása a célok megvalósítását segíti – sportolóként, edzőként és magánemberként egyaránt."
MÄRCZ TAMÁS, a magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya, olimpiai bajnok vízilabdázó
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
Mit tanulhatunk egy 2500 évvel ezelőtt élt kínai hadvezér-írótól a kiszámíthatatlan és bizonytalan környezetről? Hogyan őrizzük meg cégünk versenyképességét és munkatársainkat a folyamatos változás közepette? Mi köze a gerilla-hadviselésnek a startupok sikeréhez?
Az üzleti stratégia a katonai stratégia alapjain fejlődött ki az évszázadok során. Napjaink kaotikus üzleti környezete nagymértékben hasonlít Szun-ce A háború művészete című művében leírt hadviselési viszonyokhoz. A stratégia művészete a legújabb vezetéselméleti kutatások eredményeire és gyakorlati tapasztalatokra építve mutatja be, milyen szemlélet teszi képessé a legnagyobb hadvezéreket és vállalati vezetőket arra, hogy felülkerekedjenek a káoszon és kiszámíthatatlan helyzetekben is győzedelmeskedjenek.
Dr. Porkoláb Imre legújabb könyvében a dinamikusan változó környezetben folyamatos fejlesztésre és a csúcsteljesítmény elérésére törekvő szervezetek és csapatok számára szolgál hasznos tanácsokkal. Való életből vett példáival nemcsak bepillantást nyújt napjaink megváltozott stratégiai kihívásaiba, de segítségével hatékony vezetővé válhatunk és jelentős változásokat indíthatunk el még a legbürokratikusabb szervezetekben is.
„A csatában erőt érvényesíteni csak két módszerrel lehet: cselvetéssel és közvetlen harccal; de a cselvetés és a közvetlen harc váltakoztatása annyiféle lehet, hogy nem győzzük kimeríteni. A cselvetés és a közvetlen harc egymásból kell, hogy fakadjon, véget nem érő nagy körforgásban…”
Szun-ce
Dr. Porkoláb Imre 2018-ig a NATO Szövetséges Transzformációs Parancsnokság parancsnokának (SACT) képviselőjeként a Pentagonban szolgált, ahol az amerikai egyesített vezérkarral, a Védelmi Minisztériummal, illetve a kiemelt kutatóintézetekkel tartotta a kapcsolatot. Jelenleg a magyarországi nemzeti fegyverzeti igazgató kutatás-fejlesztésért és innovációért felelős helyettese. A különleges műveleti képességfejlesztés révén a gerillaharc és a terrorellenes hadviselés szakértője, a hozzájuk kapcsolódó vezetéselméletet, a VUCA környezetben sikeres változásmenedzsmentet, illetve a szervezeti átalakítás innovatív módszereit és annak az üzleti életben való alkalmazhatóságát kutatja. Rendszeresen publikál a témában, első könyve Szolgálj, hogy vezethess! – Amit egy elit katonától tanulhatunk az üzleti életben címmel 2016-ban jelent meg.
További információ: www.sapiens.hu
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
Mitől marad élhető és emberközeli egy vállalkozás?
Miként lehetünk nyereségesek, miközben a közösségünket is szolgáljuk?
Hogyan tarthatjuk szem előtt a saját értékrendünket a cégünkben?
Sokan érzik úgy, hogy alkalmazottként nem tudnak kiteljesedni – ám hiába van egy jó ötletük, a vállalkozói léttel kapcsolatos tévhitek miatt nem mernek saját céget alapítani. Elrettentőek a pénzügyi nehézségek, hogy minden idejüket a munkának kell majd szentelniük és hogy a növekedés folyamatos kényszere mellett képtelenek lesznek boldogan élni. Sharon Rowe, a több millió dolláros árbevételű ECOBAGS tulajdonosa szerint azonban vállalkozni lehet másképp is.
Az üzleti előképzettség nélküli kisgyerekes anyaként induló, ma már nemzetközileg elismert vállalkozónő élvezetesen meséli el saját cége sikertörténetét. Tapasztalatain keresztül megtudhatjuk, hogyan építhetünk fel a kezdetektől egy működőképes, fenntartható apróvállalkozást úgy, hogy közben mindvégig szem előtt tartjuk a munka és a magánélet egyensúlyát, saját értékrendünket és a közösségünk érdekeit. Tanácsait követve megtanulhatjuk, hogyan éljünk teljes életet vállalkozóként.
Sharon Rowe az évi több millió dolláros árbevételt hozó, minősített B Corporation,az ECOBAGS Products alapítója és vezérigazgatója. Apróvállalkozása többek között a Time és a The Wall Street Journal hasábjain, a „The Oprah Winfrey Show”-ban és a Bag It! című dokumentumfilmben vált nemzetközileg ismertté. A korábbi években elnyerte az Év Vállalkozónője díjat, a CBS rádió Legeredményesebb Nő díját, a Westchesteri Üzleti Kamara Év Vállalkozója díját, a 914Inc. magazin Legkiválóbb Nő díját és a Nők Vállalkozásfejlesztési Intézetének Lillian Vernon-díját. Aktívan részt vállal a Társadalmi Vállalkozások Hálózata és a Női Vezetők Szervezete működésében.
„Sharon Rowe könyvének átütő erejű üzenete van – az apró hatalmas lehet. Egyszerű szemléletváltása mélyreható elképzelés, pontosan erre van szükségünk.”
Seth Godin, az Ikarosz tévedése, a Vágj bele! és a Minden marketinges sztorizik szerzője
![]() |
(-15%) 2975 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 2800 Ft |
---|
Mit kezdjünk az értékesítés során felmerülő kifogásokkal?
Hogyan zárjunk le minél több üzletet sikeresen?
Miként érjünk el folyamatos ügyfél-elégedettséget?
Mindennap mindannyian „eladunk”: egy terméket, egy szolgáltatást, egy új projekttervet a főnökünknek, vagy egy állásinterjún akár saját magunkat is. Ehhez kínál profi segítséget könyvében Jordan Belfort, akit Leonardo DiCaprio alakítása tett emlékezetessé a Martin Scorsese által rendezett .
Egyenes vonalú értékesítési rendszere egy lépésről lépésre felépülő módszer, amellyel ő maga és csapata is mesés vagyonra tettek szert. Az elmúlt években Belfort az etikus értékesítés jegyében átdolgozta a módszert, és most végre könyv formában is megismerteti velünk átütő erejű újításait, bevált stratégiáit és tippjeit. Sajátos stílusában, konkrét példákkal mutatja be, miként irányíthatunk hatékonyan minden értékesítési helyzetet életünk minden területén.
„Minden, amit rólam mondanak, igaz. Azok közé a született kereskedők közé tartozom, akik képesek jeget eladni egy eszkimónak, olajat egy arabnak, disznóhúst egy rabbinak vagy bármi mást, ami csak eszünkbe jut. [...] Vannak még néhányan, akik nagyjából olyanok, mint én. Annak, hogy csak nagyjából olyanok, egy másik becses adottságom az oka: egy sokkal ritkább és értékesebb adottság, amely óriási előnyökkel kecsegtet mindenkit. Olvasómat is beleértve. De mi is ez a csodálatos tehetség? Egészen egyszerűen az a képesség, hogy szinte azonnal első osztályú üzletkötőt faragok bárkiből.”
![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-30%) 2940 Ft |
---|
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?
Mit és hogyan mondjunk vezetőként, hogy hitelesek legyünk a médiában?
Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?
A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig ma már bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.
Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, gyakorlatias kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, hogyan használjuk a krízisforgatókönyvet, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.
„Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns.”
Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikációs tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő
A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzelfogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is.”
Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
„Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv.”
Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója
„Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel ötvözi.”
Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója
BŐHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója és óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
Milyen módszerekkel kezelhetjük a családi vállalkozásokra jellemző kihívásokat?
Miért fontos és hogyan tudjuk megtervezni az utódlást?
Hogyan teremthetjük meg a család értékrendjét tükröző vállalati kultúrát?
A családi vállalkozások működésére döntő hatással van a családi viszonyrendszer. Az ilyen szervezetekben nagyobb fokú stabilitás, elhivatottság, rugalmasság jellemző, és a hosszú távú tervezés is könnyebb. Az erősségek mellett azonban sajátos feladatokkal is szembesül, aki a családtagjaival dolgozik.
Peter Leach, a londoni Imperial College egyetemi docense, keresett tanácsadó sorra veszi, hogyan lehet harmonizálni a vállalkozás és a család szükségleteit a mindannapi ügyvitel, az utódlás vagy a pénzügyi tervezés területén. Hiánypótló könyvében részletes magyarázatokon és jellemző esettanulmányokon keresztül segít abban, hogy a családi vállalkozásokra jellemző problémák megoldásával további versenyelőnyre tehessünk szert.
„A Családi vállalkozások segít megismerni a generációváltás nehézségeit és kockázatait, de a családi kötelékek összetettségét is. Aki szeretne úgy lottózni, hogy a sorsolás előtt egy nappal, mondjuk pénteken ismer legalább három nyertes számot az ötből, annak feltétlen ajánlom, hogy olvassa el ezt a könyvet."
Bárány László, a Master Good Kft. alapítója, a elnöke
„A családi kézben lévő vállalkozások a legtöbb országban a gazdaság motorját jelentik. Peter Leach könyve átfogó és részletes képet ad arról, milyen nehézségekkel kell szembenézniük ezeknek a cégeknek, és hogy milyen stratégiák segítségével küzdhetik le őket. Kötelező olvasmány nemcsak a családi vállalkozók új generációjának, de a vállalkozás lélektanát és a stratégiai tervezést tanulmányozó szakembereknek is.”
G. „Anand" Anandalingam, a londoni Imperial College Üzleti Iskolájának dékánja
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószer-ellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?
Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.
Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3825 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3600 Ft |
---|
Miként ösztönözhetjük önálló és hatékony munkavégzésre csapatunk tagjait?
Hogyan növelhetjük szervezetünk alkalmazkodóképességét?
Hogyan érjünk el kevesebb stresszel hamarabb sikereket?
Vezetőként kihívásokkal teli, felgyorsult világunkban sem feledkezhetünk meg a legfontosabb értékünkről: az embereinkről. Az Egyperces menedzsment naprakész technikáival hatékonyan fejleszthetjük munkatársaink problémamegoldó- és alkalmazkodóképességét.
Ken Blanchard és Spencer Johnson elismert menedzsmentszakértők egy olvasmányos, egyedi stílusban megírt történetben három gyakorlatias titkot fednek fel: az egyperces célkitűzést, dicséretet és iránymutatást. A viselkedéstudomány kutatásaira építő módszerüket könnyen alkalmazhatjuk saját vezetési gyakorlatunkban is.
![]() |
(-15%) 2465 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 2320 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3315 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3120 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 4165 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3920 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3825 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3600 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 2465 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 2320 Ft |
---|
![]() |
(-15%) 2465 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 2320 Ft |
---|
Mit tanulhatunk Darwintól, Mozarttól vagy épp a neorobotika feltalálójától életünk feladatának megtalálásáról?
Hogyan használhatjuk jól mentorunk tudását, és milyen stratégiákkal fejlesszük társas intelligenciánkat?
A kiválóság elérésének lehetősége nem a született zsenik kiváltsága, és nem is a szerencsén múlik. Robert Greene közel ötven, a maga nemében páratlan történelmi alak és kortárs kiválóság élettörténetén keresztül mutatja be kiemelkedően sikeres emberekre jellemző tulajdonságokat és szemléletmódot. Inspiráló olvasmány mindenkinek, aki elszánta magát, hogy a kiválóságra tör, de még nem tudja, hogyan fogjon hozzá.
Robert Greene nemzetközileg elismert tanácsadó és előadó. A Berkleyn és a Wisconsini Egyetemen szerzett diplomát klasszika filológiából. Számos provokatív könyve felkerült a The New York Times sikerlistájára, a Gengsztertörvények – Egy rapperből lett üzletember tanácsai a sikerhez című kötete magyarul is megjelent.
„Ha mindannyian lényegében ugyanolyan aggyal, többé-kevésbé hasonló adottságokkal és a kiválóságra való potenciális képességgel születünk, akkor mi az oka, hogy a történelem során csak kevés ember tudott kitűnni és kiaknázni ezeket a lehetőségeket?”
![]() |
(-15%) 3570 Ft |
---|
![]() HVG Pártoló Tagsággal: ![]() |
(-20%) 3360 Ft |
---|