Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?

Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.

Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.

„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”

Alain de Botton, a sorozat szerkesztője

Borító ár: 2500 Ft
Korábbi ár: 1250 Ft
Aktuális ár: 2125 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2000 Ft
Kosárba

Csak kreatívan!

Vidám kalauz az alkotómunkához

Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív.”

„John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát.”

Hajnóczy Soma

kétszeres bűvészvilágbajnok


Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék – olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk.

Borító ár: 2500 Ft
Aktuális ár: 2125 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2000 Ft
Kosárba

Miért más az otthoni, mint az irodai munkavégzés?
Hogyan tanuljunk meg szüneteket tartani és szabadságra menni?
Miként válhatunk hatékonyabbá a megfelelő napirend segítségével?

Egyre többen dolgozunk otthonról – különösen a pandémia kezdete óta – munkavállalóként, szabadúszóként vagy kisvállalkozóként, ez a helyzet pedig sokunknak mindennapos kihívást jelent. Számtalan buktatóval kell megküzdenünk, mint az időbeosztás és a megfelelő munkakörnyezet kialakítása, az összpontosítás, a kapcsolattartás vagy önmagunk motiválásának nehézségei, valamint a magányosság, esetleg az állandó szorongás érzése. Rebecca Seal humoros és olvasmányos könyvében tudományos kutatások és rutinos egyedül dolgozók beszámolói alapján körbejárja, hogyan hat agyunkra, munkavégzésünkre és jóllétünkre, hogy nem irodai keretek között és nem mások társaságában dolgozunk. Praktikus tanácsai segítségével fejleszthetjük lelki rugalmasságunkat, hatékonyabbak lehetünk, és megtalálhatjuk a munka és magánélet egyensúlyát.

"EZ A KÖNYV SOKAKNAK A „HOME OFFICE KÉZIKÖNYVE” LEHET!

Sokáig azt hittük, bizonyos munkakörök elképzelhetetlenek otthonról végezve, de a koronavírusválság alapjaiban változtatta meg milliók munkavégzési szokásait. Rebecca Seal segít, miként őrizzük meg a mentális egészségünket ebben a felfordult helyzetben, valódi megoldásokat ad arra vonatkozóan, hogyan tudjuk a kezünkben tartani az irányítást és megteremteni az ideális munkakörnyezetet az otthonunkban. Végre egy könyv, amely egyszerre beszél a listaírásról, az időbeosztásról, a rezilienciáról, a túlhajszoltságról és sokunk örökös problémájáról, hogy »sosincs időnk semmire«. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian magunkra ismerünk, és akár otthonról dolgozunk, akár nem, tudjuk kamatoztatni a könyvben olvasottakat.”

Szabados Ágnes, híradós műsorvezető, szerkesztő-riporter, újságíró, olvasás-népszerűsítő aktivista


Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

Válj valóra!

Hatékonyságnövelés, énmárkaépítés, lifehackek

Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?

Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?

Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?

Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.

Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

Inspiráló TED-előadások: Kreativitás

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan tegyünk szert aha-élményekre?

Miként birkózzunk meg az alkotói válsággal?

Miért beszélgessünk sokat gyerekekkel?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb kreativitásról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan kreatív lehetőségeket.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a neves szervezetpszichológus, Adam Grant, a közgazdász-újságíró, Tim Harford, valamint a művészvilág kiválóságai: Sting, Marina Abramović vagy Elizabeth Gilbert.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

Inspiráló TED-előadások: Innováció

Nem hivatalos válogatás 100 előadó legfontosabb gondolataiból

Hogyan állítsunk össze munkahelyi álomcsapatot?

Miként tanulhatunk a kudarcainkból?

Miért érdemes kilépni a komfortzónánkból?

Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében. Ez az összeállítás a 100 legjobb innovációról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, felébresztve bennünk a vágyat az innovációra.

A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a Microsoft alapítója, Bill Gates, a világ leggazdagabb embere, Jeff Bezos, az Apple társalapítója, Steve Wozniak, a Facebook ügyvezető igazgatója, Sheryl Sandberg, vagy a világhírű etológus, Jane Goodall.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

A motiváció kiáltványa

Így szerezd vissza az irányítást kilenc lépésben

Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta!

Meggyőzés egy FBI-os túsztárgyaló módszereivel

Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben?
Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon?
Hogyan alkudjuk le egy autó árát?

A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.

Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.


„Ne feledjük, a túsztárgyaló szerepe különleges: neki nyernie kell. Mondhatja-e azt egy bankrablónak, hogy: »Oké, ejtettél négy túszt. Osztozzunk egyenlően: adsz nekem kettőt, és békén hagylak, rendben?« Nem. A sikeres túsztárgyalónak mindent meg kell kapnia, amit kér, cserébe nem adhat semmilyen jelentős dolgot, és mindezt úgy kell megvalósítania, hogy a szemben álló fél utána úgy érezze, remek kapcsolat alakult ki közöttük.”

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba

GTD-munkafüzet

10 feladat a stresszmentes hatékonyságnöveléshez

ÚTMUTATÓ A GTD-MÓDSZER MINDENNAPI HASZNÁLATÁHOZ

Túl sokat stresszelsz? Túlterheltnek érzed magad? Elárasztanak az e-mailek? Képtelen vagy megbirkózni a rád zúduló feladatokkal? Nem tudsz gazdálkodni az időddel?

Világszerte képzett trénerek, coachok, LinkedIn-csoportok, podcastok és alkalmazások százai nyújtanak szakszerű útmutatást, hogy a GTD-módszer alapján stresszmentesen növelhesd a hatékonyságodat.

A GTD-munkafüzet segítségével most mindezt önállóan elsajátíthatod és alkalmazhatod. Ha lépésről lépésre elvégzed a könyvben szereplő 10 feladatot, összeszedett, megbízható, elégedett és sikeres leszel a napi munkádban és a magánéletedben is.

Valami csodálatos dolog történik, amikor megengeded az elmédnek, hogy azt tegye, amit a legjobban tud: gondolkozzon!

Szóval miért ne próbálnád meg? Csak nyerhetsz vele !

Őszinte híve vagyok a GTD-módszernek, amely nemcsak a hatékonyságomat, hanem tágabb értelemben a jóllétemet is fokozza. Nem csodálom, hogy világszerte ennyi követője van. Zseniális szellemi táplálék.

– Daniel H. Pink, a a Motiváció 3.0 (Drive) és a Mikor (When) című bestsellerek szerzője

A GTD (Getting Things Done) sorozat további könyvei:

- Haladj a dolgaiddal! - GTD

- Hatékonyságnövelés stresszmentesen - GTD

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

ÉLJ KREATÍVAN!

Önmegvalósítás és problémamegoldás a mindennapokban

Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?

Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?

Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?

Hogyan találjunk rá az egyedi és elégedett önmagunkra?

A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.

Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.

Töltsd le ingyen a könyvhöz tartozó 60 oldalas munkafüzetet a www.eljkreativan.hu weboldalról!

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba

44 kommunikációs modell

A hatékony önkifejezés és eredményes együttműködés könyve

Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak?
A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb kommunikációs elméleteteket, és a bonyolultabb modelleket is szórakoztató, a mindennapi helyzetekben jól használható ábrákkal szemlélteti. Segítségükkel nemcsak az önkifejezésben, de mások és a világ megértésében is fejlődhetünk.

 

A könyv elérhető e-könyv formában is.

Borító ár: 3700 Ft
Korábbi ár: 2960 Ft
Aktuális ár: 3145 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2960 Ft
Kosárba

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba

Igen!

Hogyan legyél magabiztosabb, győzz meg másokat és szerezz barátokat?

Hogyan állíthatjuk kollégáinkat ötletünk mellé?

Hogyan legyünk meggyőzőek egy állásinterjún?

Hogyan vegyük rá gyerekeinket a házi megírására?

 

Noah Goldstein, Steve Martin és Robert Cialdini, a meggyőzés tudományának világszerte elismert szakértői, a Kis lépés, nagy hatás című könyv szerzői ezúttal 21 bizonyítottan hatékony meggyőzési stratégiát vázolnak fel. Ezeknek a tudományosan alátámasztott, etikus módszereknek a mindennapi élet számos területén hasznát vehetjük, legyen szó személyes márkánk építéséről, kapcsolati hálónk bővítéséről vagy éppen egy habozó barát meggyőzéséről. Az egyszerű technikák alkalmazásával egyre gyakrabban halljuk majd a bűvös „igen” szót, ami zöld utat adhat a sikerhez és a boldogsághoz.

Borító ár: 2900 Ft
Aktuális ár: 2465 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2320 Ft
Kosárba

Kezdj a miérttel!

Az inspiráló vezetés titka (Javított, átdolgozott magyar kiadás)



Miért fontos inspirálnunk a vevőinket ahelyett, hogy manipulálnánk őket?

Miért tudnak egyes vezetők mindenki másnál jobban hatni a csapatuk tagjaira?

Miért nyereségesebbek és befolyásosabbak bizonyos vállalatok a versenytársaiknál?

Bármelyik szervezet meg tudja mondani, mit csinál; a legtöbb azt is el tudja magyarázni, hogyan csinálja; de azt csak nagyon kevesen tudják világosan megfogalmazni, miért csinálják. A miért soha nem a pénz vagy a profit – az mindig csak eredmény. Simon Sinek vezetés és marketing-tanácsadó a világformáló vezetők gondolkodását, cselekedeteit és kommunikációját tanulmányozva felismerte, hogy azért tudták inspirálni a környezetüket és értek el nagy dolgokat, mert ösztönösen a miérttel kezdtek.

Sinek e felismerés alapján megalkotott nagy hatású modellje, az arany kör filozófiája mentén egész szervezeteket lehet felépíteni, mozgalmakat elindítani és tömegeket inspirálni – kis- és nagyvállalatoknál, nonprofit szervezeteknél és a politikában egyaránt. A való életből vett sokféle történeten keresztül kirajzolódik előttünk, mi kell ahhoz, hogy valóban vezetni és motiválni tudjunk – akár inspirálni szeretnénk másokat, akár valaki olyat keresünk, aki minket inspirálhat.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba

Merj kicsi maradni!

Hogyan vállalkozz sikeresen és érj haza mégis vacsorára?

Mitől marad élhető és emberközeli egy vállalkozás?

Miként lehetünk nyereségesek, miközben a közösségünket is szolgáljuk?

Hogyan tarthatjuk szem előtt a saját értékrendünket a cégünkben?

 

Sokan érzik úgy, hogy alkalmazottként nem tudnak kiteljesedni – ám hiába van egy jó ötletük, a vállalkozói léttel kapcsolatos tévhitek miatt nem mernek saját céget alapítani. Elrettentőek a pénzügyi nehézségek, hogy minden idejüket a munkának kell majd szentelniük és hogy a növekedés folyamatos kényszere mellett képtelenek lesznek boldogan élni. Sharon Rowe, a több millió dolláros árbevételű ECOBAGS tulajdonosa szerint azonban vállalkozni lehet másképp is.

Az üzleti előképzettség nélküli kisgyerekes anyaként induló, ma már nemzetközileg elismert vállalkozónő élvezetesen meséli el saját cége sikertörténetét. Tapasztalatain keresztül megtudhatjuk, hogyan építhetünk fel a kezdetektől egy működőképes, fenntartható apróvállalkozást úgy, hogy közben mindvégig szem előtt tartjuk a munka és a magánélet egyensúlyát, saját értékrendünket és a közösségünk érdekeit. Tanácsait követve megtanulhatjuk, hogyan éljünk teljes életet vállalkozóként.

 

Sharon Rowe az évi több millió dolláros árbevételt hozó, minősített B Corporation,az ECOBAGS Products alapítója és vezérigazgatója. Apróvállalkozása többek között a Time és a The Wall Street Journal hasábjain, a „The Oprah Winfrey Show”-ban és a Bag It! című dokumentumfilmben vált nemzetközileg ismertté. A korábbi években elnyerte az Év Vállalkozónője díjat, a CBS rádió Legeredményesebb Nő díját, a Westchesteri Üzleti Kamara Év Vállalkozója díját, a 914Inc. magazin Legkiválóbb Nő díját és a Nők Vállalkozásfejlesztési Intézetének Lillian Vernon-díját. Aktívan részt vállal a Társadalmi Vállalkozások Hálózata és a Női Vezetők Szervezete működésében.

 

„Sharon Rowe könyvének átütő erejű üzenete van – az apró hatalmas lehet. Egyszerű szemléletváltása mélyreható elképzelés, pontosan erre van szükségünk.”

Seth Godin, az Ikarosz tévedése, a Vágj bele! és a Minden marketinges sztorizik szerzője

Borító ár: 3500 Ft
Aktuális ár: 2975 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2800 Ft
Kosárba

Mikor

A tökéletes időzítés tudományos titkai

Miért van olyan nagy jelentősége a kezdésnek?

És hogyan kezdjük újra, ha az elején elrontottuk?

Miért ajánlatos elkerülni a kórházakat délután?

Mikor ideális állásinterjúra menni, felmondani vagy megházasodni?

 

Életünk a „mikor” döntések soha véget nem érő sorozata: mikor indítsunk el egy vállalkozást, mikorra ütemezzük be a napi testedzést, mikor vegyünk komolyan egy adott embert, vagy kötelezzük el magunkat egy projekt mellett. Szinte közhely, hogy minden időzítés kérdése, mégis a legtöbb döntésünk intuíción és esetlegességen alapul. A bestsellerszerző Daniel H. Pink rávilágít, hogy az időzítés nem művészet, hanem tényleges tudomány, amelynek segítségével még jobban, sikeresebben élhetünk, dolgozhatunk és teljesíthetünk.

 

A Motiváció 3.0 és az Eladni emberi dolog című könyvek szerzője a legmodernebb pszichológiai, biológiai és közgazdaságtani kutatásokat és az időzítéssel kapcsolatos adatokat ötvözi ebben az olvasmányos kötetben. A Mikor ellenállhatatlan történeteivel és gyakorlatias tanácsaival átalakítja gondolkodásunkat a múltról, jelenről és jövőről.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba

A Wall Street farkasának értékesítési módszere

Meggyőzés és befolyásolás mesterfokon

Mit kezdjünk az értékesítés során felmerülő kifogásokkal?
Hogyan zárjunk le minél több üzletet sikeresen?
Miként érjünk el folyamatos ügyfél-elégedettséget?

 

Mindennap mindannyian „eladunk”: egy terméket, egy szolgáltatást, egy új projekttervet a főnökünknek, vagy egy állásinterjún akár saját magunkat is. Ehhez kínál profi segítséget könyvében Jordan Belfort, akit Leonardo DiCaprio alakítása tett emlékezetessé a Martin Scorsese által rendezett .
Egyenes vonalú értékesítési rendszere egy lépésről lépésre felépülő módszer, amellyel ő maga és csapata is mesés vagyonra tettek szert. Az elmúlt években Belfort az etikus értékesítés jegyében átdolgozta a módszert, és most végre könyv formában is megismerteti velünk átütő erejű újításait, bevált stratégiáit és tippjeit. Sajátos stílusában, konkrét példákkal mutatja be, miként irányíthatunk hatékonyan minden értékesítési helyzetet életünk minden területén.

 

„Minden, amit rólam mondanak, igaz. Azok közé a született kereskedők közé tartozom, akik képesek jeget eladni egy eszkimónak, olajat egy arabnak, disznóhúst egy rabbinak vagy bármi mást, ami csak eszünkbe jut. [...] Vannak még néhányan, akik nagyjából olyanok, mint én. Annak, hogy csak nagyjából olyanok, egy másik becses adottságom az oka: egy sokkal ritkább és értékesebb adottság, amely óriási előnyökkel kecsegtet mindenkit. Olvasómat is beleértve. De mi is ez a csodálatos tehetség?  Egészen egyszerűen az a képesség, hogy szinte azonnal első osztályú üzletkötőt faragok bárkiből.”

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba

Találd meg a miérted!

Mi motivál minket és csapatunkat?

Tisztában vagyunk vele, miért tesszük nap mint nap, amit teszünk?
Mi a megoldás, ha a miértünk nem kapcsolódik a jelenlegi munkánkhoz?
Hogyan hangoljuk össze csapatunk tagjainak miértjét szervezetünk közös törekvéseivel?

A munkánkban megtalálni a kiteljesedés lehetőségét nem kiváltság, sokkal inkább alapjog. Csak úgy végezhetjük lelkesen a feladatainkat, és tudjuk inspirálni a csapatunkat, ha megtaláljuk és megértjük a tevékenységünk célját.
Simon Sinek sztártanácsadó Kezdj a miérttel! című TED-előadása és könyve után Peter Docker és David Mead közreműködésével végre elkészített egy gyakorlati útmutatót. A Találd meg a miérted! bemutatja, hogyan alkalmazhatjuk a miért-koncepciót a mindennapi életben. Jól felépített gyakorlatok, illusztrációk és lépések segítenek felfedezni saját legbelső motivációnkat. Akár életünk első pozíciójában szeretnénk kiteljesedni, akár egy vállalat vagy más szervezet vezetőjeként, saját és csapatunkkal közös miértünk megtalálása a tartós siker és inspiráció záloga.


A szerzőkről
SIMON SINEK hivatásos optimista. Hisz abban, hogy az emberiségre jobb jövő vár. A TED.com portálon meghallgatható előadása minden idők harmadik legnézettebb TED-előadása. A StartWithWhy.com weboldalon további információk érhetők el Sinek munkásságáról, és arról, hogyan inspirálhatjuk a környezetünkben élőket.
DAVID MEAD vállalati tréningek vezetésével kezdte pályáját, majd 2009-ben mint tartalomfejlesztő csatlakozott a Kezdj a Miérttel! csapatához, hogy segítsen Sineknek nagy hatású gondolatai terjesztésében. Jelenleg workshopok előadójaként és szervezőjeként igyekszik hatást gyakorolni az emberek vezetésről és a kultúráról vallott nézeteire.
PETER DOCKER a brit Királyi Légierő korábbi főtisztje, hivatásos pilóta. A Kezdj a Miérttel! csapatába 2011-ben lépett be, azóta a világ különböző tájain segít szervezeteket céljaik megfogalmazásában, vezetőik képzésében és az egyének kibontakozását előmozdító kultúrák kialakításában.

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba

Siker: a teljesítmény pszichológiája

Hogyan legyünk eredményesek az élet minden területén?

Miért érezzük úgy, hogy csak másoknak sikerül minden? Miért félünk a sikertől? Megteremthető-e az egyensúly karrier és magánélet között?

 

Ez a szemléletes infografikákban bővelkedő könyv közérthetően magyarázza el a teljesítménnyel kapcsolatos pszichológiai kutatások eredményeit, és könnyen alkalmazható módszereket javasol, hogy elérhessük a kitűzött céljainkat.

 

A Siker: A teljesítmény pszichológiája segít, hogyan keretezzük át a gondolkodásunkat, építsünk az erősségeinkre, és hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból a munkában és a magánéletben.

 

A sorozat további kötetei:

Borító ár: 4500 Ft
Korábbi ár: 3150 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba

Milyen módszerekkel kezelhetjük a családi vállalkozásokra jellemző kihívásokat?
Miért fontos és hogyan tudjuk megtervezni az utódlást?
Hogyan teremthetjük meg a család értékrendjét tükröző vállalati kultúrát?

A családi vállalkozások működésére döntő hatással van a családi viszonyrendszer. Az ilyen szervezetekben nagyobb fokú stabilitás, elhivatottság, rugalmasság jellemző, és a hosszú távú tervezés is könnyebb. Az erősségek mellett azonban sajátos feladatokkal is szembesül, aki a családtagjaival dolgozik.
Peter Leach, a londoni Imperial College egyetemi docense, keresett tanácsadó sorra veszi, hogyan lehet harmonizálni a vállalkozás és a család szükségleteit a mindannapi ügyvitel, az utódlás vagy a pénzügyi tervezés területén. Hiánypótló könyvében részletes magyarázatokon és jellemző esettanulmányokon keresztül segít abban, hogy a családi vállalkozásokra jellemző problémák megoldásával további versenyelőnyre tehessünk szert.

 

„A Családi vállalkozások segít megismerni a generációváltás nehézségeit és kockázatait, de a családi kötelékek összetettségét is. Aki szeretne úgy lottózni, hogy a sorsolás előtt egy nappal, mondjuk pénteken ismer legalább három nyertes számot az ötből, annak feltétlen ajánlom, hogy olvassa el ezt a könyvet."

Bárány László, a Master Good Kft. alapítója, a elnöke

 

„A családi kézben lévő vállalkozások a legtöbb országban a gazdaság motorját jelentik. Peter Leach könyve átfogó és részletes képet ad arról, milyen nehézségekkel kell szembenézniük ezeknek a cégeknek, és hogy milyen stratégiák segítségével küzdhetik le őket. Kötelező olvasmány nemcsak a családi vállalkozók új generációjának, de a vállalkozás lélektanát és a stratégiai tervezést tanulmányozó szakembereknek is.”

G. „Anand" Anandalingam, a londoni Imperial College Üzleti Iskolájának dékánja

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba