A sikeres vállalkozás indítása sokkal többet jelent egy kiváló ötletnél. Az, hogy egyéni vagy társas vállalkozóként, esetleg startupperként akarsz belevágni az álmaid megvalósításába, azt jelenti, hogy kellő tudatossággal és megfelelő információkkal kell rendelkezned a cégalapítás előtt.
Vecsenyi János vállalkozási szakértő és Petheő Attila sikeres üzletember olyan történeteken és példákon keresztül vezetnek be a vállalkozások világába, amelyek segítenek megérteni az üzleti világ működését. Bevált üzleti taktikákat és modelleket mutatnak be, valamint gyakorlati tanácsokkal látják el az olvasókat, amelyek alapján könnyebben és hatékonyabban tudnak elindulni az üzleti úton.
A tizenkét lépéses útmutató segít átláthatóvá tenni az ötletből való termék vagy szolgáltatás piacra dobását. A friss példák, aktualizált jogszabályi magyarázatok és gyakorlatok segítenek tanulni mások sikereiből és kudarcaiból, hogy ezek alapján formálhassuk saját működő üzleti megoldásainkat.
Vecsenyi János vállalkozási szakértő és professzor emeritus, aki számos egyetemen tanította a vállalkozási ismereteket, és két vállalkozást is működtet. Petheő Attila pedig egy tapasztalt sorozatvállalkozó, aki szociális vállalkozások problémáinak megoldásában is segítséget nyújt. Ezek az előadók nemcsak elméleti tudással rendelkeznek, hanem saját tapasztalataikat is megosztják az olvasókkal, hogy azok is sikeresebbek lehessenek az üzleti világban.
eseményszervezés, a vendéglátás és az agrárgazdaság területén. A Budapesti Corvinus Egyetem adjunktusa, doktori kutatásainak eredményeit felhasználva, országosan elismert szakértőként a szociális vállalkozások problémáinak megoldásához nyújt segítséget. Tudását több hazai egyetemen és az Egyesült Államokban tartott kurzusain adja tovább. 2017-ben a Budapesti Corvinus Egyetemen kiérdemelte az év oktatója címet.
Borító ár: | 6500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4875 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
4875 Ft |
---|
Hogyan válhat egy startup vagy kisvállalkozás tartósan kiváló vállalattá? Miért veszélyes a „megérkeztünk” érzés? Miért alapvető, hogy a szervezeti kultúra a kölcsönös bizalmon alapuljon? Milyen vezetői módszerekkel ösztönözhetjük a kreativitást?
Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve világszerte elismert vezetési alapmű, amely számos sikeres vállalatvezetőnek nyújtott iránymutatást. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti gondolatokat több évtizedes kutatásaival bővíti ki. A könyv bemutatja, hogyan válhat egy vállalkozás a jóból kiválóvá, majd hosszú távon is sikeressé.
Lépésről lépésre vezeti az olvasót a jövőkép kialakításától a stratégiai döntéshozatalon át a kreativitás ösztönzéséig, konkrét példákkal és esettanulmányokkal alátámasztva.
Jim Collins a vezetéstudomány egyik kiemelkedő alakja, akinek könyvei, mint a Jóból kiváló és a Tudatosan kiváló, világszerte bestsellerek. Vezetőképző műhelyében a tartósan sikeres szervezetek működését kutatja, és a Forbes a világ 100 legnagyobb üzleti elméje közé sorolta. Bill Lazier, a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa és a Bristol Investment Company alapítója, szintén jelentős szereplője volt az üzleti életnek.
„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója
Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.
Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.
„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”
Borító ár: | 7900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 5925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
5925 Ft |
---|
A két elismert kommunikációs stratéga által írt könyv átfogó és könnyen követhető útmutatót kínál a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A kötet részletesen bemutatja a marketingfolyamat legfontosabb lépéseit, kezdve a célok meghatározásától és a 4P-től, egészen a kutatáson, a briefingen, a kreatív fejlesztésen és a médiatervezésen át a hatékonyság és a hatásosság méréséig. A könyvben található kétperces ellenőrző listák, jó és rossz gyakorlatok, valamint esettanulmányok segítenek abban, hogy a marketingstratégiánkat tökéletesíthessük és a gyakorlatban is alkalmazhassuk a tanultakat.
A könyvhöz kapcsolódó kiadvány, a "Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori", a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapatának működését és filozófiáját mutatja be. Ez a kiadvány a Telekom márkát, valamint a könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai példáját tárja elénk. A kiadvány bizonyítja, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz igazítva Magyarországon is alkalmazhatók. Bár a gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyv ajánlásainak, átfogó összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, és praktikus tanácsokkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását. Ezáltal a könyv és a kapcsolódó kiadvány egyaránt értékes eszközt kínál a marketingstratégia fejlesztéséhez és a gyakorlati alkalmazáshoz.
„Minden szakmának szüksége van egy szilárd alapokat adó útmutatóra, amely rendet rak a fejekben, és megbízható támaszt nyújt kétségek esetén. A marketingkommunikációnak ez a könyv a nagykönyve.”
Gál Sarolta, stratégiai igazgató, DDB
„Ez a könyv mérhetetlenül felbosszantott. Olvasói mind-mind olyan előnyhöz jutnak, ami nekem soha nem adatott meg. Szerencsés flótások!”
Martin Weigel, stratégiai igazgató, Wieden+Kennedy
„Az ilyesfajta ajánlók írói általában nem olvassák el a szóban forgó könyvet. Én elolvastam – és tényleg nagyon jó. Olyannyira, hogy mindenkinek csak ajánlani tudom.”
Mark Ritson, oktató, Melbourne Business School
„Les és Sarah intelligens és humoros könyvükben precízen azonosítják a stratégiai gondolkodás gyenge pontjait, és egyszerű javaslatokat tesznek az elkerülésükre. Végzőseimet minden karácsonykor megajándékozom egy-egy igazán inspiráló könyvvel. Rendelhetnék 30 példányt?”
Jon Steel, stratégiai tervező, WPP
„Helyrehozza a rossz tervezési könyvek által okozott károk nagy részét, ezért bármely más tervezésről szóló könyvnél hasznosabb.”
Dave Trott, kreatív igazgató, a Kreatív vakság című könyv szerzője
„Kötelező olvasmány azok számára, akik többet szeretnének megtudni a hatékony kommunikációról – vagyis remélhetőleg minden marketingesnek.”
Craig Inglis, ügyfélkapcsolati igazgató, John Lewis
A könyvhöz kapcsolódó kiadvány - Lépj előre digitálisan! Egy Telekom-sztori - bemutatja a Telekom CFU (Customer Facing Unit) csapat működését, filozófiáját és a Telekom márkát, könyvben bemutatott paradigma- és perspektívaváltások egyik hazai gyakorlataként. Bebizonyítva, hogy a nemzetközi modellek, best practice-ek és az új működési diszciplínák a helyi kihívásokhoz és feladatokhoz igazítva itthon is használhatók. Gyakorlatukat nem egy az egyben feleltetik meg a könyvben megjelenő ajánlásoknak, sokkal inkább egy átfogó, a bizalmas információkat kerülő összefoglalót adnak az elmúlt öt év történéseiről, emellett praktikus tanácsaikkal segítik a könyvben megfogalmazott elvek megvalósítását.
Borító ár: | 5900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4425 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
4425 Ft |
---|
Fedezd fel, hogyan érvényesülhetsz nőként a karrieredben a "Hogyan érvényesüljünk nőként?"; című könyv segítségével! Sally Helgesen, a női vezetéstudomány szakértője, és Marshall Goldsmith, elismert felső vezetői coach, egyedülálló útmutatót kínálnak, amely segít felismerni és leküzdeni azokat az akadályokat, amelyek gyakran gátolják a nők előrejutását a munka világában.
A könyv rávilágít arra, hogy bár sok nő készen áll a karrierjében való továbblépésre, mégis gyakran visszatartják őket a társadalmi elvárások és a belénk ivódott hiedelmek. A szerzők tizenkét olyan akadályt azonosítanak, amelyek különösen a nőkre jellemzőek, és amelyekkel szembe kell néznünk ahhoz, hogy sikeresebbek legyünk. Az esettanulmányokkal és gyakorlati tanácsokkal teli könyv segít megérteni, mely erősségeinkre építhetünk, és mely szokásainkkal kell szakítanunk.
Liptay Gabriella, a KPMG Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója szerint a könyv kiváló útmutató, amely mind beosztottként, mind vezetőként hasznos lehet. Bincze Bea, executive coach, pedig hiánypótlónak tartja, és ajánlja mindenkinek, aki szeretné jobban megérteni saját korlátozó hiedelmeit.
A 21. században egyre nagyobb szükség van női vezetőkre, és ez a könyv segít abban, hogy felismerjük és kihasználjuk a bennünk rejlő lehetőségeket. Ha szeretnél nagyobb befolyást szerezni és jelentősebb hatást gyakorolni a munkádban, ez a könyv remek útmutató lehet számodra. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget, hogy kiteljesedj a karrieredben!
„Kiváló útmutató, amely segít, hogy pozitív változásokat érhessünk el az általunk választott életúton. Akár beosztottként, akár vezetőként dolgozunk, jól jön a könyvben átadott elemző tudás, amely rólunk, indítékainkról, tudattalan hiedelmeinkről, hozzáállásunkról, szokásainkról és sztereotípiáinkról is szól, ezért ajánlom nőknek és férfiaknak egyaránt.”
Liptay Gabriella marketing- és kommunikációs igazgató, KPMG Hungary
„Hiánypótló könyv. Teljes szívemből ajánlom valamennyi nőnek, aki szeretné jobban megérteni a saját korlátozó hiedelmeit, és valamennyi férfinak, aki szeretne sikeresebben együtt dolgozni női kollégáival. Coachként és trénerként magam is rengeteget tanultam belőle, és munkám során sokaknak sikerült átadnom a könyvben bemutatott alapelveket.”
Bincze Bea
PCC, executive coach, beszédcoach, tréner, Business Coach Kft.
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3150 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3150 Ft |
---|
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Borító ár: | 2500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 1875 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
1875 Ft |
---|
Vajon mit tanulhatunk közismert üzletemberek elszántságából, sikereiből és bukásaiból?
Egy új vállalkozás elindításához egy jó ötlet, egy adag becsvágy és önbizalom szükséges. A sikerhez azonban még ennél is több kell: napjaink elismert vállalkozói, mint Elon Musk, Mark Zuckenberg vagy Steve Jobs, képesek voltak radikális ötleteiket új, globális márkákká alakítani, és világszerte megváltoztatni az emberek életét.
Philip Delves Broughton, gazdasági újságíró könyvében tanulmányozza a vállalkozói szellem sajátosságait, a siker elengedhetetlen ismérveit, mint az új szemléletmód kialakítására irányuló törekvéseket, a határtalan kreativitást és a szenvedélyes elkötelezettséget. Az általa bemutatott megközelítések segítségével példaértékű karriertörténeteket ismerhetünk meg, és mi magunk is sikerrel alkalmazhatjuk a vállalkozói gondolkodásmódot a munkahelyünkön csakúgy, mint a magánéletünkben.
„Az erkölcsi és értékrendi zűrzavar korában az önsegítő könyveknek is megújulásra van szükségük. Az élet iskolája (The School of Life) sorozat egyfajta újjászületés. Olyan, mindnyájunkat érintő témákkal foglalkozik, mint a pénz, a munka, a technológia, az otthonteremtés, az egyedüllét, az érzelmi egészség, a szex és a párkapcsolatok.”
Alain de Botton, a sorozat szerkesztője
Borító ár: | 2250 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 1688 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
1688 Ft |
---|
Mítosz, hogy a kreativitás velünk született adottság. Nem így van. Bárki lehet kreatív.”
„John Cleese ebben a kis könyvben kihúzza a Szent Biztosítószeget, háromig számol és robbantja a kreatív bombát.”
Hajnóczy Soma
kétszeres bűvészvilágbajnok
Többnyire úgy hisszük, hogy a kreativitás titokzatos és ritka ajándék – olyasmi, ami csak keveseknek adatik meg. John Cleese szerint ez azonban egyáltalán nem igaz, bárki lehet kreatív. Írói tapasztalataira alapozva betekintést nyújt a kreatív folyamat természetébe. Rövid, de praktikus és igen szórakoztató útmutatójából kiderül, hogyan engedhetünk szabad folyást ötleteinknek, hogyan alakíthatunk ki megfelelő gondolkodásmódot, és mit tehetünk, ha úgy érezzük, falba ütköztünk.
Borító ár: | 2500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 1875 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
1875 Ft |
---|
Miért más az otthoni, mint az irodai munkavégzés?
Hogyan tanuljunk meg szüneteket tartani és szabadságra menni?
Miként válhatunk hatékonyabbá a megfelelő napirend segítségével?
Egyre többen dolgozunk otthonról – különösen a pandémia kezdete óta – munkavállalóként, szabadúszóként vagy kisvállalkozóként, ez a helyzet pedig sokunknak mindennapos kihívást jelent. Számtalan buktatóval kell megküzdenünk, mint az időbeosztás és a megfelelő munkakörnyezet kialakítása, az összpontosítás, a kapcsolattartás vagy önmagunk motiválásának nehézségei, valamint a magányosság, esetleg az állandó szorongás érzése. Rebecca Seal humoros és olvasmányos könyvében tudományos kutatások és rutinos egyedül dolgozók beszámolói alapján körbejárja, hogyan hat agyunkra, munkavégzésünkre és jóllétünkre, hogy nem irodai keretek között és nem mások társaságában dolgozunk. Praktikus tanácsai segítségével fejleszthetjük lelki rugalmasságunkat, hatékonyabbak lehetünk, és megtalálhatjuk a munka és magánélet egyensúlyát.
Sokáig azt hittük, bizonyos munkakörök elképzelhetetlenek otthonról végezve, de a koronavírusválság alapjaiban változtatta meg milliók munkavégzési szokásait. Rebecca Seal segít, miként őrizzük meg a mentális egészségünket ebben a felfordult helyzetben, valódi megoldásokat ad arra vonatkozóan, hogyan tudjuk a kezünkben tartani az irányítást és megteremteni az ideális munkakörnyezetet az otthonunkban. Végre egy könyv, amely egyszerre beszél a listaírásról, az időbeosztásról, a rezilienciáról, a túlhajszoltságról és sokunk örökös problémájáról, hogy »sosincs időnk semmire«. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian magunkra ismerünk, és akár otthonról dolgozunk, akár nem, tudjuk kamatoztatni a könyvben olvasottakat.”
Szabados Ágnes, híradós műsorvezető, szerkesztő-riporter, újságíró, olvasás-népszerűsítő aktivista
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába?
Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot?
Miként élvezheted a kemény munka közben az életed?
Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton, valószínűleg rengeteg jótanáccsal találod szembe magad. Nehéz eldönteni, hogy melyik könyvre, TED- előadásra, vagy influenszerre hallgass, a közösségi médiában terjedő trendeket, esetleg a legjobb egyetemi előadód, a főnököd vagy a mentorod által javasolt módszereket kövesd.
Szántó Péter, aki a Forbes 30 év alatti sikeres vállalkozók 30-as listájára is felkerült, ugyanígy érezte magát, amikor belevágott álmai megvalósításába. Épp ezért az évek során kipróbált és lejegyzett minden, a legnagyobb mendezsmentguruktól, könyvekből, blogokból, vlogokból és filmekből megismert tanácsot. E jegyzetek rendszerezett változatát tartod a kezedben: mindazt, ami jól jöhet a kezdeteknél, majd később a mindennapokban. Könyvében – hogy könnyebbé tegye számodra az első lépéseket – összefoglalta a legjobban bevált lifehackeket, az énmárkaépítéshez elengedhetetlen trükköket, vezetési és hatékonyságnövelő technikákat, sőt a legfontosabb kommunikációs tudnivalókat is. Neked már csak az a dolgod, hogy apránként beépítsd ezeket a szokásaid közé, és megvalósítsd mindazt, amit a legjobban szeretnél.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Hogyan tegyünk szert aha-élményekre?
Miként birkózzunk meg az alkotói válsággal?
Miért beszélgessünk sokat gyerekekkel?
Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében.
Ez az összeállítás a 100 legjobb kreativitásról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, hogy maximálisan kihasználhassuk a bennünk rejlő határtalan kreatív lehetőségeket.
A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a neves szervezetpszichológus, Adam Grant, a közgazdász-újságíró, Tim Harford, valamint a művészvilág kiválóságai: Sting, Marina Abramović vagy Elizabeth Gilbert.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Hogyan állítsunk össze munkahelyi álomcsapatot?
Miként tanulhatunk a kudarcainkból?
Miért érdemes kilépni a komfortzónánkból?
Könnyű elvesznünk a TED-előadások sűrűjében. Ez az összeállítás a 100 legjobb innovációról szóló TED-beszédből szemezget. Szellemes grafikáival és frappáns idézeteivel nem csupán új utak felfedezésére és önmagunk fejlesztésére sarkall, de félelmeink leküzdésére is bátorít, felébresztve bennünk a vágyat az innovációra.
A kivételes gyűjteményből most olyan mesterektől tanulhatunk, mint a Microsoft alapítója, Bill Gates, a világ leggazdagabb embere, Jeff Bezos, az Apple társalapítója, Steve Wozniak, a Facebook ügyvezető igazgatója, Sheryl Sandberg, vagy a világhírű etológus, Jane Goodall.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 1170 Ft |
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Valóban mi irányítjuk az életünket?
Mi akadályoz meg abban, hogy elérjük a céljainkat?
Hogyan lehetnénk motiváltabbak?
Mindannyian arra vágyunk, hogy a változtatás kulcsa a mi kezünkben legyen. Két akadály áll az utunkban: kívülről a társadalmi nyomás, amely a középszerűség felé húz; belülről pedig egyfajta önelnyomás, amelyet a saját kétségeink és félelmeink idéznek elő.
Brendon Burchard világhírű teljesítménycoach, a Töltődj fel! című bestseller szerzője szerint csak úgy érhetjük el a személyes – érzelmi, társadalmi, gazdasági vagy spirituális – szabadságot, ha megfogalmazzuk szándékainkat, kinyilvánítjuk függetlenségünket, és megmutatjuk személyes erőnket. Kilenc pontba szedett kiáltványa segítségével legyőzhetjük az önmagunkkal szembeni bizonytalanságainkat, kizárhatjuk a figyelmünket elterelő tényezőket, és elindulhatunk az álmaink megvalósítása felé vezető úton.
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2633 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2633 Ft |
---|
Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben? Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon? Hogyan alkudjuk le egy autó árát?
A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.
Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.
Borító ár: | 4500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3375 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3375 Ft |
---|
Mi kell a bizalom kiépítéséhez tárgyalási helyzetben?
Miként érhetjük el, hogy egy konfliktusból együttműködés váljon?
Hogyan alkudjuk le egy autó árát?
A tárgyalás az együttműködés lelke, az emberismeret alkalmazott tudománya. Minden holtpontról kimozdít, legyen szó értékesítési tárgyalásról, a fizetésemelés megbeszéléséről vagy éppen a párunkkal vagy a gyerekünkkel való egyezkedésről.
Chris Voss az FBI vezető nemzetközi túsztárgyalójaként több mint két évtizeden át válsághelyzetekben tökéletesítette a legeredményesebb tárgyalási technikákat. A brooklyni bankrablások elkövetőitől a haiti bandaháborúk tagjain át a Fülöp-szigeteki szociopata terroristavezérekig mindenkivel szót kellett értenie. Nem volt más választása – életek múltak rajta. Akciódús és gyakorlatias könyvében az egyetemi oktatói pályafutása során feltárt elméleti ismereteket ötvözi a terepen töltött évek tanulságaival, és bemutatja, hogyan válhatunk profi tárgyalóvá az ismertetett egyszerű irányelvek és könnyen alkalmazható módszerek segítségével.
Borító ár: | 3780 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2835 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2835 Ft |
---|
ÚTMUTATÓ A GTD-MÓDSZER MINDENNAPI HASZNÁLATÁHOZ
Túl sokat stresszelsz? Túlterheltnek érzed magad? Elárasztanak az e-mailek? Képtelen vagy megbirkózni a rád zúduló feladatokkal? Nem tudsz gazdálkodni az időddel?
Világszerte képzett trénerek, coachok, LinkedIn-csoportok, podcastok és alkalmazások százai nyújtanak szakszerű útmutatást, hogy a GTD-módszer alapján stresszmentesen növelhesd a hatékonyságodat.
A GTD-munkafüzet segítségével most mindezt önállóan elsajátíthatod és alkalmazhatod. Ha lépésről lépésre elvégzed a könyvben szereplő 10 feladatot, összeszedett, megbízható, elégedett és sikeres leszel a napi munkádban és a magánéletedben is.
Valami csodálatos dolog történik, amikor megengeded az elmédnek, hogy azt tegye, amit a legjobban tud: gondolkozzon!
Szóval miért ne próbálnád meg? Csak nyerhetsz vele
!
– Daniel H. Pink, a a Motiváció 3.0 (Drive)
és a Mikor (When) című bestsellerek szerzője
A GTD (Getting Things Done) sorozat további könyvei:
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Miképpen oldhatunk meg alkotó módon váratlan helyzeteket?
Hogyan aknázzuk ki, ha több minden érdekel bennünket?
Miként láthatunk a problémákban lehetőséget, és meríthetünk a kudarcból ihletet?
Hogyan találjunk rá az egyedi és elégedett önmagunkra?
A kreativitás mindannyiunkban fellelhető és fejleszthető, és ma fontosabb, mint korábban bármikor – ez a 21. század egyik túlélőkészsége. Segít szembenézni a kihívásokkal, megoldásokat találni eddig ismeretlen problémákra, elszakadni a megszokottól és kiteljesíteni az életünket.
Nemzetközileg elismert szakértők és inspiráló történetek segítenek kreatív énünk fejlesztésében, valamint hazai szakemberek osztják meg nézeteiket a kreativitásról és motivációról. A kötetben ismertetett módszerekhez a szerző gondolatébresztő, interaktív feladatokat is összeállított, hogy felszabadíthassuk kreatív energiáinkat.
Töltsd le ingyen a könyvhöz tartozó 60 oldalas munkafüzetet a www.eljkreativan.hu weboldalról!
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
A hatékony munka és a harmonikus kapcsolatok alapja nem csupán az, hogy mit mondunk, hanem az is, hogy hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ebben a könyvben összegyűjti a legfontosabb kommunikációs elméleteket, és még a bonyolultabb modelleket is könnyen érthetővé teszi szórakoztató ábrákkal és példákkal. Ezek az elméletek nemcsak segítenek az önkifejezésben, hanem fejlesztik a másokkal való kapcsolatokat és a világ megértését is, ezáltal segítve minket a sikeres együttműködésben és a pozitív közösségi élmények létrehozásában.
A könyv elérhető e-könyv formában is.
Borító ár: | 3700 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2775 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2775 Ft |
---|
Eric Ries szerint a startup olyan vállalkozás, amelynek célja új termék vagy szolgáltatás létrehozása szélsőségesen bizonytalan feltételek között. Ez ugyanúgy igaz a garázsában szerencsét próbáló egyéni vállalkozóra, mint a Fortune 500-as egyik vállalatának tárgyalótermében összegyűlő rutinos szakemberekre. Hiszen ugyanaz a küldetésük: át kell hatolniuk a bizonytalanság ködén, hogy megtalálják a fenntartható vállalkozáshoz vezető sikeres utat.
A lean gyártás tapasztalataira építve a Lean Startup forradalmian új menedzsmentmódszert kínál. Arra biztatja az innovatív vállalkozókat – cégmérettől függetlenül –, hogy ne dőljenek be a hiúsági mutatóknak, inkább a tényleges előrehaladást mérjék, és mielőbb derítsék ki, mit is akarnak valójában az ügyfelek. Üzleti elképzeléseiket pedig folyamatosan teszteljék, és igazítsák a körülményekhez, mielőtt még túl késő lenne.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.
„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."
Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3150 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3150 Ft |
---|