15%
4500 Ft
Internetes ár: (-15%) 3825  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20 %) 3600  Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nincs készleten

Megjelenés 2009.09.01.
Terjedelem 364 oldal
ISBN 9789639686779

Robert B. Cialdini

Hatás

A befolyásolás pszichológiája

Mi hat ránk, amikor igent mondunk egy ügynöknek vagy engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet az embereket rávenni, hogy együttműködjenek olyan ügyekkel is, amelyeket korábban eszük ágában sem volt támogatni? Vagy fordítva: hogyan bírhatunk rá másokat a saját céljainkkal való együttműködésre? Mi a hatás titka?

Robert Cialdini szociálpszichológus e rendkívül sikeres könyvében a meggyőzés, azaz az együttműködést célzó befolyásolás elméletét és gyakorlatát tekinti át. A professzor elméleti tudását a kereskedői és ügynöki munkában szerzett valós tapasztalatai támasztják alá. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet alapmű az üzletemberek, reklámosok, adománygyűjtők, ügynöki munkával foglalkozók - illetve a rábeszélők nem kívánatos hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára. Az élvezetes stílusú művet a pszichológia iránt érdeklődő nagyközönség is haszonnal és érdeklődéssel olvashatja. A Hatás alapvető összefoglalásnak számít a maga témájában, amit a több mint 1,5 millió eladott példány is igazol.

A szerzőről

Robert B. Cialdini

Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról. További információk: www.influenceatwork.com

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo