Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?
Carmine Gallo könyve, melyben Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit elemzi, mélyreható betekintést nyújt abba, hogyan lehet kiemelkedni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni az ötleteinket az üzleti kommunikáció mesterséges területén. Gallo Jeff Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit elemzi, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján bemutatja az általuk alkalmazott kommunikációs trükköket, amelyeket az Amazon korábbi dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.
Gallo szemléletes példái és gyakorlati tanácsai segítségével megtanulhatjuk, hogyan prezentáljuk érthetően a komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. A könyvben található gyakorlatokkal előadói és íráskészségünket egyaránt fejleszthetjük, lehetővé téve számunkra, hogy hatékonyabb prezentációkat készítsünk, hatásosabb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint hatékonyabban kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek egész szervezetünk sikerét előmozdíthatják, és az üzleti világban hatékonyabbá tehetik a kommunikációnkat.