Carmine Gallo

Carmine Gallo népszerű előadó és újságíró, a Forbes, az Inc és a Harvard Business Review munkatársa, a Harvard oktatója. A Gallo Communications Group elnöke, a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft, a Walmart és más márkák kommunikációs tanácsadója. Számos bestseller szerzője, magyarul megjelent művei a Storytelling, a TED-előadások, a Steve Jobs, az innováció mestere, illetve a Steve Jobs, a prezentáció mestere.
További információk: carminegallo.com
Twitter: @carminegallo

Steve Jobs a prezentáció mestere

Steve Jobs a prezentáció mestere

Hogyan legyünk õrülten hatásos elõadók

Lerántjuk a leplet! Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget

Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi.
Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyeket őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő.

A következőkről lesz szó:

Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet!
Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést!
Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót!
Tegyük érthetővé a számokat!
Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat!
Készítsünk megragadó diákat!
Legyünk a színpadi előadás mesterei!
Csináljuk könnyedén!
Próbáljunk hatékonyan!
Érezzük jól magunkat!

Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink.

A Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket - egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk.
Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni.

Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investor

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2925 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2925 Ft
Készletfigyelés
Steve Jobs az innováció mestere

Steve Jobs az innováció mestere

Hogyan legyünk átütõen sikeresek

Mit tudnánk elérni az üzleti életben megfelelő rálátással és inspirációval? Milyen magasságokba repülne a karrierünk, ha Steve Jobs segítené a döntéseinket? Mit tenne helyünkben Steve?
A szerző legújabb könyvében hiteles források alapján, rendkívül meggyőző erővel taglalja azt a hét irányelvet, amelyek Steve Jobsot egész életén át vezérelték és az innováció mesterévé tették: "Azt csináljuk, amit szeretünk!" "Hagyjunk nyomot a világegyetemben!"

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2925 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2925 Ft
Kosárba
TED-előadások

TED-előadások

Az inspiráló nyilvános beszéd 9 titka

A TED-előadások lenyűgözőek, okosak és meggyőzőek. Ki ne vágyna hasonló hatásra, akár üzleti prezentációt, akár nyilvános előadást kell tartania? Legtöbben azonban félünk a nyilvános fellépéstől. Leginkább azért, mert nem tudjuk elképzelni, hogy mondanivalónk bárki számára izgalmassá tehető, személyünk pedig ugyanolyan magával ragadó lehet, mint egy TED-előadóé. Senki sem született vérbeli előadónak, viszont bárki azzá válhat, ha kellő odafigyeléssel, bátorsággal és motivációval rendelkezik.

Carmine Gallo kommunikációs tréner lépésről lépésre végigvezet bennünket a folyamaton, amelynek eredményeképpen lebilincselő, meggyőző és emlékezetes előadást tarthatunk. Tanácsai segítségével a megfelelő formába önthetjük mondanivalónkat, képesek leszünk észérvekkel, és érzelmekkel is hatni a közönségünkre. Egyszerű, könnyen alkalmazható tippjeivel már a következő alkalommal lenyűgözhetjük hallgatóságunkat.

 

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 1950 Ft
Aktuális ár: 2340 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2340 Ft
Kosárba
Storytelling

Storytelling

A történetmesélés ereje

Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik?
Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani?
Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán jó történet?
A hatékony kommunikáció alapját az üzleti életben is a történetek képezik. Akár konferencián tartunk előadást, akár befektetők előtt prezentáljuk az ötletünket, vagy épp az ügyfeleinket szólítjuk meg – hallgatóságunkat elsősorban nem adathalmazokkal, hanem hiteles és érzelmeket kiváltó történetekkel tudjuk meggyőzni.
A storytelling elismert szakértője, Carmine Gallo legújabb könyvében ehhez nyújt segítséget mintegy ötven kiváló történetmesélő, többek között Steve Jobs, Richard Branson, Sheryl Sandberg és Oprah Winfrey példáján keresztül. Az inspiráló előadóktól megtanulhatjuk a storytelling alapelveit és technikáit, továbbá praktikus tippeket kapunk, hogy minél jobb történetmesélőkké váljunk.
„Az ötlet a 21. század valutája. Az információs korban, a tudásgazdaságban mindenki annyit ér, amennyit az ötletei. A történet pedig az az eszköz, amellyel ezeket az ötleteket átadjuk egymásnak.”
Carmine Gallo kommunikációs coachként kiemelkedően sikeres vállalatok felső vezetőinek segít a kifinomult storytelling-technikák elsajátításában. Ügyfelei közé tartozik a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft és a Walmart. Keresett előadó és népszerű publicista, a Gallo Communications Group alapítója.
Számos bestseller, köztük A TED-előadások, a Steve Jobs a prezentáció mestere és a Steve Jobs az innováció mestere szerzője.
Feleségével, Vanessa Gallóval és két lányukkal a Kalifornia állambeli Pleasantonban élnek.
Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3150 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3150 Ft
Kosárba
E-könyv – Storytelling

E-könyv – Storytelling

A történetmesélés ereje

Mitől ér célba az egyik ötlet, és miért sikkad el a másik?
Miért fontos történetünket a különböző kommunikációs csatornákhoz igazítani?
Hogyan jelenthet versenyelőnyt egy igazán jó történet?
A hatékony kommunikáció alapját az üzleti életben is a történetek képezik. Akár konferencián tartunk előadást, akár befektetők előtt prezentáljuk az ötletünket, vagy épp az ügyfeleinket szólítjuk meg – hallgatóságunkat elsősorban nem adathalmazokkal, hanem hiteles és érzelmeket kiváltó történetekkel tudjuk meggyőzni.
A storytelling elismert szakértője, Carmine Gallo legújabb könyvében ehhez nyújt segítséget mintegy ötven kiváló történetmesélő, többek között Steve Jobs, Richard Branson, Sheryl Sandberg és Oprah Winfrey példáján keresztül. Az inspiráló előadóktól megtanulhatjuk a storytelling alapelveit és technikáit, továbbá praktikus tippeket kapunk, hogy minél jobb történetmesélőkké váljunk.
„Az ötlet a 21. század valutája. Az információs korban, a tudásgazdaságban mindenki annyit ér, amennyit az ötletei. A történet pedig az az eszköz, amellyel ezeket az ötleteket átadjuk egymásnak.”
Carmine Gallo kommunikációs coachként kiemelkedően sikeres vállalatok felső vezetőinek segít a kifinomult storytelling-technikák elsajátításában. Ügyfelei közé tartozik a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft és a Walmart. Keresett előadó és népszerű publicista, a Gallo Communications Group alapítója.
Számos bestseller, köztük A TED-előadások, a Steve Jobs a prezentáció mestere és a Steve Jobs az innováció mestere szerzője.
Feleségével, Vanessa Gallóval és két lányukkal a Kalifornia állambeli Pleasantonban élnek.
Borító ár: 3510 Ft
Aktuális ár: 2633 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2633 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
A Bezos-módszer

A Bezos-módszer

Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái

Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?

Carmine Gallo könyve mélyrehatóan elemzi Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit, bemutatva, hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni ötleteinket az üzleti kommunikáció területén. Gallo Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit vizsgálja, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján ismerteti az általuk használt kommunikációs eszközöket, amelyeket az Amazon volt dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.


A könyv szemléletes példák és gyakorlati tanácsok segítségével tanít meg arra, hogyan prezentáljunk érthetően egészen komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. Az itt található gyakorlatok révén fejleszthetjük előadói és íráskészségünket, lehetővé téve, hogy hatékonyabb prezentációkat tartsunk, ütősebb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint eredményesebben kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek hozzájárulhatnak szervezetünk sikeréhez és javíthatják üzleti kommunikációnk hatékonyságát.

„Jeff Bezos részvényeseknek írt első levele minden vállalkozó számára kötelező olvasmány. Egy mappában tartom az asztalomon, és évente legalább egyszer újraolvasom. Carmine Gallo több mint két évtized Bezos-levelei alapján feltárja azokat az írói és kommunikációs stratégiákat, amelyeket mindenkinek el kellene sajátítania, akinek van mondanivalója.”
Marc Randolph, a Netflix társalapítója és első vezérigazgatója

„Carmine ezúttal a látnoki képességekkel megáldott vállalatvezetőre, Jeff Bezosra fókuszál. Az Amazon-alapító írásainak és beszédeinek hatalmas gyűjteményét elemezve olyan egyedi és jól hasznosítható következtetésekre jut, amelyek segítségével tökéletesíthetjük kommunikációs készségeinket. Minden vezető számára erősen ajánlott!”
James Stavridis nyugalmazott tengernagy, a NATO volt európai főparancsnoka

„Gallo a legapróbb részletekig feltérképezi Bezos kommunikációs módszerét a történet felépítésétől a hatásos meggyőzésig, középpontba állítva a legfontosabbat: az egyszerűséget.”
The New York Times

Carmine Gallo népszerű előadó és újságíró, a Forbes, az Inc és a Harvard Business Review munkatársa, a Harvard oktatója. A Gallo Communications Group elnöke, a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft, a Walmart és más márkák kommunikációs tanácsadója. Számos bestseller szerzője, magyarul megjelent művei a Storytelling, a TED-előadások, a Steve Jobs, az innováció mestere, illetve a Steve Jobs, a prezentáció mestere.
További információk: carminegallo.com
Twitter: @carminegallo

Borító ár: 6500 Ft
Aktuális ár: 4875 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
4875 Ft
Kosárba
E-könyv – A Bezos-módszer

E-könyv – A Bezos-módszer

Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái

Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?

Carmine Gallo könyve, melyben Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit elemzi, mélyreható betekintést nyújt abba, hogyan lehet kiemelkedni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni az ötleteinket az üzleti kommunikáció mesterséges területén. Gallo Jeff Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit elemzi, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján bemutatja az általuk alkalmazott kommunikációs trükköket, amelyeket az Amazon korábbi dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.

Gallo szemléletes példái és gyakorlati tanácsai segítségével megtanulhatjuk, hogyan prezentáljuk érthetően a komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. A könyvben található gyakorlatokkal előadói és íráskészségünket egyaránt fejleszthetjük, lehetővé téve számunkra, hogy hatékonyabb prezentációkat készítsünk, hatásosabb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint hatékonyabban kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek egész szervezetünk sikerét előmozdíthatják, és az üzleti világban hatékonyabbá tehetik a kommunikációnkat.

Borító ár: 5850 Ft
Aktuális ár: 4388 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
4388 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!