E-könyv – Na, ez már marketing!Olvasson bele könyvünkbe!

E-könyv – Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

Legyél büszke a munkádra!

A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.

E könyvből megtanulhatod, hogyan

- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;

- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;

- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;

- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.

Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!

Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!

Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.

Borító ár: 3510 Ft
Aktuális ár: 2633 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2633 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
Rendelhető
Várható szállítás: Kézbesítés Azonnal
Formátum Epub
Megjelenés 2020. 02. 28.
Terjedelem 328 oldal
ISBN 9789633049815

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com