Seth Godin

Író, üzletember, vállalkozó, kommunikációs zseni.
Miután a Yahoo! 1998-ban 30 millió dollárért megvette Yoyodine nevű online startup-ját, Godin a Yahoo! online marketing részlegének elnökhelyetteseként dolgozott.
Eddig 17 könyve jelent meg, melyeket 35 nyelvre fordítottak le. Könyveiben az új vállalkozási lehetőségekről, ötletek terjesztéséről, marketingről, vezetésről, változásról és változtatásról ír egyedülállóan inspiráló és szellemes stílusban.
A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója, sokak szerint a XXI. század egyik legjobb előadója. Millióknak tartott és tart előadásokat nyilvános eseményeken és olyan cégeknél, mint a Disney, a Cadillac, az eBay, a Google, az Amazon, a Microsoft és az Adobe.

Seth Godin

Törzsek

Te is lehetsz vezetõ

Az emberek ősidők óta törzsekbe tömörültek - vallási, etnikai, politikai, vagy akár a zenei ízlésük szerinti csoportokba, amelyek egy vezető és egy eszme köré gyűlve alakultak ki. Az emberi természet már csak ilyen. Mára ráadásul az internet elsöpörte a törzsek kialakulásának földrajzi, anyagi és időbeli korlátait. A blogok, közösségi hálózatok és portálok segítségével tízmilliók szerveződhetnek törzsekbe érdeklődésük szerint, például mert iPhone-imádók vagy elkötelezett szavazói egy pártnak, vagy mert új módon küzdenek a globális felmelegedés ellen.

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Készletfigyelés

Seth Godin

A holtponton ne add fel!

Ha sikeres akarsz lenni

"A sikeres emberek titka, hogy ha kemény erőfeszítésre van szükség, tovább tudnak menni, de az értelmetlen küzdelmet képesek feladni."

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Készletfigyelés

Seth Godin

Minden marketinges sztorizik

Egy jó történettel minden eladható

A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Készletfigyelés

Seth Godin

Ikarosz tévedése

Meddig szárnyalhatunk?

Miért nem merünk szárnyalni? Miért félünk álmaink megvalósításától? Miért gondoljuk, hogy az alkotás csak a művészeknek való?
Seth Godin eddigi legkritikusabb könyvében szenvedélyesen fejti ki, hogyan adtuk el magunkat az ipari társadalom elvárásainak, és dőltünk be az Ikarosz-legenda hamis propagandájának: Ne repüljünk túl közel a Naphoz! Ne becsüljük túl magunkat! Ne akarjunk többet, mint amit elvárnak tőlünk! Annyira belénk nevelték ezeket a szabályokat, hogy teljesen megfeledkeztünk arról, alacsonyan repülni legalább olyan veszélyes. Megtanultuk elítélni mások nagyravágyását, miközben beletörődünk saját megalkuvásainkba.
Ikarosz tévedése a mi tévedésünk. Ideje helyrehoznunk! A könyv rendkívül sok erőt és inspirációt ad, hogy felismerjük a forradalmi változást. Legyen elég bátorságunk, hogy a kapcsolatokra épülő új világban mielőbb megtaláljuk az utat a valódi sikerhez: önmagunkhoz és az alkotás öröméhez, hiszen mindannyian művészek vagyunk.

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Kosárba

Seth Godin

Vágj bele!

Milyen régen csináltál valami újat?

„Két csapdát kell elkerülnünk az igazsághoz vezető úton. Az egyik, ha nem megyünk végig,

a másik, ha el sem indulunk.”

Gautama Sziddhárta

Seth Godin a tőle megszokott öniróniával, humorral és lelkesedéssel biztatja mindazokat, akiknek elegük van a világban eluralkodó középszerűségből, és csak a kezdő lökésre várnak, hogy megvalósítsák álmaikat. Ez a könyv a kezdeményezés  és megújulás szenvedélyes kiáltványa: Vágj bele!

·         Ne csak beszélj az új lehetőségekről!

·         Tedd meg a döntő lépést!

·         Juss el addig, ahonnan már nincs visszaút!

·         Ne félj a következményektől – kockáztass!

·         Teremts valami újat!

15%
3200 Ft
Internetes ár: (-15%) 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 2560 Ft
Kosárba

Seth Godin

Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

 „Erre vártál mostanáig. A lehetőségre, hogy az üzeneted végre azokhoz jusson el, akiknek szüksége van a termékedre, hajlandók fizetni érte és beszélni róla. 

Meggyőződésem, hogy ezt csak úgy tudjuk elérni, ha tényleg ismerjük, értjük és megszólítjuk a célcsoportunkat. Ha empátiával, odafigyeléssel, érdekes történetekkel és hiteles cselekvéssel elérjük, hogy bevonódjanak, örömmel adják tovább másoknak is a jóhírünket.

E könyv hatására más kérdéseket teszel majd fel és más válaszokat adsz rájuk. Megváltozik, hogy mit veszel észre, és ezzel együtt a munkád minősége is.  Jobbá teheted a világot azáltal, hogy jobb dolgokat alkotsz.

Hidd el, számít a munkád. Mutasd meg mindenkinek!”

– Seth Godin

Legyél büszke a munkádra!

A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.

E könyvből megtanulhatod, hogyan

- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;

- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;

- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;

- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.

 

Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!

Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!

Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba