Kijózanító rózsaszínOlvasson bele könyvünkbe!

Kijózanító rózsaszín

és más, a gondolatainkat, érzéseinket és viselkedésünket befolyásoló rejtett tényezők

Kijózanító rózsaszín – Hogyan befolyásolja a környezet a döntéseinket?

Miért olvasnak jobban a tizedik emeleten lakó gyerekek? Miért nyernek gyakrabban bizonyos színű mezben játszó sportolók? És miért működik a becsületkassza ott, ahol senki sem ellenőrzi a fizetést? Adam Alter "Kijózanító rózsaszín" című könyvében ezekre – és még sok más hasonlóan izgalmas kérdésre – kapunk választ, meglepően egyszerű, mégis mélyen elgondolkodtató módon.

Alter pszichológus és marketingszakember, aki lebilincselő példákon és friss kutatásokon keresztül mutatja be, hogyan hat ránk a környezetünk – szinte minden pillanatban. A színek, formák, szavak, terek és szokások befolyásolják azt is, mit vásárolunk, hogyan viselkedünk másokkal, sőt, még azt is, hogy kit választunk partnernek egy randialkalmazáson.

Ez a könyv nemcsak szórakoztató olvasmány, hanem segít tudatosabbá válni – jobban megérteni saját reakcióinkat, és akár okosabb döntéseket hozni a mindennapokban. Ha szereted az okos pszichológiát egy csipetnyi humorral és sok „aha”-élménnyel, ezt a könyvet kár lenne kihagyni!
Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2016. 07. 26.
Terjedelem 296 oldal
ISBN 9789633043585

A szerzőről

Adam Alter

Adam Alter a New York-i Egyetem Stern Üzleti Karának marketingoktatója és Robert Stansky Kiváló Oktató ösztöndíjasa. Vendégelőadóként szociálpszichológia-kurzusokat tart a New York-i Egyetem Pszichológia Tanszékén. A Poets & Quants üzleti-oktatási weboldal 2015-ben beválogatta a „40 legjobb 40 év alatti üzleti oktató” közé, 2020-ban a Stern Üzleti Kar tanáraiból és hallgatóiból álló testület az év oktatójává választotta, Korábbi könyvei, a Kijózanító rózsaszín és az Ellenállhatatlan felkerültek a The New York Times bestsellerlistájára. Eredményei és cikkei tudományos folyóiratokban, tévéműsorokban és többek között a The New York Times, a Washington Post, a The New Yorker, a WIRED, a The Huffington Post és a Popular Science hasábjain jelennek meg.