Olvasson bele könyvünkbe!

Jonah Berger

Láthatatlan befolyás

Milyen erők alakítják a viselkedésünket?

Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?

Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?

Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?

Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 3120 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2020. 03. 06.
Terjedelem 296 oldal
ISBN 9789633045527

A szerzőről

Jonah Berger

Jonah Berger a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Üzleti Iskolájának marketingprofesszora. A viselkedésváltozás, a társas befolyásolás és az információ szóbeszéd útján való terjedésének világszerte elismert kutatója, többek között azt vizsgálja, hogyan válnak népszerűvé termékek, eszmék és magatartásformák.

Korábbi kötetei, a Ragályos! és a Láthatatlan befolyás című bestsellerek a HVG Könyvek kiadásában jelentek meg magyarul. Cikkeit vezető tudományos folyóiratokban, és a The New York Times, a The Wall Street Journal és a Harvard Business Review oldalain publikálja. Több száz szervezet – köztük a Google, az Apple, a Nike, valamint a Bill & Melinda Gates Alapítvány – munkáját segíti marketing-tanácsadóként.

A Fast Company magazin szerint az üzleti világ egyik legkreatívabb személyisége, munkája több ízben is szerepelt a The New York Times „Year in Ideas” (Az év ötletekben elmesélve) című összeállításában.