A kiválasztott termék a kosárba került!
Az e-könyvet a vásárlás után a menüben a profil fül alatt éri el.
A kiválasztott termék a kosárba került!
Biztos hogy ki szeretnéd törölni a profilodat?
A fiók törlése eltávolítja a profiljához tartozó összes adatot, melynek visszaállítására nem lesz lehetőség a későbbiekben.
Miért követünk másokat még akkor is, ha tudjuk, hogy nincs igazuk?
Hogyan segíti elő a környezetvédelmet a szomszédok megfigyelése?
Miért parkolunk rosszabbul mások társaságában?
Mikor jobb a tömeget követni, és mikor célravezető a saját utunkat járni? Észre sem vesszük, de mások elképesztő mértékben befolyásolják életünk szinte minden területét. Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora, a Ragályos! – Hogyan terjed a siker? című könyv szerzője bemutatja, milyen egyszerű, mégis gyakran meglepő módokon hatnak mások a viselkedésünkre. Ha azonban felismerjük a társas befolyás hatását, tudatosabb döntéseket hozhatunk, sőt növelhetjük a saját befolyásunkat, és sikeresebb, teljesebb értékű társas kapcsolatokra tehetünk szert.
| Borító ár: | 3900 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 1950 Ft |
|
|
3315 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
|---|
| Borító | Puha kötés |
|---|---|
| Méret | 145x210 mm |
| Megjelenés | 2020. 03. 06. |
| Terjedelem | 296 oldal |
| ISBN | 9789633045527 |
Jonah Berger a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Üzleti Iskolájának marketingprofesszora. A viselkedésváltozás, a társas befolyásolás és az információ szóbeszéd útján való terjedésének világszerte elismert kutatója, többek között azt vizsgálja, hogyan válnak népszerűvé termékek, eszmék és magatartásformák.
Korábbi kötetei, a Ragályos! és a Láthatatlan befolyás című bestsellerek a HVG Könyvek kiadásában jelentek meg magyarul. Cikkeit vezető tudományos folyóiratokban, és a The New York Times, a The Wall Street Journal és a Harvard Business Review oldalain publikálja. Több száz szervezet – köztük a Google, az Apple, a Nike, valamint a Bill & Melinda Gates Alapítvány – munkáját segíti marketing-tanácsadóként.
A Fast Company magazin szerint az üzleti világ egyik legkreatívabb személyisége, munkája több ízben is szerepelt a The New York Times „Year in Ideas” (Az év ötletekben elmesélve) című összeállításában.
| Borító ár: | 3500 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 2450 Ft |
|
|
2975 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2800 Ft |
|---|
| Borító ár: | 3900 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 1170 Ft |
|
|
3315 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
|---|
| Borító ár: | 5500 Ft |
|---|---|
|
|
4675 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
4400 Ft |
|---|
| Borító ár: | 6900 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 2760 Ft |
|
|
5865 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
5520 Ft |
|---|
| Borító ár: | 5500 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 2750 Ft |
|
|
4675 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
1650 Ft |
|---|
A továbblépéshez jelentkezzen be, vagy ha még nincs felhasználója, regisztráljon!
RegisztrálokA kiválasztott terméket sikeresen hozzáadtuk a kedvencek listádhoz.
Tovább a kedvenceimhez!
