BoldogságatlaszOlvasson bele könyvünkbe!

Boldogságatlasz

A boldog élet titka Dániától Bhutánig

Boldogságatlasz – 30 ország bölcsessége a boldogabb életért

Folyton rohansz, állandóan dolgozol, mégsem érzed igazán elégedettnek magad? A dán arbejdsglæde szemlélete segít megtalálni az egyensúlyt a munka és a magánélet között, hogy ne csak teljesíts, hanem élvezd is a mindennapokat.

Ha bizonytalan vagy az életcélodban, a kínai hszing-fu tanításaiból meríthetsz inspirációt a belső békéhez és a spirituálisan gazdag élethez. Ha pedig még mindig keresed a boldogság titkát, a bhutáni *bruttó nemzeti boldogság* filozófiája közelebb vihet hozzá: törődj a testi-lelki egészségeddel, óvd a környezetet, és ismerd fel, hogy a boldogság nem cél, hanem maga az út.

Helen Russell, az Egy év a világ legboldogabb országában szerzője, könyvében 30 ország boldogságreceptjét mutatja be. Gyakorlati tanácsokat, inspiráló történeteket és különböző kultúrák bölcsességét ötvözve segít rátalálni arra a szemléletre, amely számodra is kiegyensúlyozottabb, örömtelibb életet hozhat.

Borító ár: 3500 Ft
Aktuális ár: 2975 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2800 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2020. 09. 09.
Terjedelem 278 oldal
ISBN 9789633049778

A szerzőről

Helen Russell

Helen Russell brit újságíró, bestseller szerző és előadó. Olyan magazinoknak és újságoknak ír, mint a The Times és The Sunday Times, a Telegraph, az Independent, a National Geographic, a The Wall Street Journal, az Observer, a Metro, a Grazia és a Stylist. Eddig megjelent hat könyvét 21 nyelvre fordították le, magyarul a HVG Könyveknél megjelent könyvei: Egy év a világ legboldogabb országában (2020.), Boldogságatlasz (2020.), Hogyan neveljünk vikingeket? (2024. szeptember).
Világszerte tart előadásokat a boldogságról, változásról, munkahelyi kultúráról és arról, hogy mit tanulhatunk más népektől az érzelmeink kezeléséről – olyan szervezetek számára, mint a Google, a LEGO, a Novo Nordisk, a The Economist és a Carlsberg. TED-előadásait és Action for Happiness előadását több mint félmillióan nézték meg.