A vállalatok többsége a szabályokhoz idomul, és szinte soha nem tér le a megszokott útról. Nem így a csúcsra törő cégek, amelyek merészek, újítók és céltudatosak.
Ebben a kötetben tizenöt olyan cég szerepel, amely szembefordult az uralkodó széljárással, hogy felforgassa a saját iparágát, sőt sok esetben az egész gondolkodásunkat. Sally Percy feltárja, milyen tényezők járultak hozzá a sikerükhöz, keresi a közös vonásokat, de nem receptet ad, hanem tényeket, adatokat, eseményeket elemez. Néha elég egy ötlet, hogy egy garázscég a csúcsra érjen, máskor dollármilliárdosok támogatására is szükség van. Olvashatunk többek közt az Airbnb, a Tesla, a TikTok vagy a Spotify kalandos és egészében eddig ismeretlen történetéről. Megtudhatjuk, hogyan térképezik fel a vevőik és a partnereik szokásait, miképpen állítanak az eredményesség szolgálatába különböző eszközöket és eljárásokat. Hogyan válik egy kisvállalkozás a világpiacot meghatározó céggé, miként érik el egyes látnoki képességű vezetők, hogy a munkatársaik az eltökéltség és az újító szellem révén újabb és újabb célokat valósítsanak meg?