E-könyv – Egy év a világ legboldogabb országábanOlvasson bele könyvünkbe!

E-könyv – Egy év a világ legboldogabb országában

Hogyan éljünk dán módra

A dánok egyszerűen boldognak születtek, vagy tudnak valamit, amit mi, többiek nem? Van-e esélyünk nekünk is a boldogságra?

Helen Russell egy női magazin szerkesztőjeként dolgozik Londonban, és látszólag mindene megvan. A soha véget nem érő munka, a hosszú ingázás és a hiábavaló küzdelem a teherbe esésért azonban lassan felőrli.
Amikor a férje állást kap Dánia vidéki részén, Helen meglepő felfedezést tesz: a véget nem érő telek, a pácolt hering és a mennyei péksütemények földje nem csak a statisztikák szerint a legboldogabb hely a világon. Helen elhatározza, hogy – az oktatástól és a gyerekneveléstől kezdve a dán konyhán, lakberendezésen át a téli depresszió leküzdéséig – egy év alatt kideríti a dán boldogság titkát.
Szórakoztató és elgondolkodtató könyvéből megtudhatjuk, mit csinálnak jól (és mit rosszul) a dánok – és azt is, hogy miért lehet jó nekünk, ha mi is egy kicsit dán módra élünk.

 

A könyv elérhető e-könyv formában is.

Borító ár: 3150 Ft
Aktuális ár: 2678 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2520 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
Rendelhető
Várható szállítás: Kézbesítés Azonnal
Formátum Epub
Megjelenés 2020. 04. 30.
Terjedelem 354 oldal
ISBN 9789633049976

A szerzőről

Helen Russell

Helen Russell brit újságíró, bestseller szerző és előadó. Olyan magazinoknak és újságoknak ír, mint a The Times és The Sunday Times, a Telegraph, az Independent, a National Geographic, a The Wall Street Journal, az Observer, a Metro, a Grazia és a Stylist. Eddig megjelent hat könyvét 21 nyelvre fordították le, magyarul a HVG Könyveknél megjelent könyvei: Egy év a világ legboldogabb országában (2020.), Boldogságatlasz (2020.), Hogyan neveljünk vikingeket? (2024. szeptember).
Világszerte tart előadásokat a boldogságról, változásról, munkahelyi kultúráról és arról, hogy mit tanulhatunk más népektől az érzelmeink kezeléséről – olyan szervezetek számára, mint a Google, a LEGO, a Novo Nordisk, a The Economist és a Carlsberg. TED-előadásait és Action for Happiness előadását több mint félmillióan nézték meg.