Hogyan érjük el, hogy a közönségünk már az előtt befogadóvá váljon az üzenetünkre, mielőtt meghallja azt?
Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője és korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját. A legújabb tudományos kutatások és saját tapasztalatai alapján elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.
Cialdini szerint nem muszáj megváltoztatnunk a hallgatóság hozzáállását vagy meggyőződéseit – csupán a másik fél figyelmének fókuszát kell módosítanunk közvetlenül az előtt, hogy a megfelelő tettet várnánk tőlük. A sikeres onlinemarketing-hadjáratoktól a hatékony háborús propagandáig számos kísérletre és beszámolóra építve szemlélteti, hogyan lehet a figyelem ügyes irányításával eljutni a hatásos előkészítéshez és a kívánt eredményekhez.
Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának alkalmazásával kapcsolatos kutatások úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Állami Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az INFLUENCE AT WORK elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról.
„Nincs pszichológus, akinek a kutatásait gyakrabban vagy sikeresebben alkalmazták volna, mint Robert Cialdiniét, aki korábbi könyvével a legnagyobb hatást gyakorolta e területen. Ezúttal a meggyőzésre tett kísérletet megelőző pillanat erejét mutatja be. Klasszikus Cialdini – mértékadó, eredeti és azonnal átültethető a gyakorlatba.”
Richard H. Thaler, a Nudge – Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról – a pénzügyi válság után társszerzője és a Rendbontók szerzője
„Hihetetlenül lebilincselő olvasmány arról, hogy a meggyőzés legfontosabb motorja valójában nem is az, milyen szavakat választunk az adott pillanatban, hanem az, hogyan rendezzük be a színpadot előtte. Innentől soha többé nem fogunk ugyanúgy tekinteni a meggyőzésre.”
Adam Grant, az Adni és kapni – A siker rejtett dinamikája és az Eredetik – Hogyan mozdítják előrébb a világot a nonkonformisták? szerzője
„A nagy szociálpszichológus, Robert Cialdini újabb időtálló és nélkülözhetetlen könyvet írt a befolyásolás pszichológiájáról.”
Amy Cuddy, a Jelenlét – Így beszél a tested szerzője
„Robert Cialdini Hatás című könyvét ajánlom a leggyakrabban. Az Előhatás talán még annál is éleslátóbb.”
Chip Heath, a Megragad – Hogyan vigyük sikerre gondolatainkat? szerzője