20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 2730  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás
2-4 munkanap

Formátum puhatáblás ragasztott
Megjelenés 2012.06.05.
Terjedelem 328 oldal
ISBN 9789633040867

Aaron Shapiro

Felhasználók, nem vevők

Akik meghatározzák vállalatunk sikerét

Ha még mindig úgy gondoljuk, "a vevő a király", valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók - akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel.
Aaron Shapiro a digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során részletesen tanulmányozta a Fortune 1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t! Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cég minden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.
A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor követelményeinek megfelelő módszerek alkalmazásával, versenyképessé és sikeressé tegyük.

Hozzászólások

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo