Az utóbbi évtized menedzsment-szakirodalmának legsikeresebb könyve. nem véletlenül! Azt kutatja, miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője, és ezek működését kielemezve következtet a tartós kiválóság biztosítékaira.
Borító ár: | 4900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4165 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3920 Ft |
---|
Vajon a kiemelkedő vállalatok nagyobb kockázatot vállalnak, mint a többiek?
Mekkora a szerencse és az innováció szerepe a tartósan jó teljesítményben?
Hogyan egyensúlyozhatunk fegyelmezettség és kreativitás között?
Az üzleti életben már jó ideje gyorsan változó trendek, káoszt teremtő átalakulások, felforgató újítások közepette kell boldogulnunk. Jelentős kihívás ilyen körülmények között stratégiai tervet készíteni és az innovációt támogató szervezeti kultúrát kialakítani, még inkább tartósan kiemelkedő teljesítményt nyújtani. Mégis vannak olyan vállalatok, amelyek évtizedeken át képesek erre – ráadásul a piaci átlaghoz viszonyítva legalább tízszeres eredményt érnek el.
A Tudatosan kiváló szerzői a vezetéstudomány elismert szakértői. Érzékletes történetekkel tarkított, statisztikai alapokon nyugvó átfogó vizsgálatukból kiderül, mi a közös ezekben a vállalatokban, és mit csinálnak másképp a csak ideig-óráig sikeres versenytársaikhoz képest. A szerzők olykor meglepő felismerései és az ezek nyomán megfogalmazott alapelvei segítségével a saját szervezetünkben is alkalmazhatjuk a kiváló vállalatok sikerreceptjeit.
Borító ár: | 4900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4165 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3920 Ft |
---|
A Jóból kiváló az utóbbi évtized menedzsment-szakirodalmának legsikeresebb könyve. Nem véletlenül! Azt kutatja, miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője, és ezek működését kielemezve következtet a tartós kiválóság biztosítékaira.
A könyvhöz kapcsolódó ajándék 60 oldalas melléklet, A lendkerékhatás a gyakorlatban a Jóból kiválóból már ismert lendkerékhatás működésébe vezeti be az olvasókat. A tartós sikerhez szükséges lendkereket, amely egymást erősítő, körkörösen felépülő lépésekből áll, minden szervezet – legyen az nagyvállalat, startup, iskola, klinika vagy zenei fesztivál – a maga módján alakíthatja ki és hozhatja működésbe. Gyakorlati példákkal ellátott útmutatót kapunk a módszerhez, amely olyan világcégek sikerét alapozta meg, mint az Amazon vagy az Intel.
A melléklet külön is megvásárolható ezen a linken.
Borító ár: | 4900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 4165 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3920 Ft |
---|
Jim Collins új tanulmányában a Jóból kiváló című könyvéből ismert lendkerékhatás gyakorlati működésébe vezet be bennünket. A szervezeti kiválóság és a tartós siker titka, hogy a „nagy dobás” helyett kisebb, egy irányba mutató és egymást erősítő intézkedésekkel építsük fel és tartsuk lendületben vállalkozásunkat. Csak így érhetjük el, hogy a szervezet lendkereke egyre gyorsabban forogjon, és az áttörési pontot elérve magától pörögjön tovább.
A tartós sikerhez minden egyes szervezetnek a maga módján kell megalkotnia és működésbe hoznia a lendkerekét – saját céljai, eszközei és adottságai alapján. Ebben nyújt segítséget a könyv kiválóan működő lendkerekek részletes bemutatásán keresztül. Nagyvállalatok, startupok, kisebb szervezetek, egy iskola, egy klinika és egy zenei fesztivál is szerepel az esetek között, a módszer tehát – amely olyan világcégek sikerét alapozta meg, mint az Amazon és az Intel – a legkülönfélébb szervezeteknél egyaránt beválik.
A füzet a Jóból kiváló című könyvvel együtt is megvásárolható.
Borító ár: | 2000 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 1700 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
1600 Ft |
---|
Vajon a kiemelkedő vállalatok nagyobb kockázatot vállalnak, mint a többiek?
Mekkora a szerencse és az innováció szerepe a tartósan jó teljesítményben?
Hogyan egyensúlyozhatunk fegyelmezettség és kreativitás között?
Az üzleti életben már jó ideje gyorsan változó trendek, káoszt teremtő átalakulások, felforgató újítások közepette kell boldogulnunk. Jelentős kihívás ilyen körülmények között stratégiai tervet készíteni és az innovációt támogató szervezeti kultúrát kialakítani, még inkább tartósan kiemelkedő teljesítményt nyújtani. Mégis vannak olyan vállalatok, amelyek évtizedeken át képesek erre – ráadásul a piaci átlaghoz viszonyítva legalább tízszeres eredményt érnek el.
A Tudatosan kiváló szerzői a vezetéstudomány elismert szakértői. Érzékletes történetekkel tarkított, statisztikai alapokon nyugvó átfogó vizsgálatukból kiderül, mi a közös ezekben a vállalatokban, és mit csinálnak másképp a csak ideig-óráig sikeres versenytársaikhoz képest. A szerzők olykor meglepő felismerései és az ezek nyomán megfogalmazott alapelvei segítségével a saját szervezetünkben is alkalmazhatjuk a kiváló vállalatok sikerreceptjeit.
Borító ár: | 4410 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3749 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3528 Ft |
---|
Hogyan válhat egy startup vagy kisvállalkozás tartósan kiváló vállalattá? Miért veszélyes a „megérkeztünk” érzés? Miért alapvető, hogy a szervezeti kultúra a kölcsönös bizalmon alapuljon? Milyen vezetői módszerekkel ösztönözhetjük a kreativitást?
Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve világszerte elismert vezetési alapmű, amely számos sikeres vállalatvezetőnek nyújtott iránymutatást. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti gondolatokat több évtizedes kutatásaival bővíti ki. A könyv bemutatja, hogyan válhat egy vállalkozás a jóból kiválóvá, majd hosszú távon is sikeressé.
Lépésről lépésre vezeti az olvasót a jövőkép kialakításától a stratégiai döntéshozatalon át a kreativitás ösztönzéséig, konkrét példákkal és esettanulmányokkal alátámasztva.
Jim Collins a vezetéstudomány egyik kiemelkedő alakja, akinek könyvei, mint a Jóból kiváló és a Tudatosan kiváló, világszerte bestsellerek. Vezetőképző műhelyében a tartósan sikeres szervezetek működését kutatja, és a Forbes a világ 100 legnagyobb üzleti elméje közé sorolta. Bill Lazier, a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa és a Bristol Investment Company alapítója, szintén jelentős szereplője volt az üzleti életnek.
„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója
Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.
Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.
„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”
Borító ár: | 7900 Ft |
---|---|
Korábbi ár: | 5530 Ft |
Aktuális ár: | 6715 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
6320 Ft |
---|
Hogyan válhat a cégünk startupból és kisvállalkozásból tartósan kiváló vállalattá?
Milyen veszélyt rejt, ha eluralkodik rajtunk a „megérkeztünk” érzése?
Miért legyen a szervezeti kultúra alapja, hogy a munkatársak számíthatnak egymásra?
Milyen vezetői technikákkal ösztönözhetjük a kreativitást?
Jim Collins és Bill Lazier Beyond Entrepreneurship című könyve a vezetés elméletének és gyakorlatának egyik világszerte ismert alapműve, amelynek számos, azóta ikonikussá vált vállalatvezető köszönheti a sikereit. A BE 2.0 – Tartósan kiváló című könyvben Jim Collins az eredeti időtálló megállapításait egészíti ki több évtizedes kutatásainak eredményeivel.
A bemutatott keretrendszer a vállalkozásépítés első pillanatától kijelöli az utat, amelyen haladva jóból kiváló, majd évtizedekig virágzó, a világot megváltoztató szervezeteket hozhatunk létre. A könyv a jövőkép kialakításától és hatékony közvetítésétől a vezetői stílus kulcselemein, a stratégiai döntéshozatalon és a taktikai kiválóság megvalósításán át a kreativitás ösztönzéséig lépésről lépésre bemutatja és példákkal, esettanulmányokkal szemlélteti, hogyan válhat startupból és kisvállalkozásból tartósan kiváló vállalat.
„A Beyond Entrepreneurship erőteljesebben formálta a vezetői stílusomat, mint bármely más könyv vagy személy. Több mint tíz éve minden évben újraolvasom. Rengeteget segített, hogy a lényegre összpontosítsak, és hogy a legjobb önmagam legyek ahelyett, hogy másokat próbálnék utánozni.”
Reed Hastings, a Netflix társalapítója és vezérigazgatója
Jim Collins korunk egyik kiemelkedő üzleti gondolkodója. Jóból kiváló és Tudatosan kiváló című könyvei világszerte bestsellerré váltak. Vállalkozástudományt oktatott a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán, majd vezetéstudományt a West Point katonai akadémián. A Colorado állambeli Boulderben alapított vezetőképző kutatóműhelyében a tartósan kiváló szervezetek működését vizsgálja, emellett vállalatigazgatók és felső vezetők tanácsadójaként dolgozik. A Forbes 2017-ben a 100 legnagyobb üzleti elme közé választotta.
Bill Lazier a Stanfordi Egyetem Jogi Karának professor emeritusa volt, és a Stanfordi Egyetem Üzleti Karán tizenegy éven át ingatlan- és vállalkozásmenedzsmentet oktatott. A Bristol Investment Company alapítója és elnöke, számos vállalat és szervezet igazgatótanácsának tagja volt. 2004-ben, hetvenhárom éves korában hunyt el.
„Nincs egyetlen dolog, ami kiválóvá tenne egy vállalatot. A kiválóság nem csak a stratégián múlik. Nem csak a vezetői stíluson. Nem csak a jövőképen. Nem csak az innováción. Nem csak a nagyszerű taktikán. Mindezek együttesen szükségesek hozzá, valamint az, hogy következetesen, éveken át jól csináljuk mindegyiket.”
Borító ár: | 7110 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 6044 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
5688 Ft |
---|