Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

Hatás - Bővített, átdolgozott kiadás

A befolyásolás pszichológiája

„Robert Cialdini megvalósította a lehetetlent: tökéletesített egy remekművet.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus

Milyen hatások alapján döntünk? Miért képesek egyesek meggyőzni bennünket, míg mások nem? Mi hat ránk, amikor engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet rávenni az embereket, hogy olyan ügyeket támogassanak, amelyeket korábban eszük ágában sem volt?
Robert B. Cialdini szociálpszichológus, a befolyásolás világhírű szakértője évtizedek óta foglalkozik ezekkel a kérdésekkel. Kutatásai és gyakorlati tapasztalatai alapján foglalta össze a hatékony, etikus meggyőzés alapelveit és eszköztárát a Hatás című művében, amelynek bővített, átdolgozott kiadása az ismeretek frissítésén, az új kutatási eredmények bemutatásán túl rengeteg, izgalmas, aktuális példával gazdagodott.
A befolyásolás alapelveinek tárgyalását kiterjesztette korunk mindennapi interakcióira és a közösségi médiumokra, valamint megismertet az újonnan felfedezett, hetedik univerzális meggyőzési alapelv, az egység hatásával. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet nemcsak az üzleti és a kommunikációs szakmában tevékenykedőknek, de a rábeszélők hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára is elengedhetetlen olvasmány.

„Csodálatosan gazdag és magával ragadó beszámoló arról a finom erőről, amelyet az emberek egymásra gyakorolnak.”
Daniel Kahneman közgazdasági Nobel-emlékdíjas pszichológus, többek között a Gyors és lassú gondolkodás szerzője

„Az elmúlt ötven év egyik legfontosabb üzleti és viselkedési könyve.”
Daniel H. Pink, többek között a Megbánásban rejlő erő, Eladni ember dolog és a Motiváció 3.0 szerzője

„Aki azt akarja, hogy kommunikációs vagy tárgyalási képességei a legmagasabb szinten legyenek, annak el kell olvasnia ezt a könyvet.”
Chris Voss, a Tárgyalj úgy, mintha az életed múlna rajta! szerzője

„Klasszikus könyvének legújabb kiadásában a világ leggyakorlatiasabb szociálpszichológusa osztja meg bölcsességét és adja át személyes varázsát.”
Richard Thaler, közgazdasági Nobel-emlékdíjas,többek között a Rendbontók szerzője és a Nudge társszerzője


Robert B. Cialdini a befolyásolás hatékony és etikus alkalmazásának világszerte elismert szakértője az üzleti és a tudományos életben. Az általa kidolgozott meggyőzési alapelvek napjainkban az értékesítés, a marketing, a menedzsment, a vezetés és a kommunikáció sarokköveivé váltak. Háromszoros The New York Times bestsellerszerző. Gyakran nevezik a „befolyásolás keresztapjának”.
Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem emeritus pszichológia- és marketingprofesszora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója. Kiemelkedő kutatási eredményeinek és a viselkedéstudományhoz való hozzájárulásának elismeréseként az Amerikai Művészeti és Tudományos Akadémia, valamint a Nemzeti Tudományos Akadémia tagjává választották.
Magyarul megjelent művei: Előhatás (2017), Kis lépés, nagy hatás (2015), Hatás (2009).

„Ha csak egy könyvet olvashatnék arról, hogyan lehetnék hatékonyabb az üzleti életben és a mindennapokban, akkor ezt választanám. Cialdini varázslatos módon, egyszerűen és érthetően magyarázza el még a legbonyolultabb összefüggéseket is.”
Katy Milkman, a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Iskolájának professzora

Borító ár: 9900 Ft
Aktuális ár: 7425 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
7425 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 160x235 mm
Megjelenés 2024. 06. 12.
Terjedelem 568 oldal
ISBN 9789635654598

A szerzőről

Robert B. Cialdini

Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról. További információk: www.influenceatwork.com