Robert B. Cialdini megvásárolható kötetei

Dr. Robert Cialdini világszerte ismert módszeres és kreatív terepmunkájáról, amellyel azt kutatja, miként vehetünk rá másokat kéréseink teljesítésére. A befolyásolás pszichológiájának úttörője, több mint 3 millió eladott példánnyal a The New York Times bestsellerszerzője. Az Arizonai Egyetemen a pszichológia és a marketing emeritus professzora, valamint az Influence at Work elnök-vezérigazgatója, amely előadásokat és képzéseket tart dr. Cialdini kutatásainak eredményes és etikus felhasználásáról. További információk: www.influenceatwork.com

Szűrő
20%
4900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3920  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 3430  Ft
Kosárba

Robert B. Cialdini

Előhatás

A meggyőzés forradalma

Mi különbözteti meg az átlagos meggyőzőerejű embereket a rendkívül sikeresektől?

Robert Cialdini, az ikonikus Hatás szerzője ezúttal bemutatja a meggyőzés leghatékonyabb módját, és azt is elárulja, hogy a titok nem magában az üzenetben rejlik, hanem az üzenet átadása előtti döntő pillanatban.

Korunk egyik legtöbbet hivatkozott szociálpszichológusa a legújabb ...


20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 2730  Ft
Kosárba

Steve J. Martin Noah Goldstein Robert B. Cialdini

Kis lépés, nagy hatás

Milyen apró tettekkel érhetjük el céljainkat?

- Miért estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt?
- Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat?
- Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket?...

20%
4500 Ft
Internetes ár: (-20%) 3600  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 3150  Ft
Kosárba

Robert B. Cialdini

Hatás

A befolyásolás pszichológiája

Mi hat ránk, amikor igent mondunk egy ügynöknek vagy engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet az embereket rávenni, hogy együttműködjenek olyan ügyekkel is, amelyeket korábban eszük ágában sem volt támogatni? Vagy fordítva: hogyan bírhatunk rá másokat a saját céljainkkal való együttműködésre? ...


Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo