Ikarosz tévedése

Ikarosz tévedése

Meddig szárnyalhatunk?

Miért nem merünk szárnyalni? Miért félünk álmaink megvalósításától? Miért gondoljuk, hogy az alkotás csak a művészeknek való?
Seth Godin eddigi legkritikusabb könyvében szenvedélyesen fejti ki, hogyan adtuk el magunkat az ipari társadalom elvárásainak, és dőltünk be az Ikarosz-legenda hamis propagandájának: Ne repüljünk túl közel a Naphoz! Ne becsüljük túl magunkat! Ne akarjunk többet, mint amit elvárnak tőlünk! Annyira belénk nevelték ezeket a szabályokat, hogy teljesen megfeledkeztünk arról, alacsonyan repülni legalább olyan veszélyes. Megtanultuk elítélni mások nagyravágyását, miközben beletörődünk saját megalkuvásainkba.
Ikarosz tévedése a mi tévedésünk. Ideje helyrehoznunk! A könyv rendkívül sok erőt és inspirációt ad, hogy felismerjük a forradalmi változást. Legyen elég bátorságunk, hogy a kapcsolatokra épülő új világban mielőbb megtaláljuk az utat a valódi sikerhez: önmagunkhoz és az alkotás öröméhez, hiszen mindannyian művészek vagyunk.

Borító ár: 3200 Ft
Aktuális ár: 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2560 Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nem rendelhető
Várható szállítás: Nem rendelhető
Borító Kemény kötés
Méret 130x180 mm
Megjelenés 2013. 06. 04.
Terjedelem 388 oldal
ISBN 9789633041246

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com