Ragályos!Olvasson bele könyvünkbe!

Ragályos!

Hogyan terjed a siker?

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószer-ellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?

Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.

Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 1170 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1170 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2017. 10. 10.
Terjedelem 280 oldal
ISBN 9789633044407

A szerzőről

Jonah Berger

Jonah Berger a Pennsylvaniai Egyetem Wharton Üzleti Iskolájának marketingprofesszora. A viselkedésváltozás, a társas befolyásolás és az információ szóbeszéd útján való terjedésének világszerte elismert kutatója, többek között azt vizsgálja, hogyan válnak népszerűvé termékek, eszmék és magatartásformák.

Korábbi kötetei, a Ragályos! és a Láthatatlan befolyás című bestsellerek a HVG Könyvek kiadásában jelentek meg magyarul. Cikkeit vezető tudományos folyóiratokban, és a The New York Times, a The Wall Street Journal és a Harvard Business Review oldalain publikálja. Több száz szervezet – köztük a Google, az Apple, a Nike, valamint a Bill & Melinda Gates Alapítvány – munkáját segíti marketing-tanácsadóként.

A Fast Company magazin szerint az üzleti világ egyik legkreatívabb személyisége, munkája több ízben is szerepelt a The New York Times „Year in Ideas” (Az év ötletekben elmesélve) című összeállításában.