30%
3900 Ft
Internetes ár: (-30%) 2730  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 2730  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 1-2 munkanap
Formátum puhatáblás
Megjelenés 2017.10.10.
Terjedelem 0 oldal
ISBN 9789633044407

Jonah Berger

Ragályos!

Hogyan terjed a siker?

Mitől válik elsöprően népszerűvé egy száz dollárba kerülő szendvics, miért sülnek el visszafelé a kábítószer-ellenes reklámok, és miért osztja meg több mint 200 millió ember egy első ránézésre unalmas turmixgép videóját?

Jonah Berger, a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora egy évtizede kutatja, vajon miért terjednek bizonyos ötletek jobban másoknál. Könyvében bemutatja a ragályosság törvényszerűségeit, amelyek a különböző termékekre és szolgáltatásokra ugyanúgy érvényesek, mint a szervezetekben terjedő ötletekre és a társadalmi változásokra.

Szemléletes történetei megmutatják, hogy milyen szempontok szerint működik a viralitás, és a 6 könnyen érthető és követhető alapelv segítségével mi magunk is saját termékeink, ötleteink szolgálatába állíthatjuk a szóbeszéd erejét.

A szerzőről

Jonah Berger

Jonah Berger a Wharton Üzleti Iskola marketingprofesszora a Pennsylvaniai Egyetemen.

Több mint 15 éve tanulmányozza a társas befolyásolás folyamatát, illetve az ötletek és termékek hírének terjedését. A Wharton legnépszerűbb online kurzusának előadója, több tucat tudományos cikk szerzője és számos Fortune 500-as cég tanácsadója.

Ragályos! Hogyan terjed a siker? és az Invisible Influence: The Hidden Forces that Shape Our Behaviour című könyvek szerzője.

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo