A kiválasztott termék a kosárba került!
Az e-könyvet a vásárlás után a menüben a profil fül alatt éri el.
A kiválasztott termék a kosárba került!
Biztos hogy ki szeretnéd törölni a profilodat?
A fiók törlése eltávolítja a profiljához tartozó összes adatot, melynek visszaállítására nem lesz lehetőség a későbbiekben.

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?
A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:
„Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.”
Kaszás György tréner és coach, a McCann Erickson Budapest Reklámügynökség egyik alapító tagja és egykori vezető kreatívigazgatója. Több mint húszéves tapasztalattal rendelkezik a nyilvános beszéd, a prezentáció és a kreatív problémamegoldó gondolkodási módszerek oktatásának területén.
Eseti, illetve egyéni felkészítéseket tart felső- és középvezetőknek prezentációkra, előadásokra, emellett csoportok képzésével is foglalkozik. Szívügye a hazai nyilvánosbeszéd-kultúra általános színvonalának emelése, az iskolás korosztálytól kezdve egészen az üzleti szféráig.
Egyéni készségauditokat végez nyilvánosbeszéd-előadók készségeinek felmérésére, amelyek alapján készülnek el és valósulnak meg az érintettek fejlesztési, képzési tervei. Kommunikációs, kritikai és kreatív gondolkodás témákban szakmai fórumok felkért előadója, szakkönyvek szerzője.
A HVG Könyveknél eddig megjelent kötetei: Reklámcsinálás (2014), Gondolkodjunk, mert vagyunk! (2011).
További információ: a-prezentacio-muveszete.hu, cdkaszas.hu
| Borító ár: | 5900 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 2950 Ft |
|
|
5015 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
4720 Ft |
|---|
| Borító ár: | 6900 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 2760 Ft |
|
|
5865 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
5520 Ft |
|---|
| Borító ár: | 6900 Ft |
|---|---|
|
|
5865 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
5520 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4990 Ft |
|---|---|
|
|
4242 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3992 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4200 Ft |
|---|---|
|
|
3570 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
|---|
A továbblépéshez jelentkezzen be, vagy ha még nincs felhasználója, regisztráljon!
RegisztrálokA kiválasztott terméket sikeresen hozzáadtuk a kedvencek listádhoz.
Tovább a kedvenceimhez!