15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20 %) 3360  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás
Formátum puhatáblás ragasztott
Megjelenés 2014.11.12.
Terjedelem 328 oldal
ISBN 9789633041949

Kaszás György

Reklámcsinálás

A kis adrenalinjáték

Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?

 

A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:

 

„Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.”

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo