Borító ár: | 3500 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2625 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2625 Ft |
---|
Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?
A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:
„Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.”
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3150 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3150 Ft |
---|