A Wall Street farkasának értékesítési módszereOlvasson bele könyvünkbe!

A Wall Street farkasának értékesítési módszere

Meggyőzés és befolyásolás mesterfokon

Mit kezdjünk az értékesítés során felmerülő kifogásokkal?
Hogyan zárjunk le minél több üzletet sikeresen?
Miként érjünk el folyamatos ügyfél-elégedettséget?

 

Mindennap mindannyian „eladunk”: egy terméket, egy szolgáltatást, egy új projekttervet a főnökünknek, vagy egy állásinterjún akár saját magunkat is. Ehhez kínál profi segítséget könyvében Jordan Belfort, akit Leonardo DiCaprio alakítása tett emlékezetessé a Martin Scorsese által rendezett .
Egyenes vonalú értékesítési rendszere egy lépésről lépésre felépülő módszer, amellyel ő maga és csapata is mesés vagyonra tettek szert. Az elmúlt években Belfort az etikus értékesítés jegyében átdolgozta a módszert, és most végre könyv formában is megismerteti velünk átütő erejű újításait, bevált stratégiáit és tippjeit. Sajátos stílusában, konkrét példákkal mutatja be, miként irányíthatunk hatékonyan minden értékesítési helyzetet életünk minden területén.

 

„Minden, amit rólam mondanak, igaz. Azok közé a született kereskedők közé tartozom, akik képesek jeget eladni egy eszkimónak, olajat egy arabnak, disznóhúst egy rabbinak vagy bármi mást, ami csak eszünkbe jut. [...] Vannak még néhányan, akik nagyjából olyanok, mint én. Annak, hogy csak nagyjából olyanok, egy másik becses adottságom az oka: egy sokkal ritkább és értékesebb adottság, amely óriási előnyökkel kecsegtet mindenkit. Olvasómat is beleértve. De mi is ez a csodálatos tehetség?  Egészen egyszerűen az a képesség, hogy szinte azonnal első osztályú üzletkötőt faragok bárkiből.”

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3150 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3150 Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nem rendelhető
Várható szállítás: Nem rendelhető
Borító Kemény kötés
Megjelenés 2018. 10. 04.
Terjedelem 280 oldal
ISBN 9789633047101

A szerzőről

Jordan Belfort

Jordan Belfort több mint ötven vállalat tanácsadójaként a világ egyik legismertebb és legsikeresebb értékesítési szakembere.
Életét és módszerét számos újság, többek között a The New York Times, a The Wall Street Journal és a The Times hasábjairól, illetve a sikereiről és bukásáról készült
filmből is ismerhetjük. A Wall Street farkasa (The Wolf of Wall Street) és a Catching the Wolf of Wall Street (Hajsza a Wall Street farkasa után) című könyvek szerzője.