Az alkotás rutinja Olvasson bele könyvünkbe!

Az alkotás rutinja

A kreatív hatásgyakorlás titkai

Bízol magadban eléggé, hogy kreativitásodat másoknak is megmutasd?

Napjainkban mindannyiunktól kreativitást várnak: eredeti megoldásokat és ötleteket, méghozzá „parancsra”. Ettől azonban nem kell megijednünk. Az alkotás ugyanis nem csak a tehetséges művészek kiváltsága. Mindenki, aki változást hoz a világba, vagy aki problémákat old meg egyedi módon – alkot valamit. Mindegy, hogy másokat akarunk vezetni, írni szeretnénk vagy énekelni, esetleg egy terméket akarunk eladni valakinek, ahhoz előbb le kell térnünk a járt útról.

Nem a végeredmény számít igazán, hanem a napi rendszerességű alkotás, az alkotói rutin elsajátítása és követése – a megismételhető, produktív és kreatív tevékenység. Ehhez nyújt inspirációt gondolatébresztő történeteivel Seth Godin, a világ egyik legsikeresebb marketingszakértője. Provokatív igazságokat tár elénk, hogy felismerjük: a fejlődés, kapcsolódás, szolgálat és merészség minden eddiginél nagyobb szerephez jut a kreatív energiák mozgósításában.


„Megszoktuk, hogy a megfelelő pillanatra, érzelemre, múzsára várunk, miközben elbújunk a kifogásaink mögé, esetleg még sajnáljuk is magunkat az alkotói válság puha takarója alá bújva. Seth kirángat az édes kis hazugságokból, de olyan útravalót ad, hogy végül hálásak leszünk neki ezért. Ahogy a szerencsének is elébe kell menni, úgy a flow-élmény is csak akkor érkezik meg, ha beépítjük a napi rutinunkba. Most végre kiderül, azt hogyan is kell. A kreativitás nem érzés, hanem tett. Ha nem csinálod, nem történik. Csináld!”

- Karácson Tamás, Fluor

„Az alkotás rutinja kivételes precizitással célozza meg, és sokkal jobb elképzelésekkel cseréli fel a kreatív folyamattal kapcsolatos, közkeletű tévhiteinket. Új dolgok létrehozására, tudásunk és készségeink csiszolására ösztönöz, és arra, hogy megosszuk másokkal az alkotásunkat, amelyre büszkék lehetünk. Olvasd el!”

- Tobi Lutke, a Shopify vezérigazgatója

„Az alkotás rutinja világossá teszi: az akadályokról sok esetben kiderül, hogy valójában segítik a mű létrejöttét. A varázslat lehet, hogy a színpad mögül érkezik, onnan, ahol a kemény munka zajlik.”

- Peter Gabriel

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 2730 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2021. 02. 16.
Terjedelem 288 oldal
ISBN 9789635650316

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com