Egy év a világ legboldogabb országábanOlvasson bele könyvünkbe!

Egy év a világ legboldogabb országában

Hogyan éljünk dán módra

Fedezd fel a dán boldogság titkát!

Miért tartják a dánokat a világ legboldogabb népének? Csak szerencsések, vagy van valami, amit jobban csinálnak, mint mi? Helen Russell, egy londoni magazin szerkesztője, úgy dönt, hogy utánajár ennek, amikor férje egy vidéki dán állást kap. Helen maga mögött hagyja a londoni nyüzsgést, a végtelen munkanapokat és a feszültséget, hogy egy év alatt megismerje a dán boldogság titkát.

A „Egy év a világ legboldogabb országában” humorral és őszinteséggel vezet be a dán életstílus rejtelmeibe. A téli depresszió leküzdésétől kezdve a hygge (az otthonosság és meghittség művészete) gyakorlásán át egészen a dán gasztronómia és gyereknevelési szokások megismeréséig, Helen minden területet alaposan feltérképez.

Ez a szórakoztató és elgondolkodtató könyv nemcsak a dánok boldogságának kulcsait mutatja be, hanem arra is rávilágít, hogyan vehetjük át mi is ezt a szemléletet. Ha szeretnél egy kis dán nyugalmat és életörömöt csempészni a mindennapjaidba, ez a könyv neked szól! Kezdd el még ma – elérhető e-könyv formában is!

Borító ár: 3500 Ft
Korábbi ár: 2625 Ft
Aktuális ár: 2975 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2800 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Puha kötés
Méret 145x210 mm
Megjelenés 2020. 04. 30.
Terjedelem 354 oldal
ISBN 9789633049266

A szerzőről

Helen Russell

Helen Russell brit újságíró, bestseller szerző és előadó. Olyan magazinoknak és újságoknak ír, mint a The Times és The Sunday Times, a Telegraph, az Independent, a National Geographic, a The Wall Street Journal, az Observer, a Metro, a Grazia és a Stylist. Eddig megjelent hat könyvét 21 nyelvre fordították le, magyarul a HVG Könyveknél megjelent könyvei: Egy év a világ legboldogabb országában (2020.), Boldogságatlasz (2020.), Hogyan neveljünk vikingeket? (2024. szeptember).
Világszerte tart előadásokat a boldogságról, változásról, munkahelyi kultúráról és arról, hogy mit tanulhatunk más népektől az érzelmeink kezeléséről – olyan szervezetek számára, mint a Google, a LEGO, a Novo Nordisk, a The Economist és a Carlsberg. TED-előadásait és Action for Happiness előadását több mint félmillióan nézték meg.