15%
4500 Ft
Internetes ár: (-15%) 3825  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20 %) 3600  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 1-2 munkanap
Formátum keménytáblás, cérnafűzött
Megjelenés 2007.01.01.
Terjedelem 266 oldal
ISBN 9789639686205

Chris Anderson

Hosszú farok

A végtelenválaszték átírja az üzlet szabályait

Az online korszakba lépve végérvényesen megváltoztak a kereskedelem játékszabályai. A sikertermékek már nem képviselnek olyan gazdasági hatalmat, mint korábban. És vajon hová mennek a hűtlen fogyasztók? Úgy szóródnak szét, ahogy a piac is számtalan apró szegmensre darabolódik fel. A Google, Amazon, iTunes és eBay csak néhány példa arra, hogy a kis piacok összessége bizony jól kiaknázható. A HVG Könyvek kötete korunk meghatározó üzleti tanulmánya.

A szerzőről

Chris Anderson

Chris Anderson
Chris Anderson a TED elnöke és vezető kurátora. Oxfordban szerzett diplomát, majd újságírónak tanult. Vállalkozóként több mint száz sikeres magazint és weboldalt indított útjára, mielőtt minden figyelmével a TED felé fordult, amelyet nonprofit szervezetével közösen 2001-ben vásárolt meg. A TED szlogenje – „megosztásra érdemes gondolatok” – mára nemzetközi jelszóvá vált. New Yorkban él. 
 
Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo