Mindenki számít

Mindenki számít

Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban!

A bizonytalan gazdasági helyzet, a távmunka elterjedése és az elbocsátások destabilizálhatják a munkahelyi közösségeket. Válaszként a vezetők gyakran szigorú ellenőrzéssel és erőteljes irányítással próbálják fenntartani a rendet. Ennek következtében a munkatársak gyakran úgy érzik, hogy csak a szakmai képességeikre van szükség, és nem értékelik őket teljes emberként. Ez sokakat arra késztet, hogy a „csendes felmondást” válasszák, vagyis lelkileg kivonuljanak a munkából, és csak a minimális erőfeszítést tegyék bele a feladataikba.
Azonban ez nem szükségszerű. Seth Godin, a neves üzleti tanácsadó, megvilágítja, mi húzódik meg ezen tendenciák mögött, és arra ösztönöz, hogy újraértelmezzük a munkavégzést és a vezetést egy emberközpontú, bizalmon alapuló megközelítésben. A választás a mi kezünkben van: Beletörődünk az ipari kapitalizmus kiábrándító következményeibe, ahol az embereket eldobható eszközökként kezelik, és vakon rohanunk az MI által gerjesztett versenyben? Vagy inkább összefogunk, megbízunk egymásban, és olyan szervezeteket építünk, ahol a közösség javára végzett, testhez álló munkával érhetjük el a legjobb eredményeket? Godin szerint az utóbbi út az, amely hosszú távon sikerhez és valódi elégedettséghez vezet.


„Hiszek a kreativitásban, az emberségben. Hiszek abban, hogy ha leváltjuk a vakon követett parancsok világát, képesek lehetünk valami nagyobbra, többre. Hogy lehet közös a belső zene, amely meghatározza, hogy hova tartozunk, és általa együtt tudjuk játszani a fontosság dalát. Seth ismét felnyitja a szemeket olyan gondolatokkal, amelyeket minden vállalkozás ars poeticájává tennék.”
Karácson Tamás, Fluor


Borító ár: 4500 Ft
Korábbi ár: 3150 Ft
Aktuális ár: 3825 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3600 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2024. 06. 04.
Terjedelem 248 oldal
ISBN 9789635654819

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com