Mindenki számít

Tanuljunk meg (újra) hinni a csapatokban!

„Az ember nem csupán erőforrás. Az ember a lényeg.”
A bizonytalan gazdasági környezet, a távmunka, az elbocsátások szétzilálhatják a munkahelyi közösségeket. A vezetők válaszul gyakran erőből, szigorú ellenőrzésekkel igyekeznek fenntartani az irányítást. A munkatársak sokszor érzik úgy, hogy csak a képességeikre van szükség, nem a teljes emberre – és a „csendes felmondást” választják, vagyis lélek nélkül, csak a minimumot teszik bele a feladataikba.
De ennek nem kell így lennie.
Seth Godin, a legendás üzleti tanácsadó, felfedi, mi áll e tendenciák hátterében, és a munkavégzés és a vezetés emberközpontú, bizalmon alapuló újraértelmezésére inspirál. A választás rajtunk áll: Elviseljük az ipari kapitalizmus csömörét, eldobható eszközként kezeljük az embereket, és vakon száguldunk tovább az MI gerjesztette versenyben? Vagy összefogunk, megbízunk egymásban, és olyan szervezeteket építünk, amelyekben testhez álló munkát végezhetünk a közösség érdekében, és így a lehető legjobb teljesítményt nyújtjuk.

Borító ár: 4500 Ft
Bevezető ár: 3375 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3375 Ft
Előrendelem
Elérhetőség: Nincs készleten, előrendelhető
Várható megjelenés: 2024-06-03
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2024. 06. 03.
Terjedelem 250 oldal
ISBN 9789635654819

A szerzőről

Seth Godin

Író, üzletember, vállalkozó, kommunikációs zseni.
Miután a Yahoo! 1998-ban 30 millió dollárért megvette Yoyodine nevű online startup-ját, Godin a Yahoo! online marketing részlegének elnökhelyetteseként dolgozott.
Eddig 17 könyve jelent meg, melyeket 35 nyelvre fordítottak le. Könyveiben az új vállalkozási lehetőségekről, ötletek terjesztéséről, marketingről, vezetésről, változásról és változtatásról ír egyedülállóan inspiráló és szellemes stílusban.
A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója, sokak szerint a XXI. század egyik legjobb előadója. Millióknak tartott és tart előadásokat nyilvános eseményeken és olyan cégeknél, mint a Disney, a Cadillac, az eBay, a Google, az Amazon, a Microsoft és az Adobe.