Miért dolgozzunk „állandó béta üzemmódban”? Hogyan válhat kedvtelésünk hivatássá? Mi mindennel járulhatnak hozzá mások képességeink kibontakoztatásához?
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Jocelyn K. Glei és Tony Schwartz mutatja be a gyökeresen átalakult munkaerőpiacon bevált stratégiáit. Ehhez kapunk praktikus tippeket a karrierlehetőségeink megteremtése, az önfejlesztés, a networking és a kockázatvállalás témájában. Hasznos útravaló, hogy ne csupán sodródjunk a munka világában, hanem megelégedéssel végezzük a küldetésünknek érzett feladatokat.
A 99U
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.
A sorozat további kötetei:
Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból! – Szakértelem, kockázatvállalás, fantasztikus karrier
Alkossunk maradandót! – Az értékteremtő vállalkozás felépítése
A Behance
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
www.behance.com