Jocelyn K. Glei

Tartsuk kézben hétköznapjainkat!

Tartsuk kézben hétköznapjainkat!

Napi rutin, fókusz és ötleteink megvalósítása

Hogyan valósítsuk meg jobbnál jobb ötleteinket?
Hogyan egyeztessük össze a technológia korának kihívásait az alkotótevékenységgel?
Miként tudunk hivatásunkra fókuszálni egy merőben új környezetben?
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Stefan Sagmeister és Seth Godin mutatja be szemléletmódját, valamint világunk és munkakörnyezetünk újdonsült kihívásaira kialakított stratégiáját. Egyszerűen alkalmazható, praktikus tippjeik segítségével gondolhatjuk újra saját munkamódszereinket és tehetjük ismét hatékonnyá a hétköznapokat, hogy ötleteink ne csak megszülessenek, de meg is valósuljanak.
 
Szerkesztette: Jocelyn K. Glei
Előszó: Scott Belsky, A Behance alapítója
 
A BEHANCE
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
 
A 99U
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.
 
Borító ár: 2900 Ft
Aktuális ár: 2175 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2175 Ft
Készletfigyelés
Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból

Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból

Szakértelem, kockázatvállalás, karrierépítés

Miért dolgozzunk „állandó béta üzemmódban”? Hogyan válhat kedvtelésünk hivatássá? Mi mindennel járulhatnak hozzá mások képességeink kibontakoztatásához?
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Jocelyn K. Glei és Tony Schwartz mutatja be a gyökeresen átalakult munkaerőpiacon bevált stratégiáit. Ehhez kapunk praktikus tippeket a karrierlehetőségeink megteremtése, az önfejlesztés,  a networking és a kockázatvállalás témájában. Hasznos útravaló, hogy ne csupán sodródjunk a munka világában, hanem megelégedéssel végezzük a küldetésünknek érzett feladatokat.
 
A 99U
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.  
 
A sorozat további kötetei:
Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból! – Szakértelem, kockázatvállalás, fantasztikus karrier
Alkossunk maradandót! – Az értékteremtő vállalkozás felépítése
 
A Behance
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
www.behance.com
Borító ár: 2900 Ft
Aktuális ár: 2175 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2175 Ft
Kosárba
Alkossunk maradandót!

Alkossunk maradandót!

Az értékteremtő vállalkozás felépítése

Miként tegyük termékünket egyúttal vonzó üggyé is?
Miért előnyös a márkaépítés szempontjából, ha átláthatóvá tesszük a cégünket?
Hogyan vonjuk be vevőinket a történetünkbe?
 
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Seth Godin és Simon Sinek mutatja be, hogyan kamatoztassuk kreativitásunkat az üzleti életben. Praktikus tippeket kapunk a vállalkozásunk céljának meghatározása, a termék(élmény)fejlesztés, az ügyfeleink szolgálata és a csapatvezetés témájában. Páratlan segítség, hogy valódi hatást gyakorolhassunk a számunkra legfontosabb területeken.
 
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.  
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
 
A sorozat további kötetei:
 
Tartsuk kézben hétköznapjainkat! – Napi rutin, fókusz és ötleteink megvalósítása
Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból! – Szakértelem, kockázatvállalás, fantasztikus karrier
 
www.behance.com 
Borító ár: 2900 Ft
Aktuális ár: 2175 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2175 Ft
Kosárba
E-könyv – Tartsuk kézben hétköznapjainkat!

E-könyv – Tartsuk kézben hétköznapjainkat!

Napi rutin, fókusz és ötleteink megvalósítása

Hogyan valósítsuk meg jobbnál jobb ötleteinket?
Hogyan egyeztessük össze a technológia korának kihívásait az alkotótevékenységgel?
Miként tudunk hivatásunkra fókuszálni egy merőben új környezetben?
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Stefan Sagmeister és Seth Godin mutatja be szemléletmódját, valamint világunk és munkakörnyezetünk újdonsült kihívásaira kialakított stratégiáját. Egyszerűen alkalmazható, praktikus tippjeik segítségével gondolhatjuk újra saját munkamódszereinket és tehetjük ismét hatékonnyá a hétköznapokat, hogy ötleteink ne csak megszülessenek, de meg is valósuljanak.
 
Szerkesztette: Jocelyn K. Glei
Előszó: Scott Belsky, A Behance alapítója
 
A BEHANCE
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
 
A 99U
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.
 
Borító ár: 2610 Ft
Aktuális ár: 1958 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1958 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!
E-könyv – Alkossunk maradandót!

E-könyv – Alkossunk maradandót!

Az értékteremtő vállalkozás felépítése

Miként tegyük termékünket egyúttal vonzó üggyé is?
Miért előnyös a márkaépítés szempontjából, ha átláthatóvá tesszük a cégünket?
Hogyan vonjuk be vevőinket a történetünkbe?
 
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Seth Godin és Simon Sinek mutatja be, hogyan kamatoztassuk kreativitásunkat az üzleti életben. Praktikus tippeket kapunk a vállalkozásunk céljának meghatározása, a termék(élmény)fejlesztés, az ügyfeleink szolgálata és a csapatvezetés témájában. Páratlan segítség, hogy valódi hatást gyakorolhassunk a számunkra legfontosabb területeken.
 
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.  
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
 
A sorozat további kötetei:
 
Tartsuk kézben hétköznapjainkat! – Napi rutin, fókusz és ötleteink megvalósítása
Hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból! – Szakértelem, kockázatvállalás, fantasztikus karrier
 
www.behance.com 
Borító ár: 2610 Ft
Aktuális ár: 1958 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
1958 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!