Segítsük kibontakozni gyerekeinket

Segítsük kibontakozni gyerekeinket

Kitartás, kíváncsiság és a személyiségben rejlõ erõ

Miért teljesítenek egyes gyerekek kiválóan, és miért botladoznak mások? Mit tehetünk azért, hogy gyerekeink megállják a helyüket az életben?

Az elmúlt években oktatók, pszichológusok, idegtudósok és közgazdászok sora jutott arra a következtetésre, hogy a gyerekek fejlődésében nem az számít, mennyi információt tudunk az agyukba gyömöszölni. Sokkal fontosabb, hogy segítsük kibontakozni bennük a kitartást, az önuralmat, a kíváncsiságot, a lelkiismeretességet, az állhatatosságot és az önbizalmat.

Paul Tough újságíró, és egyben aggódó apa, összegyűjtötte a legújabb tapasztalatokat és eredményeket, hogy együtt gondolkozhassunk arról, hogyan változtathatunk a gyereknevelés rossz beidegződésein.

Rendkívül izgalmas, hiteles olvasmány minden szülőnek, nevelőnek, tanárnak és politikusnak, aki felelősséget vállal gyerekeink jövőjéért.

Borító ár: 4900 Ft
Aktuális ár: 3675 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3675 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Puha kötés
Megjelenés 2013. 04. 03.
Terjedelem 300 oldal
ISBN 9789633041178

A szerzőről

Paul Tough

Paul Tough oktatással foglalkozó újságíró, a Whatever It Takes: Geoffrey Canada’s Quest to Change Harlem and America, a Segítsük kibontakozni gyerekeinket! Kitartás, kíváncsiság és a személyiségben rejlő erő, valamint az Adjunk esélyt a gyerekeknek! Hogyan segítsük a hátrányból indulókat? című könyvek szerzője. A The New York Times Magazine közreműködője, és rendszeres munkatársa a This American Life című állami rádióműsornak. Cikkei a The New Yorkerben, a The Atlanticben, a GQ-ben és az Esquire-ben jelentek meg. Dolgozott szerkesztőként a The New York Times Magazine-nél és producerként a This American Life-nál. Az Open Letter internetes magazin alapító szerkesztője. Feleségével és két fiával a New York-i Montaukban él. Bővebben információ található róla a paultough.com oldalon, illetve a Twitteren a @paultough címen.