Minden marketinges sztorizik

Egy jó történettel minden eladható

A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.

Borító ár: 3200 Ft
Aktuális ár: 2720 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2560 Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nem rendelhető
Várható szállítás: Nem rendelhető
Borító Kemény kötés
Méret 125x176 mm
Megjelenés 2011. 01. 01.
Terjedelem 260 oldal
ISBN 9789633040508

A szerzőről

Seth Godin

Író, üzletember, vállalkozó, kommunikációs zseni.
Miután a Yahoo! 1998-ban 30 millió dollárért megvette Yoyodine nevű online startup-ját, Godin a Yahoo! online marketing részlegének elnökhelyetteseként dolgozott.
Eddig 17 könyve jelent meg, melyeket 35 nyelvre fordítottak le. Könyveiben az új vállalkozási lehetőségekről, ötletek terjesztéséről, marketingről, vezetésről, változásról és változtatásról ír egyedülállóan inspiráló és szellemes stílusban.
A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója, sokak szerint a XXI. század egyik legjobb előadója. Millióknak tartott és tart előadásokat nyilvános eseményeken és olyan cégeknél, mint a Disney, a Cadillac, az eBay, a Google, az Amazon, a Microsoft és az Adobe.