A Bezos-módszerOlvasson bele könyvünkbe!

A Bezos-módszer

Az Amazon alapítójának sikeres kommunikációs eszközei és stratégiái

Mi a közös a dalszövegírásban és az üzleti kommunikációban?
Miért tilos a PowerPoint használata az Amazon felső vezetői értekezletein?
Mi az „álsajtóközlemény”, és hogyan alkalmazhatjuk elképzeléseink meggyőző bemutatására?

Carmine Gallo könyve mélyrehatóan elemzi Jeff Bezos, az Amazon alapítójának szövegalkotási stratégiáit, bemutatva, hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül és hatékonyabban eladni ötleteinket az üzleti kommunikáció területén. Gallo Bezos nyilvános beszédeit, részvényeseknek írt leveleit és e-mailjeit vizsgálja, valamint a vállalat korábbi vezetőivel folytatott beszélgetések alapján ismerteti az általuk használt kommunikációs eszközöket, amelyeket az Amazon volt dolgozói sikeresen alkalmaztak saját vállalkozásaikban.


A könyv szemléletes példák és gyakorlati tanácsok segítségével tanít meg arra, hogyan prezentáljunk érthetően egészen komplex adatokat, és hogyan építsünk lelkesítő narratívát mondanivalónk köré. Az itt található gyakorlatok révén fejleszthetjük előadói és íráskészségünket, lehetővé téve, hogy hatékonyabb prezentációkat tartsunk, ütősebb projektbemutatókat és leveleket írjunk, valamint eredményesebben kommunikáljunk munkatársainkkal, üzleti partnereinkkel és ügyfeleinkkel. Ezek az új kommunikációs eszközök és módszerek hozzájárulhatnak szervezetünk sikeréhez és javíthatják üzleti kommunikációnk hatékonyságát.

„Jeff Bezos részvényeseknek írt első levele minden vállalkozó számára kötelező olvasmány. Egy mappában tartom az asztalomon, és évente legalább egyszer újraolvasom. Carmine Gallo több mint két évtized Bezos-levelei alapján feltárja azokat az írói és kommunikációs stratégiákat, amelyeket mindenkinek el kellene sajátítania, akinek van mondanivalója.”
Marc Randolph, a Netflix társalapítója és első vezérigazgatója

„Carmine ezúttal a látnoki képességekkel megáldott vállalatvezetőre, Jeff Bezosra fókuszál. Az Amazon-alapító írásainak és beszédeinek hatalmas gyűjteményét elemezve olyan egyedi és jól hasznosítható következtetésekre jut, amelyek segítségével tökéletesíthetjük kommunikációs készségeinket. Minden vezető számára erősen ajánlott!”
James Stavridis nyugalmazott tengernagy, a NATO volt európai főparancsnoka

„Gallo a legapróbb részletekig feltérképezi Bezos kommunikációs módszerét a történet felépítésétől a hatásos meggyőzésig, középpontba állítva a legfontosabbat: az egyszerűséget.”
The New York Times

Carmine Gallo népszerű előadó és újságíró, a Forbes, az Inc és a Harvard Business Review munkatársa, a Harvard oktatója. A Gallo Communications Group elnöke, a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft, a Walmart és más márkák kommunikációs tanácsadója. Számos bestseller szerzője, magyarul megjelent művei a Storytelling, a TED-előadások, a Steve Jobs, az innováció mestere, illetve a Steve Jobs, a prezentáció mestere.
További információk: carminegallo.com
Twitter: @carminegallo

Borító ár: 6500 Ft
Aktuális ár: 4875 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
4875 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 160x235 mm
Megjelenés 2024. 02. 20.
Terjedelem 344 oldal
ISBN 9789635653409

A szerzőről

Carmine Gallo

Carmine Gallo népszerű előadó és újságíró, a Forbes, az Inc és a Harvard Business Review munkatársa, a Harvard oktatója. A Gallo Communications Group elnöke, a Cisco, a Coca-Cola, az Intel, a Microsoft, a Walmart és más márkák kommunikációs tanácsadója. Számos bestseller szerzője, magyarul megjelent művei a Storytelling, a TED-előadások, a Steve Jobs, az innováció mestere, illetve a Steve Jobs, a prezentáció mestere.
További információk: carminegallo.com
Twitter: @carminegallo