15%
3600 Ft
Internetes ár: (-15%) 3060  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20 %) 2880  Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nincs készleten

Formátum keménytáblás, védőborítóval
Megjelenés 2006.01.01.
Terjedelem 240 oldal
ISBN 9789639686045

Paul Garrison

Exponenciális marketing

A vállalatok marketingtevékenységének megújítása mindenütt időszerű - de talán sehol sincs akkora szükség a továbblépésre, mint a közép-kelet-európai országok gyorsan fejlődő gazdaságaiban. A térséget jól ismerő marketingszakemberként Paul Garrison sokat tett a helyi marketingkultúra felvirágoztatásáért. Exponenciális marketingje nemcsak elméletben vázolja, de esettanulmányaival is bizonyítja, hogy a térség marketingszakembereinek érdemes a mércét az eddigieknél magasabbra helyezni. Az Exponenciális marketing alapján készített stratégia biztos talajra épít: a fogyasztói igények mélyebb ismeretére, releváns márkaelőnyökre és tisztán megfogalmazott üzleti célokra. Ne azon töprengjünk, hogyan hozhatnák be a Nyugatot, inkább azon gondolkodjunk, hogy folyamatos változásban levő környezetükben hogyan lehet ugrásszerű előrehaladást elérni! A növekedés fenntartása minden vállalat számára komoly feladat. Paul Garrison sok év sikeres marketing-pályafutásának tapasztalataira támaszkodva osztja meg olvasóival a marketingvezérelt növekedés receptjét. A könyv - nem utolsósorban rövid esettanulmányaira is építve - hasznos olvasmánya lehet mind a fiatal szakembereknek, mind a tapasztalt vezetőknek, akik növekedési stratégiák mellett kötelezik el magukat. Bauer András egyetemi docens, a Marketing tanszék vezetője, Budapesti Corvinus Egyetem Paul Garrison újraértelmezi a marketinggel és a stratégiai gondolkodással kapcsolatos eddigi elképzeléseinket. Exponenciális marketing című könyvében arra ösztönöz minden márkatulajdonost, hogy gondolkodásuk fókuszába a fogyasztót - és csakis a fogyasztót helyezzék; a márkához kapcsolódó minden egyéb tényező csak másodlagos. Szerinte a siker titka az, hogy a fogyasztóközpontú marketinges gondolkodást a cégen belül ne csak a marketingosztály munkatársai, de a recepcióstól a vezérigazgatóig minden egyes ember magáénak érezze. Az Exponenciális marketing egy vérbeli profi szakember szellemes, szórakoztató, jól megírt munkája. Kötelező olvasmány nemcsak marketingszakemberek számára, hanem mindenkinek, aki a kommunikáció területén dolgozik.

Hozzászólások

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo