Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?
Mit és hogyan mondjunk vezetőként, hogy hitelesek legyünk a médiában?
Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?
A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig ma már bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.
Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, gyakorlatias kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, hogyan használjuk a krízisforgatókönyvet, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.
„Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns.”
Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikációs tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő
A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzelfogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is.”
Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
„Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv.”
Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója
„Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel ötvözi.”
Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója
BŐHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója és óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.
Borító ár: | 3900 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2925 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2925 Ft |
---|
Miért olyan népszerű kommunikációs fegyver a karaktergyilkosság?
Melyek a leggyakrabban alkalmazott sémák?
Hogyan lehet újraépíteni a jó hírnevet egy-egy lejárató akció után?
A lejáratás, a személyes reputáció sárba döngölésére tett kísérlet nem újkori „találmány”. A karaktergyilkosság közel egyidős az emberiséggel, Egyiptomtól az ókori Görögországon át az antik Rómáig a hatalomra törő ellenfelek eszköze volt, és az is maradt mind a mai napig. Ugyanakkor a hitelfosztásnak nem kizárólag ismert emberek, politikusok eshetnek áldozatul. A lejáratás jelen van a hétköznapokban, a gazdasági életben, a munkahelyeken, a családban, szűkebb és tágabb közösségeinkben.
Az olvasmányos kötetből nemcsak a karaktergyilkosság hatásmechanizmusát ismerhetjük meg, de azt is, hogyan lehet hatékonyan küzdeni a lejáratás ellen. A szerző az egyes történelmi korok jellegzetes esetein vezet végig egészen a legfrissebb közéleti botrányokig, magánéleti párhuzamokig, a reputáció helyreállítását célzó lépésekig.
„»Valaki megrágalmazhatta Josef K.-t, mert noha semmi rosszat sem tett, egy reggel letartóztatták.« Így kezdődik Franz Kafka A per című regénye, és mai kor olvasója pontosan tudja: Josef K. karaktergyilkosság áldozata lett. Digitalizált korunkban valódi ítélőszékre sincs szükség: mindenki kerülhet a vádló, az áldozat és bíró szerepébe is. Bőhm Kornél tudományos alapossággal, mégis szórakoztatóan, közérthető példák alapján mutatja be a karaktergyilkosság természetét. Igazán aktuális könyv egy igazi szakértőtől.”
Nyáry Krisztián, író, kommunikációs szakértő
„Karaktergyilkosság. Rémisztően hangzik pedig nap, mint nap találkozunk vele. A legtöbben talán azt hiszik, hogy mindez a hollywoodi filmek és sorozatok sajátja, pedig elég kinyitnunk egy napilapot vagy belenéznünk a hírműsorokba. Bőhm Kornél hazánk egyik legtapasztaltabb és legismertebb válságkommunikációs szakembereként járja körbe a témát. Reményeim szerint többen forgatják majd olyanok, akik érteni szeretnék a körülöttük zajló világot és nem alkalmazni a benne leírtakat. Kornél tájékozottsága és világlátása különös megvilágításba tud helyezni máskor oly egyértelmű dolgokat is. Az, hogy komoly szakmai gondolatait képes közérthető nyelven közzétenni, különösen hiánypótlóvá és értékessé teszi művét.”
Kende-Hofherr Krisztina, a személyes márkaépítés szakértője, az amerikai típusú sztármenedzsment hazai megalapítója
Borító ár: | 4200 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 3150 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
3150 Ft |
---|
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket?
Mit és hogyan mondjunk vezetőként, hogy hitelesek legyünk a médiában?
Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait?
A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig ma már bárki világgá kürtölheti rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható kommunikáció alapelveivel.
Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló, gyakorlatias kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen elveket kövessünk, ha már megvan a baj, hogyan használjuk a krízisforgatókönyvet, és utólag miként érdemes levonni a tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt is teremthetünk.
„Többször kezeltem mások válságait, néha még sikerrel is. A magam kríziseivel viszont mindig nehezen boldogultam. A tanácsadó különösen kényes arra, hogy tanácsért kihez forduljon. Bőhm Kornél véleményét bármikor szívesen kikérném, mert pont olyan, mint a könyve: okos, precíz, megfontolt és elegáns.”
Batiz András, az Impact Works alapítója, kommunikációs tanácsadó és tréner, volt kormányszóvivő
A kríziseket talán csak a PR-szakemberek szeretik, mert ilyenkor végre megmutathatjuk, mire vagyunk képesek. Ez a könyv fellebbenti a fátylat a kríziskezelés kulisszatitkairól, kézzelfogható segítséget nyújtva a szakemberek és a laikusok számára is.”
Lakatos Zsófia, a Magyar Public Relations Szövetség elnöke
„Miként életünk során mi, emberek sem kerülhetjük el a sérüléseket, a gazdasági élet szereplői is előbb-utóbb szembesülnek olyan kihívásokkal, amelyeket már nem lehet a hagyományos kommunikációs rend keretein belül kezelni. Bőhm Kornél jó diagnoszta és megbízható kezelőorvos, akinek könyve segítség lehet a gyors elsősegélynyújtásban éppúgy mint a komolyabb sebek ellátásában. Ne feledjük, egy krízis megoldása soha nem az adott problémáról szól csupán, hanem a vállalati reputáció megőrzéséről is. Nem kérdés, érdemes felkészülni -- ehhez kiváló segítség ez a könyv.”
Balaton Anita, a Cafe PR alapítója és ügyvezető igazgatója
„Nincs eredményes krízismenedzsment hatékony kríziskommunikáció nélkül. A változó gazdasági életben a válságok is új és új formában jelennek meg. Így a ma sikeres kezelési módszer lehet, hogy holnap már módosításra szorul. Ezért ilyen fontosak és a vállalatok egészséges működéséhez nélkülözhetetlenek a naprakész válságkommunikációs útmutatók, mint az elismert szakember, Bőhm Kornél könyve is, amely az örökérvényű kríziskezelési szabályokat a legfrissebb kommunikációs módszerekkel ötvözi.”
Horváth-Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója
BŐHM Kornél kommunikációs tanácsadó, fő szakterülete a kríziskommunikáció. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs Tagozatának alapítója. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szaklapokban, üzleti magazinokban, népszerű blogot és kríziskommunikációs hírlevelet ír. Üzleti kommunikációs tanácsadói munkája mellett állandó előadója a magyarországi üzleti rendezvényeknek, konferenciáknak, vendégelőadója és óraadója több hazai felsőoktatási intézménynek.
Borító ár: | 3510 Ft |
---|---|
Aktuális ár: | 2633 Ft |
HVG-klubkártyával, HVG Pártoló Tagsággal: |
2633 Ft |
---|