Minden marketinges sztorizik

Minden marketinges sztorizik

Egy jó történettel minden eladható

A Mi a bőgés?, a Törzsek és a Holtponton ne add fel! nagy sikerű szerzőjének új könyve. Minden marketinges hazudik, mesemondó. Az amerikai gerillamarketing klasszikus könyve a marketing valódi működéséről. Igaz és hiteles történetünket a világ elé kell tárnunk. A sors furcsa fintora, hogy amikor ennek a könyvnek az üzenetét szerettem volna átadni az olvasóknak, magam is hibáztam. Minden marketinges hazudik: a cím alapján sokan hitték, hogy olvasóimat, a marketingeseket rossz embereknek tartom. Akik elolvasták a könyvet, tudták, hogy ez nem így van, de ekkor már túl késő volt. A könyv címe előítéleteket szült. Az ember rendszerint nem kap még egy esélyt, hogy kiköszörülje a csorbát. Ezért voltam különösen hálás, amikor a kiadóm újra piacra dobta a könyvet, és még jobban örültem, amikor láttam, hogy a könyv az új köntösben sikerrel elkerülte a félreértést. Kell-e erre fényesebb bizonyíték, hogy most az Olvasó a kezében tartja a könyvem? Merjünk történeteket mesélni. Ha nem hatásos, rukkoljunk elő egy másikkal. Találjunk rá egy működőképes gondolatra, és töltsük meg élettel. Legyen igaz, hiteles és ellenőrizhető. A marketing nem más, mint történetmesélés. Hazudni viszont csak a vesztesek szoktak.

Borító ár: 3200 Ft
Aktuális ár: 2400 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2400 Ft
Készletfigyelés
Elérhetőség: Nem rendelhető
Várható szállítás: Nem rendelhető
Borító Kemény kötés
Méret 125x176 mm
Megjelenés 2011. 01. 01.
Terjedelem 260 oldal
ISBN 9789633040508

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com