Olvasson bele könyvünkbe!

Seth Godin

Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

Legyél büszke a munkádra!

A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.

E könyvből megtanulhatod, hogyan

- azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;

- szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;

- merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;

- add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.

Elég a hazugságból a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt!

Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt!

Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.

15%
3900 Ft
Internetes ár: (-15%) 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3120 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2020. 02. 28.
Terjedelem 328 oldal
ISBN 9789633048412
Elérhető hangoskönyvben:

A szerzőről

Seth Godin

Író, üzletember, vállalkozó, kommunikációs zseni.
Miután a Yahoo! 1998-ban 30 millió dollárért megvette Yoyodine nevű online startup-ját, Godin a Yahoo! online marketing részlegének elnökhelyetteseként dolgozott.
Eddig 17 könyve jelent meg, melyeket 35 nyelvre fordítottak le. Könyveiben az új vállalkozási lehetőségekről, ötletek terjesztéséről, marketingről, vezetésről, változásról és változtatásról ír egyedülállóan inspiráló és szellemes stílusban.
A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója, sokak szerint a XXI. század egyik legjobb előadója. Millióknak tartott és tart előadásokat nyilvános eseményeken és olyan cégeknél, mint a Disney, a Cadillac, az eBay, a Google, az Amazon, a Microsoft és az Adobe.