Na, ez már marketing!
Itt az idő, hogy büszke lehess a munkádra! A Na, ez már marketing! című könyvben Seth Godin megmutatja, hogy a marketing nem arról szól, hogyan tukmáljunk valamit az emberekre – hanem arról, hogyan oldjunk meg valódi problémákat, és közben jobbá tegyük a világot.
Ez a könyv megtanít arra, hogyan találhatod meg a legkisebb, de legfontosabb piacodat, hogyan szerezheted meg a közönséged bizalmát, hogyan beszélhetsz hozzájuk a saját nyelvükön, és hogyan adhatod meg nekik azt, amire valóban szükségük van.
Többé nem kell a spamek és üres kattintások világában bolyonganod – ideje, hogy valódi értéket teremts, hiteles kapcsolatokat építs, és olyan munkát végezz, amire igazán büszke lehetsz.
Ez a könyv bátorít, hogy merj feszültséget kelteni – és feloldani –, hogy merj különbözni, és hogy végre valóban észrevegyenek.
Ha szeretnéd, hogy a marketinged ne csak szóljon valamiről, hanem jelentése is legyen, akkor ez a könyv neked szól.
Lépj szintet a marketingben – kezdj el ma valódi hatást gyakorolni!