Legyél büszke a munkádra!
A kiváló marketingesek nem a saját vállalatuk vagy startupjuk problémáját akarják megoldani a vásárlók segítségével, hanem a marketinget használják arra, hogy megoldják mások problémáit. Nemcsak zajt csapnak; jobbá teszik a világot. A valóban nagy hatású marketing a nagylelkűségben, az empátiában gyökerezik.
E könyvből megtanulhatod, hogyan
• azonosítsd a legkisebb életképes piacodat;
• szerezd meg a célközönséged bizalmát és felhatalmazását, használd a beszédmódjukat;
• merj feszültséget kelteni és feszültséget feloldani;
• add az emberek kezébe a megfelelő eszközöket és történeteket a céljaik eléréséhez.
Elég a hazugságból, a spamekből és abból, hogy bűntudatod van a munkád miatt! Elég abból, hogy a közösségi média mutatószámait összekevered a valódi kapcsolatokkal és lopott figyelem megszerzésére pazarolod a pénzt! Elég abból, hogy nem vesznek észre. Itt az idő, hogy megtanulj látni, és így mások számára is láthatóvá válj.