Na, ez már marketing!Olvasson bele könyvünkbe!

Na, ez már marketing!

Nem látnak, amíg nem tanulsz meg látni

Na, ez már marketing!

Itt az idő, hogy büszke lehess a munkádra! A Na, ez már marketing! című könyvben Seth Godin megmutatja, hogy a marketing nem arról szól, hogyan tukmáljunk valamit az emberekre – hanem arról, hogyan oldjunk meg valódi problémákat, és közben jobbá tegyük a világot.
Ez a könyv megtanít arra, hogyan találhatod meg a legkisebb, de legfontosabb piacodat, hogyan szerezheted meg a közönséged bizalmát, hogyan beszélhetsz hozzájuk a saját nyelvükön, és hogyan adhatod meg nekik azt, amire valóban szükségük van.
Többé nem kell a spamek és üres kattintások világában bolyonganod – ideje, hogy valódi értéket teremts, hiteles kapcsolatokat építs, és olyan munkát végezz, amire igazán büszke lehetsz.
Ez a könyv bátorít, hogy merj feszültséget kelteni – és feloldani –, hogy merj különbözni, és hogy végre valóban észrevegyenek.
Ha szeretnéd, hogy a marketinged ne csak szóljon valamiről, hanem jelentése is legyen, akkor ez a könyv neked szól.
Lépj szintet a marketingben – kezdj el ma valódi hatást gyakorolni!

Borító ár: 3900 Ft
Korábbi ár: 2730 Ft
Aktuális ár: 3315 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3120 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Méret 125x175 mm
Megjelenés 2020. 02. 28.
Terjedelem 328 oldal
ISBN 9789633048412

A szerzőről

Seth Godin

Seth Godin minden idők egyik legnagyobb hatású marketingszakembere. Könyveit olvasva másképp gondolkodunk a marketingről, illetve a munkáról. Az egyik legnépszerűbb marketingblog, a Seths.blog írója, TED-előadásait milliók látták. A Marketing Hall of Fame tagja, 21 bestseller könyvét több mint 39 nyelvre fordították le. A Yahoo! korábbi marketingigazgatója és számos sikeres startup, az altMBA, a Squidoo, a Yoyodyne, valamint a TheMarketingSeminar.com workshop alapítója. A HVG Könyveknél megjelent kötetei többek között Az alkotás rutinja, a Na, ez már marketing!, a Törzsek, A holtponton ne add fel!, a Minden marketinges hazudik sztorizik, a Vágj bele! és az Ikarosz tévedése.
Bővebb információ: sethgodin.com