20%
3900 Ft
Internetes ár: (-20%) 3120  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-30 %) 2730  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 1-2 munkanap
Formátum puhatáblás ragasztott
Megjelenés 2012.11.21.
Terjedelem 368 oldal
ISBN 9789633040973

Jerry Dimos

Steven Groves

Guy Powell

ROI a közösségi médiában

Hogyan növelhetõ a marketingbefektetés megtérülése?

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?

A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.

Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.

Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo