A kiválasztott termék a kosárba került!
Az e-könyvet a vásárlás után a menüben a profil fül alatt éri el.
A kiválasztott termék a kosárba került!
Biztos hogy ki szeretnéd törölni a profilodat?
A fiók törlése eltávolítja a profiljához tartozó összes adatot, melynek visszaállítására nem lesz lehetőség a későbbiekben.

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?
A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.
A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.
Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.
Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
| Borító ár: | 3900 Ft |
|---|---|
|
|
3315 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3120 Ft |
|---|
| Borító ár: | 3990 Ft |
|---|---|
| Korábbi ár: | 1596 Ft |
|
|
2793 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
2793 Ft |
|---|
| Borító ár: | 5900 Ft |
|---|---|
|
|
5015 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
4720 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4500 Ft |
|---|---|
|
|
3825 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3600 Ft |
|---|
| Borító ár: | 6900 Ft |
|---|---|
|
|
6210 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
6210 Ft |
|---|
A továbblépéshez jelentkezzen be, vagy ha még nincs felhasználója, regisztráljon!
RegisztrálokA kiválasztott terméket sikeresen hozzáadtuk a kedvencek listádhoz.
Tovább a kedvenceimhez!