Guy Powell

ROI a közösségi médiában

ROI a közösségi médiában

Hogyan növelhetõ a marketingbefektetés megtérülése?

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?

A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók.

A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.

Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.

Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

Borító ár: 3900 Ft
Aktuális ár: 2925 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
2925 Ft
Készletfigyelés