Hogyan valósítsuk meg jobbnál jobb ötleteinket?
Hogyan egyeztessük össze a technológia korának kihívásait az alkotótevékenységgel?
Miként tudunk hivatásunkra fókuszálni egy merőben új környezetben?
Ebben az igényesen összeállított kötetben húsz, a maga területén meghatározó vezető, többek között Scott Belsky, Stefan Sagmeister és Seth Godin mutatja be szemléletmódját, valamint világunk és munkakörnyezetünk újdonsült kihívásaira kialakított stratégiáját. Egyszerűen alkalmazható, praktikus tippjeik segítségével gondolhatjuk újra saját munkamódszereinket és tehetjük ismét hatékonnyá a hétköznapokat, hogy ötleteink ne csak megszülessenek, de meg is valósuljanak.
Szerkesztette: Jocelyn K. Glei
Előszó: Scott Belsky, A Behance alapítója
A BEHANCE
A Behance a kreatív projektek bemutatásának és megismerésének teret adó, vezető online platform. Küldetésének érzi a kreatív szakemberek támogatását. A legkülönfélébb ágazatok alkotói a portál révén szereplési lehetőséghez jutnak és hírnévre tehetnek szert. Mindezek mellett számtalan internetes oldal portfóliómegosztó felülete is a Behance megoldásaira épül, ilyen például az Adweek, a Rhode Island School of Design és a National Design Awards website-ja. Világszerte számos vállalat és rajongó használja a Behance-et, hogy figyelemmel kísérje vagy akár szerződtesse a legnagyobb tehetségeket.
A 99U
A Behance azért hozta létre a 99U-t, hogy összeállítsa az ötletek megvalósítását segítő „hiányzó tananyagot”. Webby-díjas website-jukon, a 99U.com-on interjúkat, cikkeket és videókat tesznek közzé, évenként megrendezik New Yorkban a 99U Konferenciát, és ezt a témát járja körül korábbi bestsellerük, A megvalósítás – hogy az ötlet valóra váljon, valamint legújabb 99U könyvsorozatuk is.