Olvasson bele könyvünkbe!

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 4200 Ft
Korábbi ár: 2520 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás: 2-7 munkanap
Borító Kemény kötés
Megjelenés 2019. 10. 11.
Terjedelem 288 oldal
ISBN 9789633048436

A szerzőkről

Ben Laker

Ben Laker a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat partnere. Társalapítója a Centre for High Performance londoni székhelyű tudományos kutatócsoportnak, és egyetemi kurzusokat vezet az Egyesült Királyságban, a Kingstoni Egyetem Üzleti Karán. Vendégprofesszor volt a Nemzeti Gazdaság Orosz Elnöki Akadémiáján. Dolgozott az Apple-nél, a NASA-nál, a Harvard Business Review-ban publikál.

Ian Mills

Ian Mills a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat partnere, valamint a 100 Big Ideas to Help You Succeed (100 nagy ötlet a sikerhez) című könyv társszerzője. Értékesítőként és értékesítő szervezetek vezetőjeként dolgozik a napi fogyasztási cikkek, a pénzügyi és a technológiai szektorban. 1999 óta szellemi irányítója egy világszerte sikeres, teljesítménynöveléssel foglalkozó tanácsadó cégnek. A hozzáállás megváltoztatását és átalakítását támogató projekteket vezet Limától Pekingig a világ 60 országában többek között a Hewlett-Packardnál, a Deloitte-nél és az American Expressnél.

Mark Ridley

Mark Ridley a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat társalapítója. Inspiráló coach, valamint a 100 Big Ideas to Help You Succeed (100 nagy ötlet a sikerhez) című könyv társszerzője. Az elmúlt 25 évben 60 országban dolgozott globális márkák, befeketőházak és tudományos intézmények stratégiai szakértőjeként, elnökeként, illetve tanácsadójaként, ösztönözve a vezetői és tanácsadói képességek kibontakozását, fejlesztve az értékesítést és átalakítva az emberek kommunikációs technikáját. Rendszeresen vezet jelentős konferenciákat és más eseményeket világszerte, és a vezetéstudomány, az érzelmi intelligencia és a minőségi együttműködés elismert szakértője értékesítési területen.

 

Tim Chapman

Tim Chapman a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat partnere, valamint a Yorki Egyetem viselkedési közgazdaságtan és nemzetközi értékesítői vezetői program tanára. Több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi B2B értékesítésben, a közvetlen értékesítői kapcsolatok számos fajtájában, felsővezetői és a minőségi értékesítői munkakörökben. Létrehozott egy sikeres értékesítési tanácsadó és coaching vállalatot, a Sales EQ-t, amely egy sor vezető nagyvállalattal és középvállalkozással