Mark Ridley

Mark Ridley a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat társalapítója. Inspiráló coach, valamint a 100 Big Ideas to Help You Succeed (100 nagy ötlet a sikerhez) című könyv társszerzője. Az elmúlt 25 évben 60 országban dolgozott globális márkák, befeketőházak és tudományos intézmények stratégiai szakértőjeként, elnökeként, illetve tanácsadójaként, ösztönözve a vezetői és tanácsadói képességek kibontakozását, fejlesztve az értékesítést és átalakítva az emberek kommunikációs technikáját. Rendszeresen vezet jelentős konferenciákat és más eseményeket világszerte, és a vezetéstudomány, az érzelmi intelligencia és a minőségi együttműködés elismert szakértője értékesítési területen.

 

Ian Mills

Mark Ridley

Ben Laker

Tim Chapman

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

15%
4200 Ft
Internetes ár: (-15%) 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20%) 3360 Ft
Kosárba