Mark Ridley

Mark Ridley a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat társalapítója. Inspiráló coach, valamint a 100 Big Ideas to Help You Succeed (100 nagy ötlet a sikerhez) című könyv társszerzője. Az elmúlt 25 évben 60 országban dolgozott globális márkák, befeketőházak és tudományos intézmények stratégiai szakértőjeként, elnökeként, illetve tanácsadójaként, ösztönözve a vezetői és tanácsadói képességek kibontakozását, fejlesztve az értékesítést és átalakítva az emberek kommunikációs technikáját. Rendszeresen vezet jelentős konferenciákat és más eseményeket világszerte, és a vezetéstudomány, az érzelmi intelligencia és a minőségi együttműködés elismert szakértője értékesítési területen.

 

Az értékesítés titkos kódja

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Az értékesítés titkos kódja című könyv egy valódi kincsesbánya mindazok számára, akik szeretnék megérteni, mi teszi igazán sikeressé a kiemelkedő üzletkötőket. Legyen szó egy ötlet eladásáról, egy meggyőző prezentációról vagy akár a hétköznapi kommunikációnkról, ez a könyv segít feltérképezni azokat a belső hajtóerőket és gondolkodásmódokat, amelyek mögött a legnagyobb sikerek állnak. Hiszen akár tudatosan tesszük, akár nem – nap mint nap mindannyian „értékesítünk”.

A szerzők több mint 20 ezer órányi kutatást és interjút végeztek világszinten elismert vállalatok – többek között a Microsoft, az Adidas, a Vodafone vagy a Deloitte – legsikeresebb értékesítőivel, és az így nyert tapasztalatokat közérthető, motiváló formában adják át. Nemcsak a bevált stratégiákat ismerhetjük meg, hanem azt is, hogyan alakítja gondolkodásunk a teljesítményünket, és milyen belső meggyőződések hajtanak előre a csúcsteljesítmény felé.

Ez a könyv nemcsak üzletembereknek szól – mindenki hasznát veszi, aki jobb kapcsolatokat, eredményesebb kommunikációt és magabiztosabb fellépést szeretne. Fedezd fel te is a titkos kódot, és tedd sikeresebbé életed minden területét!

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 2730 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
2730 Ft
Kosárba
E-könyv – Az értékesítés titkos kódja

E-könyv – Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 3780 Ft
Aktuális ár: 3213 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal:
3024 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!