Ben Laker

Ben Laker a Transform Performance International vezetői tanácsadó vállalat partnere. Társalapítója a Centre for High Performance londoni székhelyű tudományos kutatócsoportnak, és egyetemi kurzusokat vezet az Egyesült Királyságban, a Kingstoni Egyetem Üzleti Karán. Vendégprofesszor volt a Nemzeti Gazdaság Orosz Elnöki Akadémiáján. Dolgozott az Apple-nél, a NASA-nál, a Harvard Business Review-ban publikál.

Az értékesítés titkos kódja

Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 4200 Ft
Aktuális ár: 3570 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3360 Ft
Kosárba
E-könyv – Az értékesítés titkos kódja

E-könyv – Az értékesítés titkos kódja

Mi különbözteti meg a győzteseket?

Mit csinálnak másképp az ikonikus értékesítők?
Mi határozza meg a legjobb üzletkötők viselkedését?
Hogyan segíthetik a vezetők az eredményes értékesítést?
Nap mint nap mind eladunk, értékesítjük ötleteinket, elképzeléseinket, mások meggyőzésén dolgozunk, ezért sokat tanulhatunk az igazán profi értékesítőktől. A bevált módszereiken túl sikerük zálogát is megismerhetjük ebből a legrejtettebb motivációinkat áttekinthetően feltáró könyvből. Nem mindegy ugyanis, hogyan gondolkodunk a sikerről, hogy milyen hiedelmek és meggyőződések motiválnak minket.
A tudományos múlttal rendelkező szerzők a teljesítményfokozás szakértői, 20 ezer órányi összehasonlító elemzést végeztek a világ ikonikus értékesítőivel készített interjúk felhasználásával. Többek között az Adidas, a Cisco, a Clarify, a Deloitte, a GSK, a JP Morgan, a Microsoft, az Oracle, a Steinway & Co. és a Vodafone szervezeteiben szerzett tapasztalataik alapján pontos és átfogó értékelést kapunk arról, mi hajtja a kiválóan teljesítő üzletkötőket, hogyan gondolkodnak és miként viselkednek. A következetes, magas szintű értékesítés sikere mögött rejlő titkos kód birtokában pedig eredményesebben értékesíthetünk az élet minden területén.

„Az értékesítés ma minden szerepkör szerves része, így ez a mű alapvető olvasmány valamennyi üzleti szakember számára."

Daniel Pink, a Motiváció 3.0 (Drive) és az Eladni emberi dolog (To Sell is Human) szerzője

Borító ár: 3780 Ft
Aktuális ár: 3213 Ft
HVG-klubkártyával,
HVG Pártoló Tagsággal:
3024 Ft
E-könyv vásárláshoz, kérjük jelentkezzen be!