Mitől lesz egy cég sikeres? Milyen tulajdonságok tesznek egy üzleti vezetőt igazán naggyá? Hogyan érte el Sheryl Sandberg a Facebook vezetőjeként, Warren Buffett befektetőként, vagy Steve Jobs az Apple élén azokat a sikereket, amelyek példaként szolgálnak mind a mai napig? A siker kulcsa számos tényezőből áll, amelyek közül a kritikusút-elemzés, a marketingmix és a big data elemzése csak néhány a számos fontos eszköz közül. Egy hatékony startup esetében a megfelelő stratégiai tervezés, a piac ismerete és az okos erőforrás-gazdálkodás mind elengedhetetlenek. De vajon hogyan segíthetnek ezek a módszerek a veszteségek csökkentésében és a hatékonyság növelésében?
A Business nagykönyve ezekre a kérdésekre ad választ, sokrétű, könnyen érthető módon mutatva be az üzleti élet különböző aspektusait. A kötet elkalauzol a híres üzletemberek sikereinek világába, miközben gyakorlati tanácsokat ad és ismerteti a legfontosabb üzleti modelleket, melyeket a legkiválóbb menedzsmentguruk is alkalmaznak. Az olvasó betekintést nyerhet a globális gazdaság változó kihívásaiba, és rálátást kap arra, hogyan reagálnak a világ legsikeresebb vállalatai ezekre az új helyzetekre.
Ez az inspiráló könyv nemcsak azoknak szól, akik most indítják el saját cégüket, hanem mindazoknak is, akik szeretnék megérteni az üzleti világ működését, a nagyobb gazdasági összefüggéseket, és szívesen tanulnak a legsikeresebb vezetők gondolkodásmódjából és módszereiből.