15%
5000 Ft
Internetes ár: (-15%) 4250  Ft
 HVG-klubkártyával és
HVG Pártoló Tagsággal:
(-20 %) 4000  Ft
Kosárba
Elérhetőség: Raktáron
Várható szállítás
1-2 munkanap

Megjelenés 2010.01.01.
Terjedelem 310 oldal
ISBN 9789633040195

Libby Sartain

Mark Schuman

Tehetségmágnesek - A kiválókat vonzó munkáltatói márka felépítése

A munkaerő toborzásában az Y generáció és a közösségi média gyökeres változásokat hozott. Az újfajta igényekkel és szokásokkal rendelkező munkatársakat elcsábítani, megtartani és elkötelezetté tenni komoly kihívást jelent. A vállalatoknak ágazattól, piaci és gazdasági helyzettől függetlenül új, költséghatékony HR kommunikációra van szüksége, hogy a piaci versenyben megnyerje, és motiválja a legtehetségesebb és legeredményesebb munkavállalókat

A szerzők szerint ebben az új világban a cégeknek már három márkára van szüksége:

  • Termékmárka: amelynek meggyőzőnek kell lennie ahhoz, hogy megvegyék áruit vagy szolgáltatásait.
  • Vállalati márka: amelynek meg kell mutatnia, hogy a cég munkahelyként milyen értékeket képvisel.
  • Tehetségvonzó vállalati márka: olyan munkaadói márka, amely irányt szab a kiválóak vonzására, megtartására és motiválására.

A könyv élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül mutatja be, hogyan használható fel a márka a HR kommunkiációban, mit kell tenni ahhoz, hogy a cég munkatársairól ugyanúgy ismertté váljon, mint termékeiről vagy szolgáltatásairól; hogyan építhető fel a tehetségvonzó vállalati arculat.

Hozzászólások

Ön elavult böngészőt használ! A jobb felhasználói élmény érdekében kérjük, frissítse böngészőjét.   Értettem
konyvfigyelo