A kiválasztott termék a kosárba került!
Az e-könyvet a vásárlás után a menüben a profil fül alatt éri el.
A kiválasztott termék a kosárba került!
Biztos hogy ki szeretnéd törölni a profilodat?
A fiók törlése eltávolítja a profiljához tartozó összes adatot, melynek visszaállítására nem lesz lehetőség a későbbiekben.

A munkaerő toborzásában az Y generáció és a közösségi média gyökeres változásokat hozott. Az újfajta igényekkel és szokásokkal rendelkező munkatársakat elcsábítani, megtartani és elkötelezetté tenni komoly kihívást jelent. A vállalatoknak ágazattól, piaci és gazdasági helyzettől függetlenül új, költséghatékony HR kommunikációra van szüksége, hogy a piaci versenyben megnyerje, és motiválja a legtehetségesebb és legeredményesebb munkavállalókat
A szerzők szerint ebben az új világban a cégeknek már három márkára van szüksége:
A könyv élvezetes stílusban, gyakorlati példákon keresztül mutatja be, hogyan használható fel a márka a HR kommunkiációban, mit kell tenni ahhoz, hogy a cég munkatársairól ugyanúgy ismertté váljon, mint termékeiről vagy szolgáltatásairól; hogyan építhető fel a tehetségvonzó vállalati arculat.
| Borító ár: | 2200 Ft |
|---|---|
|
|
1870 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
1760 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4900 Ft |
|---|---|
|
|
4165 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3920 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4200 Ft |
|---|---|
|
|
3570 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3360 Ft |
|---|
| Borító ár: | 4990 Ft |
|---|---|
|
|
4242 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
3992 Ft |
|---|
| Borító ár: | 8490 Ft |
|---|---|
|
|
7217 Ft |
|
HVG klub360 és HVG Pártoló Tagsággal: |
6792 Ft |
|---|
A továbblépéshez jelentkezzen be, vagy ha még nincs felhasználója, regisztráljon!
RegisztrálokA kiválasztott terméket sikeresen hozzáadtuk a kedvencek listádhoz.
Tovább a kedvenceimhez!